Chat

Kirjoittaja Aihe: Kuvia itse tehdyistä uistimista  (Luettu 1606769 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Toniski

• Profiili
Vs: Kuvia itse tehdyistä uistimista
« Vastaus #1680 : Elokuu 05, 2008, 02:25:01 »
tässä nyt uusia kapuloita satsi. tällä kertaa sattui nuo s26 levyt olemaan vähissä niin laitoin kokoa pienemmät kun niitä oli vino pino, joten niin kovaa hakua näissä ei ole kuin niissä, joissa on s26 levy, mutta onhan noita tullut väsättyä molemmilla levyillä.
vettä 3 metriä, monessa takila? Ei paljon syvemmällä!

kalamies]

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #1681 : Elokuu 05, 2008, 08:37:45 »
Tosi komeaa settiä, tuo runkomalli on melko loistavan näköinen ja varmasti uinniltaakin. Tekisi ihan mieli kopioida, mutta en ajatellut vaappu-urallani kopioida toisten hyväuintisia aihioita.. Nyt että chattimaisuudesta minua ei toruttaisi kysyn tässä samassa käytätkö cabeja?

Kylmä-Mika

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #1682 : Elokuu 05, 2008, 11:59:56 »
Hienoja ovat nuo vaaput... otitko runkoja pelimiehestä?

Saitko uimaan hyvin noilla rungoilla, itellä oli "vähän" ongelmia noiden runkojen kanssa

Toniski

• Profiili
« Vastaus #1683 : Elokuu 05, 2008, 12:01:33 »
Tosi komeaa settiä, tuo runkomalli on melko loistavan näköinen ja varmasti uinniltaakin. Tekisi ihan mieli kopioida, mutta en ajatellut vaappu-urallani kopioida toisten hyväuintisia aihioita.. Nyt että chattimaisuudesta minua ei toruttaisi kysyn tässä samassa käytätkö cabeja?
lakkaan kyllä cabilla ja maalaankin joskus, mutta maalit nyt on ihan mitä sattuu aika usein... ja mikalle, että eivät ole pelimiehen runkoja vaan ihan oma malli on kyseessä  :-) joo tuo malli ei ole helpoimmasta päästä uinnin suhteen, mutta olen todennut kyllä hyväksi. isommalla levyllä saa vielä paremman haun, joten tulee vedettyä ihan 2,5 - 4 km/h nopeuksilla, sillä jossain vauhtiuitossa saattaa jokunen vaappu jo pyörähtää.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 05, 2008, 12:05:24 kirjoittanut Toniski »

kalamies]

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #1684 : Elokuu 05, 2008, 12:50:17 »
lakkaan kyllä cabilla ja maalaankin joskus, mutta maalit nyt on ihan mitä sattuu aika usein... ja mikalle, että eivät ole pelimiehen runkoja vaan ihan oma malli on kyseessä  :-) joo tuo malli ei ole helpoimmasta päästä uinnin suhteen, mutta olen todennut kyllä hyväksi. isommalla levyllä saa vielä paremman haun, joten tulee vedettyä ihan 2,5 - 4 km/h nopeuksilla, sillä jossain vauhtiuitossa saattaa jokunen vaappu jo pyörähtää.

Tämä selvä komeeta jälkee!

-Kalamies]

Morripoika

• Kreatiinimäskääjä
    • MSN Messenger  - j.aa.kola@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #1685 : Elokuu 05, 2008, 18:09:27 »
Nyt valmistu minun ensimmäinen vaaputin, ja tietenki se on sprey maalin ja maalarin teipin avulla maalattu  :-D Apassista veistelty.
Ei tästäkään voi sanoa muuta kuin "jostakin sitä on aloitettava".

Kalastusta, metsästystä ja urheilua.

Shield

• Profiili
« Vastaus #1686 : Elokuu 05, 2008, 18:28:35 »
Nyt valmistu minun ensimmäinen vaaputin, ja tietenki se on sprey maalin ja maalarin teipin avulla maalattu  :-D Apassista veistelty.
Ei tästäkään voi sanoa muuta kuin "jostakin sitä on aloitettava".
Hieno ekaks vaapuks! Mille kalalle meinasit?

kalamies]

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #1687 : Elokuu 05, 2008, 18:37:27 »
Ihan komee toi runko malli, koukutkin vois tietenkin putsata. Iha jees ekaks.

-Kalamies]

Spönde

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #1688 : Elokuu 05, 2008, 18:47:45 »
Uusia uudella nimimerkillä. Joskus olin jo tänne rekisteröityneenä, sitten kävi jotain ,tunnus hävisi taivaan tuuliin tai salasana unohtu tai jotain muuta odottamatonta. On jäänyt foorumilla käyminen vähän vähemmäksi. Nyt kuitenkin uudella tunnuksella taas pääsee laittamaan vaappuja toisten pilkattaviksi :-P
Vaaput kuvien mukaan uusimmista vanhempiin ---->
Jotkin ovat omaa aihiota ja seassa myös käsin vuoltuja sekä ostettuja.

:mrgreen:

Tulihan noita kuvia taas, vähän LIIKAAKIN, pahoitteluni, mutta pitäähän ne porukat pitää ajan tasalla.

kalamies]

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #1689 : Elokuu 05, 2008, 18:55:21 »
Jumalauta mitä settiä!? Siis tollasia kapuloita oo kalassa.netin kaikkien 70 sivun historiassa  :-o Noh mutta pistän hituc omii. -->
Ja vielä toinen kuva mikä ei ole noin valoisa, mutta alimmainen vaappu on vinossa alaspäin.

-Kalamies]

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • Profiili
    • Propilkki 2
« Vastaus #1690 : Elokuu 05, 2008, 18:58:39 »
Spöndepäs on ollut ahkera! Komeaa jälkeä. Riihikselle vinkkiä, että jos vaaput eivät ui, niin kannattaa kiinnittää nuo leukalaput kokonaan uusiksi. Osassa on "persiillään" näin täältä monitorin takaa arvioiden. Voi olla, etteivät ui lainkaan. Ei muuta kuin uutta uraa ja siihen kiinni.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Tom

• Vieras
« Vastaus #1691 : Elokuu 05, 2008, 18:59:46 »
Oho, onpa asiallista vaaputinta Spöndellä! Huumoriakin mukana! :wink:
Millä nimimerkillä seikkailit aikasemmin täällä?

miika71

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #1692 : Elokuu 05, 2008, 19:02:04 »
Kalamiehellä molempien kuvien keskimmäinen näyttää ihan hyvältä.Spöndellä uskomattoman nättiä jos myyt ni ostan kyllä muutaman vaapun lähiaikoina.

Morripoika

• Kreatiinimäskääjä
    • Profiili
« Vastaus #1693 : Elokuu 05, 2008, 21:09:48 »
Tuolla minun ekalla tekeläällä noin 500g hauki ja 2 ahventa tuli. Kaveri uisti vieres kaupan uistimilla pari tuntia tyhtää. :-o Todella hyvän näköinen uinti oli vaikka itse sanonkin.

kalamies]

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #1694 : Elokuu 05, 2008, 21:29:31 »
Tuolla minun ekalla tekeläällä noin 500g hauki ja 2 ahventa tuli. Kaveri uisti vieres kaupan uistimilla pari tuntia tyhtää. :-o Todella hyvän näköinen uinti oli vaikka itse sanonkin.
Taisi mennä kapulas aika palasiks? ja ite se uinti on sanottava kuin varmasti moni muu sitä ei ole nähty. Uskon kyl et uinti on hyvä kun tuo aihio pisti heti silmään. Kannattaa kokeilla vielä muutamalla muulla värityksellä samaa aihiota. Ja useesti se on noin, että ne ekat vaaput on niitä parhaita vaappuja vaikka ei siltä näyttäisi.

-Kalamies]

Spönde

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #1695 : Elokuu 05, 2008, 21:46:50 »
Oho, onpa asiallista vaaputinta Spöndellä! Huumoriakin mukana! :wink:
Millä nimimerkillä seikkailit aikasemmin täällä?

Jos oikein muistan niin kalamies92. Talvella joskus kävin. Tai sitten Appelsiinimehu. En oo ihan varma. Pitäs kai löytyy uistimia jos selaa noita arkistoja taaksepäin.

Spönde

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #1696 : Elokuu 05, 2008, 21:57:56 »
Spöndellä kyllä aivan käsittämättömän hienoa jälkeä!

Teetkö koskaan ihan myyntiin asti noita...?  :roll:

Oon aina myyny silloin tällöin kun sattuu joutamaan/on tarvetta rahalle. Kaikki kuvissa näkyvä ei aina mene myyntiin, mutta ei myöskään 100% omaan pakkiin. Kannattaa aina YV:llä kysellä jos sattus olemaan.

Crice

• Profiili
« Vastaus #1697 : Elokuu 05, 2008, 22:42:37 »
Spöndehän on jaksanut kikkailla uistimia oikein urakalla :-o Vai että meinaat "mainostaa" Iron Maidenia Ahdin antimillekkin. Jos pitävät niin voivat ottaa hanakasti kiinni. Hieno harrastus tuo uistinten teko. Minä en rupea edes yrittämään kun tiedän lopputuloksen. Elikkä hermot menee puolivälissä :-D
O_o

Kommunisti

• Profiili
« Vastaus #1698 : Elokuu 05, 2008, 23:03:00 »
Spöndellä on hienoja leluja! Miten teit nuo syylät tuon kolmannen kuvan vaappuun? Eikös ne oo kohollaan vai näenkö väärin

Spönde

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #1699 : Elokuu 05, 2008, 23:08:28 »
Spöndellä on hienoja leluja! Miten teit nuo syylät tuon kolmannen kuvan vaappuun? Eikös ne oo kohollaan vai näenkö väärin

Joo on kohollaan. Joskus tiimarista tarttui matkaan semmosia pieniä (ehkä 2 mm halkaisijaltaan) olevia muovihelmiä. Sitte ku probilla vetelin pohjia ni märkään, mutta hieman jähmettyneeseen lakkaan ripottelin vain pinnalle. Tai no paremminkin asettelin. Sitte vielä muutama kerros paksua probia ja tzädää, siellä ovat ja pysyvät.

-jake-

• Profiili
« Vastaus #1700 : Elokuu 05, 2008, 23:10:17 »
On kyllä älyttömän hieno vaappu setti Spöndellä. Oikein maukkaan värisiäkin vielä ja varmasti kalaakin tulee nuilla.
Westwards the tide
Westwards we sail on
Westwards the tide
Sail by the talisman

http://steelseries.com/10?code=eFxpiOmH

Torro

• Urospuolinen nauta
  • Maalintekijä jumalan armosta
    • MSN Messenger  - redwoodriver@windowslive.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #1701 : Elokuu 05, 2008, 23:33:52 »
Hyvä Spönde!
On ne hienoja, hienoja ne ovat ...!!! :-o

IronMaiden, sillä tulee 8-) ....tuo kolmannen kuvan näppylävaappua on niin vastenmielisen näköinen ette uskaltais edes koskea kun siinä on noita syyliä/paiseita. hyi! :-D

Riihis! Oletko ihan tarkoituksella kokeillut noita uintilevyjä noin? Jos et tiedä miten ne kuuluu asentaa niin katsele vähän muiden vaappuja....kannattais sahata urat niille levyille ja sitten liimaant
« Viimeksi muokattu: Elokuu 05, 2008, 23:35:44 kirjoittanut El'ToroRosso »
perhokalastus on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa

Qkkeli

• Global Moderator
    • Profiili
« Vastaus #1702 : Elokuu 05, 2008, 23:49:25 »
Spöndellä aivan mahtavia..  :-o
Odotan myös mahdollisten myyntikappaleiden ilmestymistä!  :wink:

Toniski

• Profiili
« Vastaus #1703 : Elokuu 05, 2008, 23:52:12 »
on kyllä hienoja nuo spönden vaaput. enpä ole itse vaivautunut koskaan edes yrittämään noin komeita/ hankalia värejä... näyttää muuten aika lailla samanlaisilta vaapuilta tyyliltään ja malliltaankin kuin kalastuskomissa eräällä käyttäjällä, vai olenko aivan väärässä?  :wink:

eza1992

• Mr. Harpoonman
    • Profiili
    • Sukelluskalastajan virtuaalimekka - Team Kampelan foorumi
« Vastaus #1704 : Elokuu 06, 2008, 10:44:12 »
Samaa mieltä edellisten kanssa, Spönden setti vetää sanattomaksi... Noita kun saisi jostakin käsiinsä...

Kalat ottaa noihin pelkästä ottamisen ilosta!

miika71

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #1705 : Elokuu 06, 2008, 12:35:04 »
Tässä pari viimesintä 70mm,vaikka kalpeneekin todella paljon Spönden vaapuille,niin älkää ihan lyttyyn haukkuko :-D                                         

Nismox

• Global Moderator
    • Profiili
    • Kotisvut
    • Sähköposti
« Vastaus #1706 : Elokuu 06, 2008, 12:44:05 »
Myy miika toi ylempi mulle=) Näyttää ihan järvellä toimivalta kapistukselta.

-Nismox-

Morripoika

• Kreatiinimäskääjä
    • Profiili
« Vastaus #1707 : Elokuu 06, 2008, 13:17:33 »
Taisi mennä kapulas aika palasiks? ja ite se uinti on sanottava kuin varmasti moni muu sitä ei ole nähty. Uskon kyl et uinti on hyvä kun tuo aihio pisti heti silmään. Kannattaa kokeilla vielä muutamalla muulla värityksellä samaa aihiota. Ja useesti se on noin, että ne ekat vaaput on niitä parhaita vaappuja vaikka ei siltä näyttäisi.

-Kalamies]
Eikä se mitään palasiks menny pari pientä pinta naarmua lakkakerrokseen, niin kuin aisiaan kuuluu. :-)

KalaMies--94

• MSN Messenger  - reijo_kuuva@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #1708 : Elokuu 06, 2008, 13:47:19 »
Kaverin vaappu:

Ei sitä tiedä, jos ei kokeile.

RedRave

• Lemmyn alistaja
    • Profiili
« Vastaus #1709 : Elokuu 06, 2008, 15:05:06 »
Hyvä Spönde!
On ne hienoja, hienoja ne ovat ...!!! :-o

IronMaiden, sillä tulee 8-)

Ei kyllä voi kun kehua ja kateellisena jälleen seurata sivusta, kun toisilla tuo vaan onnistuu.

Pälkähti sellainen idea, että jokuhan voisi tehdä tälläisen Rock-sarjan vaapuista: Esim. Deep Purple, Black Sabbath, Led Zeppelin tms. Vaapussa voisi olla logo/nimi ja bändin värimaailmaa. Tuskin nämä uintiin ikinä tulisivat, mutta lahja-/ koristekäyttöön. Olisiko tälläinen idea mahdollista toteuttaa, vai menikö yli äyräitten niin että kolina kävi?
"Ikäviä ihmisiä nuo turkulaiset, eivät antaneet Paulin taikakaulimen puhua."
Eero Tauru: TPS - SaiPa pelin tiimellyksessä.

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>