no juuri niitä ovat minunkin levyt. tiedän että rialinnasta saa mutta samfisussa ei ainakaan ollut enkä myöskään ole missään muuallakaan täälläpäin nähnyt, toki niitä on varmasti siellä täällä mutta en ole varmastikkaan jaksanut etsiskellä tarpeeksi kunnes tulivat vastaan. onko perza antaa mitään hyviä vinkkejä sen laittoon? luulen että kyllä se onnistuu, mutta välttyisi enemmiltä virhekapuloilta 
Eipä ole oikeastaan muuta vinkiä kuin että unohda ne levyt ja tee jollain muulla levyllä. Itse en noita jaksa enää laitella ja niihin mihin se olen laittanut niin levyt on ihan vaan vaapun pinnalla kiinni. Eli katkasin sen tyviosan mikä pitäs laittaa vaapun sisään ja liimasin probilla vaapun pintaan. Sitten vielä yks lakkaus levyn kanssa niin saa tuon levyn kirkkaaksi ja liimaus sauma tulee vähän kestävämmäksi.
Yhdestäkään tuolla tavalla laitetusta vaapusta ei ole levy irronnut, mutta en niitä paljoa olee käyttänytkään. En kuitenkaan suosittelee tota tapaa.
Yks tapahan on porata aihioon reikä ja laittaa se levy kiinni samaan aikaan kun liimaa langatkin vaappuun. Sillon vaan vaappu pitää lakata aina perä edellä.