Chat

Kirjoittaja Aihe: Ambassadeur setti  (Luettu 2772 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Anonymous

• Vieras
Ambassadeur setti
« : Maaliskuu 09, 2004, 15:21:27 »
Ambassadeur 6000 + vapa: Abu Trolling.
Löysin tollasen paketin hintaan 75e. Käykö veto ja heittohommiin. onko kokemuksia.. hyviä/huonoja. kannattaako ostaa?

Järväri

• MSN Messenger  - jarimononen89@hotmail.com
    • Profiili
Re:Ambassadeur setti
« Vastaus #1 : Maaliskuu 09, 2004, 15:39:50 »
Kela on hyvä ainakin vetoon, mutta vapa on "tuppi". Vapa on oikeastaan kylkiäisenä paketissa, hinta tulee 90 % kelasta. Vapa on sopiva lähinnä haukien ja kuhien kalasteluun. Heittohommista ei minulla ole kokemuksia.

visa

• Vieras
« Vastaus #2 : Maaliskuu 09, 2004, 16:24:59 »
Oon pitäny kädessä ko. vapaa, ei sovellu heittohommiin, liian jäykkä. Sen voi todeta jo nimestä, Trolling ;)

Anonymous

• Vieras
« Vastaus #3 : Maaliskuu 09, 2004, 16:59:19 »
vapa on mallia "heinäseiväs", siis tyypilinen halpisvetovapa.

Salmo

• Vieras
« Vastaus #4 : Maaliskuu 09, 2004, 19:08:18 »
Mulla on 4 tuollaista settiä, tosin 7000 dööreillä. Messualekamaa viime vuosilta.

Heittelyyn eivät sovellu, mutta kyllä noilla kuhaa, järvilohta ja -taimenta on jonkin verran uisteltu. Kaikissa noissa neljässä olen pitänyt pikkuplaanareita, hyvin ovat siinä hommassa toimineet. Jos vetouistelee enemmän tosissaan kuin minä (kuhaa pääasiassa muutamia kertoja kesässä sekä järvilohta ja -taimenta toisinaan syksyisin ja keväisin) ja haluaa jotain erityisiä ominaisuuksia (?) vavoiltaan, kannattaa varmaan harkita muita vaihtoehtoja. Mutta "peruskäytössä" ihan ok-vapoja.

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>