Chat

Kirjoittaja Aihe: LOKET  (Luettu 3264 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

willow

• Profiili
LOKET
« : Heinäkuu 02, 2003, 22:27:35 »
Onko kukaan ostanut kyseisiä Bete Lotto kopioita? Kokemuksia?

Joku päivä tässä huomasin Robinhoodissa näitä, mutta en viitsinyt ostaa.. Päädyin "originaaliin" Lottoon..  :D
Oli miten oli, mutta kyllä näin on

ankkhe

• Profiili
Re:LOKET
« Vastaus #1 : Heinäkuu 03, 2003, 07:36:29 »
Itse kattelin kanssa Robinhoodissa noita loketteja niin huomasin yhen erikoisuuden. Yhen lippa oli calico cat värinen eli musta puna valkonen ja runko oranssi.

Eli todella törkeää kopiointia!
Ei kireitä naamoja vaan kireitä siimoja

Petri

• Profiili
« Vastaus #2 : Heinäkuu 03, 2003, 07:56:32 »
tosi hyvii en omista aitoi lottoi vaan loketin ja se on sika hyvä miks aitoi pitäs ostaakkaan jos kopiot toimii noin hyvin :)
Ratkaisu löytyy vastauksesta.

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • Profiili
    • Propilkki 2
« Vastaus #3 : Heinäkuu 03, 2003, 08:14:12 »
Lainaus
tosi hyvii en omista aitoi lottoi vaan loketin ja se on sika hyvä miks aitoi pitäs ostaakkaan jos kopiot toimii noin hyvin  

ei haittais vaikka oikeinkin kirjoitettaisiin vaikka edes joskus eikös joo vai mikä siinä on niin vaikeaa joku nuori kapinallisuusko vai sitten ihan laiskuusko vai joku muu syy kenties kiire kalalle tai jotain
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Liquid Snake

• Profiili
« Vastaus #4 : Heinäkuu 03, 2003, 15:11:15 »
Olen ostanu ja ei ole tullut kalaa. Taitaa jälleen johtua kalapaikasta tai kalamiehestä.  ;)

EDIT: jumankauta kyllähän siihen hauki käy!  :D perun puheeni!
Kipu on kiva, mut elä satuta ittees!

Mono

• Profiili
« Vastaus #5 : Heinäkuu 03, 2003, 16:50:20 »
Mulla on yx kiiltävän sininen lokketti ja kun sain sillä ensimmäisen hauen siitä lähti maalit takaosasta melkein kokonaan.

Aleksi_Kalamies

• Vieras
« Vastaus #6 : Heinäkuu 14, 2003, 16:36:12 »
Kopiiii-o mikä kopio,ei voi mitään.Silti olen joka reissulla päätynyt Loketiin,sillä eihän niissä lähes mitään eroa ole,paitsi koukut ovat hitusen verran terävämmät Lotossa,ja maalipinta hitusen parempi.
Halvempihan se Loketkin on joten sen ostan yleensä,en näe mitään syytä ostaa alkuperäistä Lottoa sen takia että se on SE alkuperäinen,jos joku nyt niin ajattelee...

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>