Chat

Kirjoittaja Aihe: Tiimi mulle, ah ma tiimiin?  (Luettu 611 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

KuKa

• Profiili
    • Maalauksia, piirustuksia, valokuvia
    • Sähköposti
Tiimi mulle, ah ma tiimiin?
« : Tammikuu 09, 2020, 18:35:21 »
Tyopaikkailmoitus

Te, useimmat tiedatte mut kun sen verran kauan pelannut. Pitkaan pelanneet muistanevat myos, etta ennen otin kantaa asiaan kuin asiaan, riitaa asioiden aarelta ehka haastettiin, muttei henkilokohtaisuuksiin menty.
Nytkaan ei tiimin johdon tai pelaaajiston kanssa, ainakaan mitaan nakyvaa, riitaa ollut, vaan etsin uutta tiimia puhtaasti halusta osallistua. Nyt nakokantojani ei tarpeeksi kuunneltu tai minua, pidettiin niin vammautuneena, etten pystyisi mihinkaan, jota kieltamatta lausunnotkin tukevat. Kerrotaan, mita kysytaan ja enemmankin uuvuttaen kyselijat vastaustulvalla, eli ole nyt p hetji hiljaa. Mielessa on pari joukkuetta, joihin koen olevani riittavan hyva. Mukanani tuon vain itseni. Ja kyseenalaistetun taitoni. Peli on pelia treeni treenia. Kapuilla on ehka skypetietoja viela, muuten vastaukset tanne, jossa,en aktiivinen ole ollut. Tuntemattomiin puheluihin en paasaantoisesti vastaa, paitsi oikeisiin, jos Suomesta. Mina en ole sama enaa,,mutta syksyn mittaan viltista olen oikeinkin hyva taas, pelaamaan, muuten sita mita olen, vaikka,suuri osa huonosta, jos hyvastakin jai leikkauspoydalle. Sori aan pilkut. Tassa laitteessa ei vain ollut.

Ja en aio edes katsoa, onko soittoaika päättynyt. Kohta nukkumaan.  Kai mut koetaan hankalana ihmisenä, kun noita tiimejä ollut aika monta. Liian monta, että kaikkia muistaisi, kaikkia ei enää edes ole. :-)

T KuKa
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 09, 2020, 19:01:12 kirjoittanut KuKa »

Tiikeri2

• Thunduri Thaigörr!2
  • joskus sokeakin kalastaja löytää kalan
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Tiimi mulle, ah ma tiimiin?
« Vastaus #1 : Tammikuu 10, 2020, 01:59:41 »
Olet hyvä pilkkijä ja voit antaa jokaiselle teamille paljon kokemuksellasi. Hyvin olet toipunut ja ehdottomasti teamipelaaja. Et ajattele itseäsi vaan teamia. Mielestänä vahvistus monelle. Kaiken kokemasi jälkeen olet hyvää vauhtia mennyt eteenpäin.  monessa mapissa jo nyt lajin ehdotonta eliittiä, vaikka et ehkä parhaimmilasi. Ottakaa tästä ehdottomasti hyvä mies.  Meillä vaan niin paljon pilkkijöitä, että on vaikea saada jää aikaa kaikille. :-) Sä et ole myöskään hankala ihminen, sopivasti nöyryyyttä ja riittävästi päättäväisyyttä. :-)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 10, 2020, 02:01:41 kirjoittanut Tiikeri2 »

KuKa

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2 : Tammikuu 10, 2020, 19:43:09 »
Kiitos. Tsemiä kauteen. Olet ihan hyvä kapuosastollakin.

KuKa

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #3 : Tammikuu 12, 2020, 10:57:08 »
Kiitokset luottamuksesta minuun uskoneille. Tiimi valittu, vai oliko se toisinpäin. Teen paluuta erääseen, jossa jo oltiin jokunen vuosi sitten. Peliaikaa luvassa kaikille, mutta aion oman aikani myös ansaita. Eli pelin kuljettava kohtuullisella tasolla. Kiitokset tarjouksista niitä tehneille. Valinta tehty ja peleissä nähdään.

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>