Chat

Kirjoittaja Aihe: Suomen joukkueen valinnasta  (Luettu 747 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • Profiili
    • Propilkki 2
Suomen joukkueen valinnasta
« : Maaliskuu 09, 2020, 20:03:02 »
Parhain pilkkikansa. Jälleen kerran MM-kisat häämöttävät. Joka vuosi minulta kysytään sama kysymys, että "kuinka me valitaan Suomelle joukkue tällä kertaa". Tämä on ollut joka vuosi vaikea asia mietittäväksi. Joukkue on kasattu useilla eri tavoilla, mutta Suomen MM-kulta puuttuu yhä.

Tämän kauden aikana olen saanut joitain yhteydenottoja, joissa on minun kantaa tiedusteltu. Ainakin minua on varoiteltu siitä, että henk koht mittareilla pelaajia ei tulisi valita, vaan kiinnittää huomiota siihen, miten pitkä ja kova joukkuepelaamisen tausta löytyy. Tämän lisäksi MM-kisoissa on tärkeää hallita kaikki vesistöt ja perinteisimmät kisamuodot (ml. madekisat). MM-kisoissa on perinteisesti ollut aina kisoja tyyliin normaali, kaikki lajit, suurimmat 3/5 kalaa, vain made, vain ahven ja kpl.

Koska minä joudun jääväämään itseni tästä kaikesta tasapuolisuuden nimissä, en tule kertomaan kisamappeja tai pelimuotoja edelleenkään etukäteen. Siihen nivoutuu koko turnauksen yllätyksellisyys. Silloin joukkueelta vaaditaan nopeaa päätöksentekoa ja reagointia strategian suhteen. Siksi avainasemaan nousee se, miten hyvin tiimi kommunikoi ja miten hyvin pelaajat tuntevat toistensa aikeet ja vahvuudet.

Näillä evästyksillä toivon Suomen MM-joukkueen löytävän miehityksen tänäkin vuonna. SM-liigan menestyksellä on aiemminkin näitä paikkoja jaettu, joten luotan että löydätte sitä kautta tälläkin kertaa hyvän edustusjoukkueen.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

hauen leuka

• Vexxi Taipale Haavimies jumalan armosta
  • Global Moderator
  • Tsepa böijaa, mut ei spragaa
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Suomen joukkueen valinnasta
« Vastaus #1 : Maaliskuu 21, 2020, 19:25:18 »
SM-liigan voiton johdosta ilmoittelen MM-joukkueen piakkoin.

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>