Chat

Kirjoittaja Aihe: Kuvia itse tehdyistä uistimista  (Luettu 1488254 kertaa)

0 jäsentä ja 7 Vierasta katselee tätä aihetta.

rasta

• Profiili
    • Sähköposti
Vs: Kuvia itse tehdyistä uistimista
« Vastaus #2010 : Marraskuu 20, 2008, 16:00:08 »
ei uskois dekoilla maalatuiks. itellä meni ainaki tosi perseelleen. toki riippuu ruiskustakin.  :-P

Daiwa

• Hauki tuo lisää kiinnostusta kalastukseen.
    • MSN Messenger  - lare.saari@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2011 : Marraskuu 20, 2008, 18:01:07 »
Miten ihmeessä te saatte tuon folion niin hienosti vaapun pintaan kiinni? Minä ite laitan "eri keeperillä" sen kiinni ja aina tulee niitä ryppyjä, vaikka kuinka hienosti sen siihen yrittää vääntää. Onko siihen mitään vinkkejä? Tämä voi olla tyhmäkin kysymys, mutta potuttaa nyt senverran, että pakko kysyä.
- Milloin kala kasvaa nopeimmin?
- Kun kalastaja kertoo saaliistaan.

Shield

• Profiili
« Vastaus #2012 : Marraskuu 20, 2008, 18:36:29 »
Miten ihmeessä te saatte tuon folion niin hienosti vaapun pintaan kiinni? Minä ite laitan "eri keeperillä" sen kiinni ja aina tulee niitä ryppyjä, vaikka kuinka hienosti sen siihen yrittää vääntää. Onko siihen mitään vinkkejä? Tämä voi olla tyhmäkin kysymys, mutta potuttaa nyt senverran, että pakko kysyä.
Riippuu foliosta. Ei niinkään liimasta.. Yksi hyvä tapa on ottaa kaksi pesusientä, vaappu väliin ja painaa niin, että folio menee rungon päälle.

Daiwa

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2013 : Marraskuu 20, 2008, 19:41:07 »
Riippuu foliosta. Ei niinkään liimasta.. Yksi hyvä tapa on ottaa kaksi pesusientä, vaappu väliin ja painaa niin, että folio menee rungon päälle.
Tänks.. Tuota pitää kokeilla, mutta jos on jotain vinkkejä joita vihtitte muillekkin kertoa, niin laittakaa tulemaa.

Kuha-Eki

• Profiili
« Vastaus #2014 : Marraskuu 21, 2008, 18:24:02 »
Morjens taas! Ette päässeet musta eroon... :evil: Toinen harrastus vei vaapun väkerryksen vähän ahtaalle, mutta mitään lopettamisesta en ole ajatellut. Nyt kun VIHDOIN sain kompuraani paineensäätimen kiinni (ollu hyllys vuoden) alkoi inspiraatio jyllätä. Nyt pitäis onnistua ruikkiminenkin paremmin. Kahtotaan koska tulee ekat kapulat uunista ulos. Eka sorvimallikin on jo suunniteltu ja koeyksilö kaipaa enää pintalakkausta.

Hyvin ovat kaikki kehittyneet!
Ja onnittelut perzalle uusista sivuista!
Koukuttaako?

Turismo

• Profiili
« Vastaus #2015 : Marraskuu 21, 2008, 21:02:36 »
Tänks.. Tuota pitää kokeilla, mutta jos on jotain vinkkejä joita vihtitte muillekkin kertoa, niin laittakaa tulemaa.

mä käytän yleensä folion silottamiseen niit topseja, korvan puhdistus puikkoja :) mut eipä mun tekniikat varmaan mitää parhaita ookka niinku jäljestä näkyy ..  :-D

Kuha-Eki

• Profiili
« Vastaus #2016 : Marraskuu 21, 2008, 21:19:41 »
Sormenpäällä siloittelua kannattaa kokeilla. Vaatii vain vähän harjoitusta ennen kuin sillä onnistuu.
Koukuttaako?

Mikkoporo

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2017 : Marraskuu 22, 2008, 10:54:20 »

Tälläistä tällä kertaa...

ja loppu kevennys :-D

Tonnimiäs

• Profiili
    • Tarvaisen vaappu ja vehje
    • Sähköposti
« Vastaus #2018 : Marraskuu 22, 2008, 10:57:12 »
Tuo loppukevennys on kyllä hieno. Uikos se ihan normaalisti vai vaikuttaako tuo selkähoma tuolla siihen jotenkin?
Vois joskus kokeilla päällystää vaappu jäniksen karvalla/nahalla niin siitä tulis sitten jäniskevennys. :-)

Mikkoporo

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2019 : Marraskuu 22, 2008, 11:45:39 »
Huomenna vasta kerkeää koeuittoon...tietenkin jos ei ranta ole jäässä. Uhraan aina yhden rungon noihin kokeiluihin :-) karmean näköinen se ainakin on...jos siihen joku kala iskisi edes säälistä... :-P

Heittelijä

• Profiili
« Vastaus #2020 : Marraskuu 22, 2008, 22:10:52 »
Mikkoporo.  Maalaakko noi sun kaikki vaappus DEKA lackoilla ? Kui paljo ohennat niitä ennenku maalaat?

KALIKKA

• Foliohattu
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2021 : Marraskuu 25, 2008, 11:06:03 »

vasemalla eka oma vaappu ruma ku rulla tuoli,mutta omat lohi ja tane enkat 5,45 ja 3,25kg(viettää eläkepäiviä vitriinissä :lol:)
toka varsinaine hauki kone todella tappava uinti
pikku kapulalla lukuisia taneja ja järväriä
seuraavat kolme jostai 7 tai 8 vuoden takaisia virityksiä (muutamia kuhia haukia ja lohen sukusia kaloja )

ja sit vasemmalta   purkinpohja väritys(sutastu ruutta tyhjäks maalista)tililään paljon kuhia ja haukia jotennii imuuni kelile sama
sato tai paisto yksi luotto peleistä.
jonii astee papukaija, viime kesän mahtavin kuha tärppi (irtos venee vieressä koko riittävä ,veneessä vartin hiljasuus :cry:)
kaks jesse uus takki pällä,rusehtavaa ei voi laittaa järvee jos haukia kilometrin säteellä :lol: :lol: eipä kerkee kuha napata
lapinkulta virityksellä muutama kuha
nää kapulat on noin 5-10 vuotta sitten väsättyjä. jälki on mitä on ja kuvan laatu samoin,mutta heittäkää vapaasti kommentia
jostai kumman syystä kalikoitten ääriviivat näyttää tosi epätasaselta,mut suht sileitä ne on paitsi ekassa ja purkin pohjassa
joita paikattu alvariisa.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 25, 2008, 11:34:24 kirjoittanut Qkkeli »
aina kannattaa yrittää vaik ei saiskaa

Mikkoporo

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2022 : Marraskuu 25, 2008, 17:22:39 »
uutta pukkaa taas...nyt rupeaa noita kultafolioita olemaan riittämiin..mitähän seuraavaksi kokeilisi?

tässä pikku pirpanoita...

eksyihän sinne yksi surunaukin sekaan

KALIKKA

• Foliohattu
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2023 : Marraskuu 27, 2008, 14:11:21 »

tossa ois uusimmat räpellykset.Osassa jo lappu paikallaa ja pitäs päässä koittaa uintia mittaa kapuloilla 12,5-16cm
ens kesän kuha apajilla pitäs yrittää tarjota(lopullinen lakkaus lv:llä kuhan saan lisää valmiiks asti)
perus värit on dekan tököttiä ja neon värit createksia
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 27, 2008, 14:50:43 kirjoittanut kapulan vetäjä »

Murmeli

• Tee se itse
    • Profiili
« Vastaus #2024 : Marraskuu 27, 2008, 16:09:36 »
Kapulan vetäjä ja Mikkoporo!

Jos mahdollista (miksi ei olisi), niin lisätkää kuvat valitsemalla teksti kohdasta: Hotlink for forums (1). Itse en ainakaan viitsi rueta jokaista kuvaa aukomaan erikseen, kun konekki on niin hidas. (noin 4 v. vanha kannettava).

perza

• Yöeläjä
  • Global Moderator
  • hauki on kala
    • ICQ Messenger - 1611
    • MSN Messenger  - perza87@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - perza
    • Yahoo Instant Messenger - perza
    • Profiili
    • Perza-vaaput
    • Sähköposti
« Vastaus #2025 : Marraskuu 28, 2008, 01:23:00 »
Itse olen myös Murmelin kanssa samoilla linjoilla tuossa kuva asiassa. Helpompi se ois kattella kun ei tarviis aina klikkailla noita pikku ikkunoita ja sulkea niitä mainos sivuja mitä tuolta aina tulee.

Lohi runkoa taas tetauksessa, mutta näyttäs siltä että tämäkin malli jää valikoimasta pois. Ihan sentakia kun en ole tyytyväinen vaapun uintiin. Pitää kehittää tilalle vaikka joku 5-6cm kirre/taimen vaappu joka toimii niin koskella kuin soutamalla järvelläkin.

Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

RedRave

• Lemmyn alistaja
    • Profiili
« Vastaus #2026 : Marraskuu 28, 2008, 10:37:47 »
Lohi runkoa taas tetauksessa, mutta näyttäs siltä että tämäkin malli jää valikoimasta pois. Ihan sentakia kun en ole tyytyväinen vaapun uintiin. Pitää kehittää tilalle vaikka joku 5-6cm kirre/taimen vaappu joka toimii niin koskella kuin soutamalla järvelläkin.

Nyt alkaa kuulostamaan mielenkiintoiselta vaapulta. Jos tarvitset proto-testaajaa järvelle, niin yksi vapaaehtoinen löytyy heti. :-D
"Ikäviä ihmisiä nuo turkulaiset, eivät antaneet Paulin taikakaulimen puhua."
Eero Tauru: TPS - SaiPa pelin tiimellyksessä.

KALIKKA

• Foliohattu
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2027 : Marraskuu 28, 2008, 11:31:13 »

12cm ja 3cm pikku purtavat on vanhempaa vuosikertaa,käsin maalattuja.koukutukset erilaisten uintien takia paitsi
puna vihreessä joka ei oppinu uimaa.meinasin tota kuva juttuu kysästä,mut kiitti murmelille vinkistä :-P :-P
pertzalla taas hieno setti,mikäs uinnissa muuten vikana?
onks noissa kuha pulikoissa minkä lainen uinti? hakeva,tirraava,kylkiä näyttävä vai jotain siltä väliltä
oottko kokeillu porras levyä(tarkotan niitä kalan mallisia kapuloita)
ittellä olis 40kpl samin 12cm oottamassa jalostusta jos sais vinkkiä levystä.tarkotus ois saaha hiukka hakua ja kylen vilkutusta

Jake-zxc

• Profiili
« Vastaus #2028 : Marraskuu 28, 2008, 20:25:15 »
Ensimmäiset vaaput on valmistunu samin Alkajan paketista! :-D Huom. Topsipuikoilla maalattu :wink: , pensselin ja kynäruiskun puutteessa. 2 megapixelin kuvia!

Klikatkaa kuvaa!!

Musta/kelta/punanen joutu huoltoon ja Ahvenväritys uinnin puutteesta.  :wink:

Kommentteja kiitos!

Migelis

• Vieras
« Vastaus #2029 : Marraskuu 29, 2008, 20:26:02 »

Siinä tuli pitkästä aikaa uus vaappu ja itseni mielestä voisi olla jo melko hyvä pelikin..
Tuo on 7 vaappu mitä olen tehnyt.  :wink:
Kommenntteja!

pyhämaanpoek

• Profiili
« Vastaus #2030 : Marraskuu 29, 2008, 21:02:13 »
Kyllä oot kehittyny. Maalaatko dekoilla ja mikä ruisku sulla on

Migelis

• Vieras
« Vastaus #2031 : Marraskuu 29, 2008, 21:12:34 »
Kyllä oot kehittyny. Maalaatko dekoilla ja mikä ruisku sulla on
Kiitos.. Cab maaleilla maalaan ja ruisku on Badgerin NH.  :-)

pyhämaanpoek

• Profiili
« Vastaus #2032 : Marraskuu 29, 2008, 21:16:52 »
Mitä värejä mun kannattais ostaa CABeihin. coatteja vai coloreja vai miten? ittel on badger 200-5. Tossa sanotaan että ei saa suihkuttaa liuottimia mut pitääkö se paikkansa

perza

• Yöeläjä
  • Global Moderator
  • hauki on kala
    • ICQ Messenger - 1611
    • MSN Messenger  - perza87@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - perza
    • Yahoo Instant Messenger - perza
    • Profiili
    • Perza-vaaput
    • Sähköposti
« Vastaus #2033 : Marraskuu 29, 2008, 21:41:25 »
Mitä värejä mun kannattais ostaa CABeihin. coatteja vai coloreja vai miten? ittel on badger 200-5. Tossa sanotaan että ei saa suihkuttaa liuottimia mut pitääkö se paikkansa

Mun käsittääkseni se Liuottimen suihkutus kielto tai suositus on siksi että se ruiskutettu liuotin on vaarallista hegittää. Eli ruiskun kyllä pitäis kestää mm. asetonia.
Mitä maaleihin tulee niin coat maaleja kun maalaat ns. tavallisia värejä vaappuihin. Color maalit eli kuultomaalit sitten kun haluat sävyttää esim. hopeisen folion halutun väriseksi.
Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

pyhämaanpoek

• Profiili
« Vastaus #2034 : Marraskuu 29, 2008, 22:27:19 »
Kiitos tiedosta ilman tota tietoa Badger 200-5 olisi tuota pikaa mäsä .   :-) ja maalailisin vaappuja kuultomaaleilla. Sitten viellä että mitä värejä kannattaisi näin aluksi tilata?
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 29, 2008, 22:28:51 kirjoittanut pyhämaanpoek »

Heittelijä

• Profiili
« Vastaus #2035 : Marraskuu 30, 2008, 01:34:42 »
Taas pitkästä pitkästä aikaa uutta. Ensimmäinen ruiskulla maalattu tekeles. Mikähän kala tälläsee vois ottaa ? Kommentoikaas   :-)

Ja kuva vähän iso ja muutenkin huono :-D

Migelis

• Vieras
« Vastaus #2036 : Marraskuu 30, 2008, 09:03:02 »
No hauki tuohon melkovarmasti ottaa.  :-)
Tuota etukoukun paikkaa sen verran ehkä muuttaisin että hituc eteenpäin ja suoraan tuon runkolangan.  :-)
Eipä tuossa muuta miinusta oikeastaan ole. Runko näyttää hyvältä.  :-)

Morripoika

• Kreatiinimäskääjä
    • MSN Messenger  - j.aa.kola@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #2037 : Marraskuu 30, 2008, 09:41:58 »
Tuohon aihioon ei oikeen tuo porraslevy sovi. Liian kapea tuo aihion pää porraslevyyn. Kokeile seuraavaan samanlaiseen vaikkapa satulalevyä :wink:
Kalastusta, metsästystä ja urheilua.

Heittelijä

• Profiili
« Vastaus #2038 : Marraskuu 30, 2008, 11:29:20 »
Joo Pitääpä koittaa  :-)

Daiwa

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2039 : Marraskuu 30, 2008, 12:37:04 »
Tein muutaman aihion valmiiksi, kun jouluna saan kynäruiskun ja lakkaa. Tuo ylin on kyllä melko "möllin" näköinen.  :-) Pitäs pikkasen muokata tuota perää.

Tässä tuo ylin aihio, mutta vähän muokattu.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 30, 2008, 16:13:12 kirjoittanut Daiwa »

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>