Kalastuslajit > Kaikkea kalastuksesta

Minkälaisia artikkeleja haluaisitte Kalassa.nettiin?

(1/30) > >>

Toimitus:
Olen huomannut, että foorumiltamme löytyy innokkaita artikkelien kirjoittajia, mutta monella on aina ongelma keksiä artikkelien aiheita. Päätin perustaa tämän threadin, jonne voitte laittaa toivomuksia, minkä aiheisia artikkeleja haluaisitte. Täältä voi artikkelien kirjoittajat ottaa ideoita artikkeleihinsa.

Artikkelit voi lähettää mahdollisien kuvien kera sähköpostilla osoitteeseen [email protected] muodoksi käy esimerkiksi word-tiedosto, mutta kaikista paras olisi tietenkin jos tekstit olisi esimerkiksi frontpagella aseteltu kohdilleen.

Artikkelit julkaistaan artikkelit-osiossa ja etusivulle laitetaan aina ilmoitus uudesta artikkelista ja sen kirjoittajasta.

Nyt vain ideoita kehiin!

Mistä aiheesta haluaisit artikkelin?

Mokki:
PÖH. Äsken kirjoitin vaikka kuinka pitkän jutun, mutta sitten... "vaadittua nimikenttää ei täytetty"  >:( Off-topikkina, että eikös vois tehdä jonkun semmoisen jutun, että jos unohtaa kirjautua ja painaa "lähetä" nappia, niin ei kaikki mitä on kirjoittanut katoaisi?

No kuitenkin, koitetaan nyt tiivistää asioita tähän:
Hmm.... Mielenkiintoista... Kuulostaa hyvältä ...
Itse lueskelisin mielelläni artikkeleita niin suomalaisista, kuin myös eksoottisimmistakin kaloista. Suomalaisista kaloista ehkä mieluiten tietoa haluisin taimenesta, kirjolohesta, harjuksesta... yms "koskien kaloista".
Eksoottisimmat kalat ovat kaikki niin tuntemattomia, että ihan mistä tahansa kalalajista olisi kiva saada tietoa.
Lisäksi olisi myös kiva, kun joku viitsisi kirjoittaa välineistä; Keloista, vavoista yms kalastusvälineistä. Ikäänkuin välinearvosteluita.

Minua itseäni kiinnostaisi myös erittäin paljon lukea ihmisten kalastuskokemuksista; Uskoisin, että varsinkin kesäisin monet käyvät pidemmilläkin kalastusreissuilla. Olisi kiva lukea niistä reissuista. Itsekin voisin ehkä tämmöisen väsätä ;). Toisten kalastusreissukirjoituksista voi oppia itsekin jotain.
Tosin ehkä tämmöiset kalastusreissukeskustelut voisi hoitaa ihan keskustelufoorumin puolella.

Varmuuden vuoksi muistutan artikkeleiden kirjoittajia:

--- Lainaus ---Jos kopsaat suoraan jonkin toisen kirjoitusta, laita aina lähdetiedot! Jos lähdetietoja ei ole, rikot tekijänoikeuslakia.
--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus ---Hei jussi voisinko lähettää sen hauen perhokalastus artikkelini sinulle ja sitten poistettais se tuolta foorumilta ja laittaisit ses tuonne artikkelit osioon?
--- Lainaus päättyy ---
Siitä vaan lähettämään! Eiköhän Jussi julkaise artikkelin, jos kokee sen "tarpeelliseksi" ;).

EDIT. Hmm. Missäköhän silmäni taas olivatkaan.. Tarkemmin katseltuna tuollahan on kirjoitettu artikkeleita kalareissuista. http://www.kalassa.net/artikkelit/artikkelit.shtml Heh.

flyfisher14:
Mokki muista kannattaa laittaa se teksti leikepöydälle eli maalaat sen ja painat control+c ja myöhemmin voit ottaa sen sieltä painamalla control+v, jos et tiennyt.

Juu tuo olisi hyvä jos tekisi juttuja kalareissuistaan, niitä olisi mukava lukea.

Minulla on vaan semmoinen ongelma että koneellani ei ole mitään kunnollista tekstin käsittely ohjelmaa, joten en saa nuita kuvia liitettyä siihen tekstiin, muuten olisin jo lähettänut sen jussille.

otto:
Hmm, elikkä mitä haluaisin...

Jos pistetään toivomuslistana:
Tärkeimmästä merkittömimpään...

-Artikkeleitä kalapaikoista,kokemuksia ja faktaa
-Välinearvosteluita...
-Tietoa kaloista...

Onkohan tässä viestissä mitään järkeä...

Järväri:
Todella mielenkiintoista lukea noita artikkeleita. pitää kattoo jos keksisi jonkin aiheen niin vois itekkin kokeilla tota artikkeleiden tekoa.

mua kiinnostais ainakin noi välinearvostelut ja kalapaikka jutut.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta