Chat

Kirjoittaja Aihe: Kyrönjoesta  (Luettu 2456 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

hk

• Profiili
    • Sähköposti
Kyrönjoesta
« : Toukokuu 05, 2004, 10:51:23 »
Olen tässä monena keväänä kalastellut kyrönjoella pääasiassa Isonkyrön aluaalla. Huomioitavaa on, että saaliit ovan vain huonontuneet vuosivuodelta. Muutama vuosi sitten tuli vielä kunnon hauki- ja ahvensaaliita. Jopa suurhaukikin on käynyt kiinni yhteen otteeseen ja kevätkirret ennen istutuksia ovat nykyään enää pelkkä muisto. Tänä keväänä sitten olen käynyt kaverin kanssa muutaman kerran kokeilemessa ja saaliiksi tullut vain muutama ahven, vaikka vesitilannekin on ihanteellinen. Eli ovatko kalakannat huonontuneet näin rajusti? Muut kyrönjoen kalastajat kertokaas onko samantyyppisiä kokemuksia...
Jepulis

hk

• Profiili
    • Sähköposti
Re:Kyrönjoesta
« Vastaus #1 : Toukokuu 05, 2004, 17:54:09 »
Niin tuli vielä mieleen, että tämän kevään huonoon kalantuloon sattaa vaikuttaa aikaisessa oelva kevät. Ehkä aikaisesta keväästä huolimatta kalat eivät ole vielä kuteneet ja näin eivät ole vielä syönnillä...
Jepulis

Anonymous

• Vieras
« Vastaus #2 : Toukokuu 18, 2004, 13:25:29 »
Tähän kysymykseen en osaa vastata..! tietääköhän joku koska kyrönjokeen istutetaan ensimmäiset kalat..? ja onko joku saanu sieltä nytte mitään? kiitos etukääteen! :)

hk

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #3 : Toukokuu 18, 2004, 19:18:49 »
Eilen tuli Isonkytön alueelta vuoden ensimmäinen kirjolohi. Huomenna istuttavat lisää...
Jepulis

IgorV

• Vieras
« Vastaus #4 : Toukokuu 23, 2004, 23:06:16 »
Minä kalastelen tässä Koskenkorvan alueella, ja tässä kohtia kalojen saaminen ei normaalista poikkea. Tältä kohtaa ei oikeen koskaan ole mitää kunnon kalansaaliita saatu, mutta padon yläpuolelta on kirjolohia jotkut saaneet.

hk

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #5 : Toukokuu 24, 2004, 11:22:13 »
Toissapäivänä iski alle kiloinen kirjolohi lippaan Isonkyrön alueella.

edit: oikeinkirjoitus
Jepulis

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>