Chat

Äänestys

teetkö muutakin kuin keskustelet kalassa.netissä?

Luen pelkkää keskustelufoorumi
26 (57.8%)
Keskustelufoorumi on vain yksi osa-alue kalassa.nettiä
19 (42.2%)
En lue keskustelufoorumia
0 (0%)

Äänestäjiä yhteensä: 38

Kirjoittaja Aihe: pelkkää keskustelua, vai muutakin?  (Luettu 7010 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Putte

• 3,21cm myötätuulessa ja alamäessä
    • Profiili
    • Sähköposti
pelkkää keskustelua, vai muutakin?
« : Tammikuu 23, 2004, 16:14:42 »
Kertokaapa ihmiset. Kun käytät kalassa.nettiä, onko se sinulle vain paikka missä voit keskustella muitten kanssa kalastuksesta(+muustakin) vai luetko Myöskin artikkeleita ym. mitä sivuilta löytyy?

fizuztaja

• Intissä
    • Profiili
Re:pelkkää keskustelua, vai muutakin?
« Vastaus #1 : Tammikuu 23, 2004, 16:19:09 »
Kyllä se nykyään jää vaan siihen keskustelufoorumiin. Olen toki joskus kahlannut artikkelit läpi, mutta toiseen kertaan en oo vaivautunu lukemaan. Foorumi myös uusiutuu nopeaan tahtiin joten aina on uutta tietoa tarjolla.

Mokki

• Profiili
    • http://groups.msn.com/Lumilautailua/
    • Sähköposti
« Vastaus #2 : Tammikuu 23, 2004, 18:05:40 »
Haa! Mitä silmäni näkevätkään... Joko olemme saaneet uuden moderaattorin, tai sitten silmäni ovat olleet neliöinä aika kauan ;)
No kuitenkin itse asiaan..
Tätä nykyä kalassa.net käynneillä katson vain keskustelufoorumia. Hyvin harvoin olen edes vaivautunut katsomaan mitä muuta etusivulla on tarjottavanaan. Tokihan myös minä olen ne artikkelit joskus lukenut.
Välillä tulee kuitenkin irkattua, mutta aika harvoin.
Vastasin siis ensimmäisen vastausvaihtoehdon.
^^ Totta joka sana.

Jani2

• Profiili
« Vastaus #3 : Tammikuu 23, 2004, 18:11:49 »
Samaa mieltä mokin kanssa. Molemmilla taitaa kaikenlisäksi olla silmissä vikaa, sillä ihan kuin täällä olisi uusi moderaattori.

Ennen tutkin paljonkin Kalassa.netin itse sivustoja, mutta nykyään tulee selattua aikalailla vain foorumia. Tosin, aina kun kirjaudun tänne, niin menen etusivun kautta ja siitä siis näen, onko tänne tullut uusia artikkeleita.

Mäkin valitsin ekan vaihtoehdon.
Ensin välähtää ja sitten korjataan jäljet.

Jigi

• Vieras
« Vastaus #4 : Tammikuu 23, 2004, 18:19:59 »
Joo enimmäkseen tulee luettua foorumia. Joskus tulee kuitenkin semmonen halu että tutkin koko palstan. Mutta eniten foorumia lueskelen... Irciä en käytä juuri koskaan...

Selenius

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #5 : Tammikuu 23, 2004, 18:57:26 »
Keskustelut tulee selattua uusien viestien osalta. Muuten olen kerran kahlaillut sivuja läpi ja katsastellut tarjontaa. Toista kertaa ei ole tarvinnut vaivautua, ei ole sisältöä mikä herättäisi lainkaan mielenkiintoa.
Mikään muu ei ole elämässä tärkeää kuin kalastus. Eikä sekään nyt niin tärkeää ole.

visa

• Vieras
« Vastaus #6 : Tammikuu 23, 2004, 19:00:12 »
Juu, aina kun tuun koulusta niin tsekkaan kaikki uudet viestit ;) Ja sitten jos ei oo mitään tekemistä niin kaivelen vanhoja viestejä. Ja hakemisto-sivun päivitän n. 1 min välein niin pysyy ajan tasalla ;)

Himopilkkijä89

• Voittokalat on hauskin vetää muiden reijistä. :D
    • MSN Messenger  - atte89@luukku.com
    • Profiili
    • kilpapilkintäblogi
Vs: pelkkää keskustelua, vai muutakin?
« Vastaus #7 : Elokuu 21, 2007, 14:09:52 »
Lähes kaikki viestit tulee luettua osioista pilkintä, onginta, vetouistelu, heittokalastus, Länsi-Suomi, Kalassa.net - kommentteja ja parannusehdotuksia, sekalaista juttua, pyydyskalastus ja kaikkea kalastuksesta.

Melkein kaikki viestit näiltä alueilta olen kahlannut läpi koko foorumista, tämänkin.

Muita osioita en juurikaan lue.

Artikkelit olen lukenut muistaakseni kaikki.

« Viimeksi muokattu: Elokuu 24, 2007, 17:07:12 kirjoittanut Himopilkkijä89 »

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>