Chat

Kirjoittaja Aihe: Kuvia itse tehdyistä uistimista  (Luettu 1610711 kertaa)

0 jäsentä ja 7 Vierasta katselee tätä aihetta.

perza

• Yöeläjä
  • Global Moderator
  • hauki on kala
    • ICQ Messenger - 1611
    • MSN Messenger  - perza87@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - perza
    • Yahoo Instant Messenger - perza
    • Profiili
    • Perza-vaaput
    • Sähköposti
Vs: Kuvia itse tehdyistä uistimista
« Vastaus #690 : Heinäkuu 19, 2007, 13:42:00 »
onkohan samallaista kun tavallinen talous folio? jos on niin sitten onkin vähän hankalampaa laittaa vaapun pintaan. Mutta jos on ohuempaa kuin tavallinen folio niin sitten näyttäs aika hyvältä. Mikäköhän kuvio tuossa foliossa on?

Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

pumpkinca

• Profiili
« Vastaus #691 : Heinäkuu 19, 2007, 15:20:23 »
onkohan samallaista kun tavallinen talous folio? jos on niin sitten onkin vähän hankalampaa laittaa vaapun pintaan. Mutta jos on ohuempaa kuin tavallinen folio niin sitten näyttäs aika hyvältä. Mikäköhän kuvio tuossa foliossa on?

Ei ole ollenkaan niinkuin talousfoliota vaan enemmänkin samanlaista kuin tupakka askeissa ehkä hitusen jäykempää.Tuota on tähtikuviolla (pieniä pisteitä ja seassa tähtiä) ja ihan ilman kuviota.

Toniski

• Profiili
« Vastaus #692 : Heinäkuu 19, 2007, 23:16:03 »
ite teen juuri tuolla lidlin foliolla niin että leikkaan siitä kaksi palaa vaapun kyljen muotoiseksi  ja laitan molemmin puolin sellaiset kylkiin. noh sitten sinne jääkin ikävät epätasaisuudet sinne missä reunan raja on. sen selvitän niin että lakkaan pari kerrosta kunnes raja on tasainen ja maalaan sitten rajat peittoon niin tulee aivan tasainen pinta. :-) mutta kyllä tämä folio on hieman liian paksua ympäripäällystämiseen.
vettä 3 metriä, monessa takila? Ei paljon syvemmällä!

Niilo92

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #693 : Heinäkuu 19, 2007, 23:34:16 »
Tässä uusin tenon reissua varten tehty.Kuva TOdella huono

vilke

• MSN Messenger  - medakong_@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #694 : Heinäkuu 20, 2007, 06:16:15 »
ihan hieno,vieläkö vähän hopeahilettä pintaan niin voipi olla kova peli lohelle :wink: tai no mikseipä se nuinkin kävisi :-)

Niilo92

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #695 : Heinäkuu 20, 2007, 10:01:47 »
Siinä on hopea hilettä se ei näy tosta kuvasta.

vilke

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #696 : Heinäkuu 20, 2007, 12:38:29 »
Siinä on hopea hilettä se ei näy tosta kuvasta.
jepulis,itsekkin huomasin vasta nyt että siitä sitä jonkun verran hahmottuu :-)

pumpkinca

• Profiili
« Vastaus #697 : Heinäkuu 20, 2007, 14:09:02 »
Nätti vaaputin kyllä..Tossa taitaa olla "tirraava" uinti?

Lurppa

• Profiili
« Vastaus #698 : Heinäkuu 20, 2007, 17:00:50 »
Mistäs vois ostaa hopeahilettä? :/
Samanväristä vaaputinta valmistelemassa, huomiseks pitäs olla jo valmis... Nyt lakkasin vasta ekan kerran pohjan :/
Virvelöinti & Perhokalastus. Verkkokalastus vähentää kalakantaa!

Tosimies

• Vieras
« Vastaus #699 : Heinäkuu 20, 2007, 17:50:49 »
Samanväristä vaaputinta valmistelemassa, huomiseks pitäs olla jo valmis... Nyt lakkasin vasta ekan kerran pohjan :/

Samfishingiltä saa kaikennäköiset vaappu tarvikkeita :  www.samfishing.fi

antza861

• MSN Messenger  - antza861@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #700 : Heinäkuu 21, 2007, 16:00:15 »
Piiiitkästä aikaa taas jotain uutta minunkin osalta. Sorviaihioita odotellessa...

Lakattu kalamies.comin kautta ostetulla NC-lakalla ja ehdottomasti parasta lakkaa mitä tähän asti olen kokeillut! Kyllä ainakin kiiltoa löytyy...

Meinaatko äijä saada kalaa?

vilke

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #701 : Heinäkuu 22, 2007, 10:26:40 »
jos tilaat muualta kun samfishingiltä (esim vaikka tiimarista) niin muista varmistaa että kestää "liotin-lakan"
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 22, 2007, 10:29:18 kirjoittanut vilke »

Lurppa

• Profiili
« Vastaus #702 : Heinäkuu 22, 2007, 15:32:40 »
No vähän huonosti tuli kun koitin lyijyhilettä pistä pintaan...
Mutta kait se toimii.

Vaappu on oikeasti ihan punanen.. Tuli vähän huono kuva.

vilke

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #703 : Heinäkuu 22, 2007, 22:22:34 »
toi sinun tinneri voi olla sitä tyyppiä ettei sovellu liottamiseen.voi olla ettei ole tarkoiteetu sulatukseen,ehkä vain maalien puhdistukseen tai jtn..itse käytin myös ensimmäisinä kertoina tuota paketin matkassa tullutta probia,sulatin sen k-raudasta ostettuun tinneriin.
kunnes siirryin cab-lakkaan :wink: :-)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 22, 2007, 23:05:23 kirjoittanut vilke »

J-King

• J-King lusikat seatrout_luukku.com
    • Profiili
« Vastaus #704 : Heinäkuu 22, 2007, 23:36:18 »
Joo ei tuo dicco sulata propia, kiillon thinneri tomiii hyvin. Asentoni sulattaa propin nopeasti mutta haihtuu uistimesta kastamisen jälkeen todella nopeasti, liiankin.

Salmo

• Vieras
« Vastaus #705 : Heinäkuu 22, 2007, 23:38:34 »
Itse kun ostin SAM-Probia, niin siinä ohjelappusessa oli yliviivattu tussilla tuo Dicco-tinneri. Eli ei taida soveltua? Itse ostin 5 l Kiillon asetonia ja sulatin siihen... ja toimii...

vilke

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #706 : Heinäkuu 22, 2007, 23:39:47 »
juu,kyllä se taitaa olla että perus asetonin ja tinnerin kanssa sulaa..tai no helpoiten kyllä pääset kun menet kauppaan ja ostat 1L cab-uistinlakkaa ja tavallaan halvemmalla kun verrataan laatua! :-)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 23, 2007, 10:24:13 kirjoittanut vilke »

samZ

• Vieras
« Vastaus #707 : Heinäkuu 23, 2007, 12:02:06 »
ookei pittää mennään ostaan cap lakkaa vissiin tänään :D

Filosofi

• Profiili
« Vastaus #708 : Heinäkuu 24, 2007, 01:01:18 »
Täällä on kyllä niin hienoja tekeleitä, ettei omia räpellyksiä edes kehtaisi näyttää mutta tässä on kuitenkin.

Nuo repaleet tuossa noiden pinnassa ovat tulleet kalan hampaista, mökillä näitä pääsin testaamaan viikko sitten. Kaikilla tuli jotakin(kuhia ja haukia), uskokaa tai älkäää :)

EDIT: Kovin tuntuu kuitenkin olevan pehmeää tuo CAB lakka. Olisiko LV-1 parempaa lakkaa tuohon maalin päälle? Siitä olen kuullut puhuttavan..
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 24, 2007, 01:26:33 kirjoittanut Filosofi »

Kurppa

• MSN Messenger  - mummo_95@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #709 : Heinäkuu 24, 2007, 09:59:22 »
Täällä on kyllä niin hienoja tekeleitä, ettei omia räpellyksiä edes kehtaisi näyttää mutta tässä on kuitenkin.

Nuo repaleet tuossa noiden pinnassa ovat tulleet kalan hampaista, mökillä näitä pääsin testaamaan viikko sitten. Kaikilla tuli jotakin(kuhia ja haukia), uskokaa tai älkäää :)

EDIT: Kovin tuntuu kuitenkin olevan pehmeää tuo CAB lakka. Olisiko LV-1 parempaa lakkaa tuohon maalin päälle? Siitä olen kuullut puhuttavan..

Hienojahan nuo ovat, itse en osaa noin hyviä tehdä mitenkään.

pumpkinca

• Profiili
« Vastaus #710 : Heinäkuu 24, 2007, 10:18:33 »
Alin sekä oikealla ylhäällä oleva näyttävät hyviltä.Onko toi oikealla ylhäällä oleva vaappu matkittu jessestä?On nimittäin todella paljon samaa näköä. :-D Tuosta cabista..Itselläni lakan kesto on hyvä vasta parin päivän päästä lakkauksesta jolloin se ehtii kuivua kunnolla.Käytätkö hardia vai regularia?

Kalaboi

• Profiili
« Vastaus #711 : Heinäkuu 24, 2007, 15:44:03 »
Noniin!!! Nyt on sitten taas uusi satsi Kalervoja valmiina! Tässä vähän kuvia

40kpl tuoreita vaappuja.

Vaappuja mallia "Kolli".

Sekalaisia.

Vaappuja 8-12cm.

10cm Kuha ja taimen tikkuja.

Näistä vaapuista olisi sitten osa menossa jo myyntiinkin :D Pahoittelen heikkoja kuvanlaatuja.

Tämä oli siis toinen satsi minulta! Yhteensä 50 uistinta tehnyt kaiken kaikkiaan :)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 24, 2007, 16:03:12 kirjoittanut Timo_ »

Lurppa

• Profiili
« Vastaus #712 : Heinäkuu 24, 2007, 16:01:18 »
On todella hienoo jälkee.. Huh huh kehtaako sitä omia pistääkkään tänne..

No pistän kumminkin.. Männystä tehty, pohjalakattu venelakalla, folioitu, probi lakattu, maalattu, probi lakattu...:

Shot with DSC-W12 at 2007-07-24
Uintilevy tarvii vähän säätämistä ja muutenkin numeroo liian pieni... Mutta isompaa ei ollut enää :/

Aave11

• JeeJee
    • Profiili
« Vastaus #713 : Heinäkuu 24, 2007, 16:46:58 »
No kyllä on Timolla hienoa jälkeä!
:evil:

Filosofi

• Profiili
« Vastaus #714 : Heinäkuu 24, 2007, 21:58:20 »
Alin sekä oikealla ylhäällä oleva näyttävät hyviltä.Onko toi oikealla ylhäällä oleva vaappu matkittu jessestä?On nimittäin todella paljon samaa näköä. :-D Tuosta cabista..Itselläni lakan kesto on hyvä vasta parin päivän päästä lakkauksesta jolloin se ehtii kuivua kunnolla.Käytätkö hardia vai regularia?

Eiköhän se vaappu ole saanut ainakin jotai alitajuisia aineksia Jessestä, koska omistan niitä pari, mutta tahallani en ole matkinut  :-D
Noh ehkä sinnittelen ton Cabin kanssa sitten. Ja mulla on tota regularia. Ootteko muuten kuinka paljon ohentaneet tuota cabia?

pumpkinca

• Profiili
« Vastaus #715 : Heinäkuu 25, 2007, 00:32:32 »

Eiköhän se vaappu ole saanut ainakin jotai alitajuisia aineksia Jessestä, koska omistan niitä pari, mutta tahallani en ole matkinut  :-D
Noh ehkä sinnittelen ton Cabin kanssa sitten. Ja mulla on tota regularia. Ootteko muuten kuinka paljon ohentaneet tuota cabia?

Ite lakkaan dippaamalla joten en ole ohentanu yhtään.

perza

• Yöeläjä
  • Global Moderator
  • hauki on kala
    • ICQ Messenger - 1611
    • MSN Messenger  - perza87@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - perza
    • Yahoo Instant Messenger - perza
    • Profiili
    • Perza-vaaput
    • Sähköposti
« Vastaus #716 : Heinäkuu 25, 2007, 02:20:36 »

Ite lakkaan dippaamalla joten en ole ohentanu yhtään.

Hä? ite ohensin n. 20-30% eli 1 osa ohennetta 2 osaa lakkaa. Sehän on aivan liian paksua jos suoraan dippaa siinä purkissa(en teidä sitten onko noissa miten paljon eroja lakka purkkien välillä. Onko toisessa paksumpaa ja toisessa ohempaa)

Muuten aika hienoja vaappuja on tänne ilmestynyt etenkin tuo timo_:n kokoelma oli hieno. On ainakin jaksanut puukkoa käyttää!
 :wink:
Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

Filosofi

• Profiili
« Vastaus #717 : Heinäkuu 25, 2007, 04:08:50 »

Hä? ite ohensin n. 20-30% eli 1 osa ohennetta 2 osaa lakkaa. Sehän on aivan liian paksua jos suoraan dippaa siinä purkissa(en teidä sitten onko noissa miten paljon eroja lakka purkkien välillä. Onko toisessa paksumpaa ja toisessa ohempaa)

Muuten aika hienoja vaappuja on tänne ilmestynyt etenkin tuo timo_:n kokoelma oli hieno. On ainakin jaksanut puukkoa käyttää!
 :wink:

Itsekkin olen ohentanut lakkaa luultavasti ainakin lähelle tuon verran. Menin ihan laskuissa sekasin kun koetin sitä ohentaaa, mutta ei sitä nyt ainakaan liikaa tullut ohennettua :-D
Kamalan paksuahan se on jos sitä ei ohenna..

ara_1

• Profiili
« Vastaus #718 : Heinäkuu 25, 2007, 11:50:23 »
en ymmärrä miksei mikään lakkaus onnistu.Lakkaan akryylivärien päälle.LV1:llä tulee epätasaisuuksia ja nitrolakka pistää maalit halkeilemaan.Johtuisikohan tuon LV:n kanssa ilman kosteudesta? Cabiakin olisi,mutta ei ole vielä tullut kokeiltua.... :?
Hauestaja ;)

imot90

• Vieras
« Vastaus #719 : Heinäkuu 25, 2007, 12:12:06 »
Ai pitäskö tota ohentaakkin?
Hyvin on kyllä dippaus onnistunut ohentamattakin  :-D

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>