Propilkki > Propilkki 1

Propilkissä EI ole mitään koodeja

<< < (5/5)

Mikko_-Procyon-:
Aika hiton lahjakasta jättää ketjun 1. viesti lukematta. Nerokasta! Esimerkillistä toimintaa! Melkein tekisi mieli pistää banaania tuollaisesta menosta...

[Jyri]:
:D

Jarzka:
Pelihän sisältää koodia, muttei koodeja. Huomatkaa ero :P

Anonymous:
Ainakin pro pilkin faQ osiossa luki että '' Vanhassa p1 versiossa tosin oli koodi, jolla parvet sai näkyviin, mutta uusissa sitä ei enää ole. Kakkosesta ei voida vielä sanoa mitään.''

Mikko_-Procyon-:

--- Lainaus ---Ainakin pro pilkin faQ osiossa luki että '' Vanhassa p1 versiossa tosin oli koodi, jolla parvet sai näkyviin, mutta uusissa sitä ei enää ole. Kakkosesta ei voida vielä sanoa mitään.''
--- Lainaus päättyy ---

Niin? Selkokielellä:

-Koodeja ei siis ole!

Tarviiko sitä enää tonkia? Sen kun hakkeroit ja kokeilet kaikki maailman kikat, mutta kerran koodia ei ole, niin sitä ei vaan yksinkertaisesti ole. Minä olen sen FAQ:in kirjoittanut, joten kyllä tiedän mitä siellä lukeekin.

Ja miksikö olen kärttyinen tätä kirjoittaessa? Joka kerta kun tämä aihe nostetaan esille, aina joku pikkuruinen pelimies innostuu ja alkaa tivaamaan koodeja. Sitten siitä mahd. nousee vähä lisää melua ja mailit ja foorumit täyttyy:

"KeRRo nY se kOOdi pliizzz!!1"

Samanlainen usko kuin salaliittoteorioihin tuo.. että "on siellä koodi, mutta ne ei vaan kerro sitä".

Eli vielä kerran:

EI OLE KOODEJA!

Tämän osalta asia on loppuunkäsitelty ja tämä aihe menee lukkoon. PISTE.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta