Tuossa ois yhenlainen tekele mut onko tossa liikaa vai liian vähän tuota kettua.
Laita eka yks lyhyt nippu, mutta ennenkö laitat nipun niin pyörittele sitä nippua sormien välissä, tälle tekniikalle oli joku hieno nimityskin ei vain tahdo muistua mieleen. Sitten se nippu kiinni. Ota toinen vähän tuuheampi nippu(ei tarttee paljoa tuuheampi olla) ja sama homma kun ekalle nipullekkin pyörittele sormien välissä(tavallaan sekoitat niitä karvoja), sitten nippu kiinni niin että on vähän pidempi kuin eka nippu.
ota nyt vaikka Oranssia ice wingiä ja laita sitä "nippu" seuraavaksi eikä haittaa vaikka menis vähän sivuillekkin, saa olla myös vähän pidempi kun alla olevat kettu niput. Tässä välissä sitten häkilä vaikka kanan satulasta(kunhan on pehmeä siikasta häkilää) Sitten vaan kolmas ja samalla tuuhein ja pisin nippu koukulle. Toisen ja kolmannen nipun ei tarvitse olla kuitenkaan kovin paljon pidempiä kuin alla oleva nippu, sen näkee silmällä että mikä on sopiva.
Tuo kuvan perhossa olevan tinselin unohtaisin kokonaan taikka vain pari pitkää suikaletta ihan viimesenä päällimmäisen siiven päälle.
Eli
- siipi kolmella nipulla
- tinselin tilalle ice wingiä
Muuten onkin ihan hyvän näköinen perho kuvassa ja kalaa tuollakin saa se on varma!
Okei itse olen sitonut ehkä vain muutaman kymmentä putki perhoa, eli ei paljokaan ole kokemusta kettu siipien teossa, noin kuitenkin minä siivet olen tehnyt,
Tossa on muutama suttura vuoden takaa,

Nii ja turha kysyä yhdestä perhosta kuvaa, se ei tule onnistumaan, kun ei tuolla kameralla vaan pikku kohteistaa tarkkoja kuvia. On siinä makro kuvaus juttu vai mikä se nyt on, mutta sillä tulee vielä huonompia kuvia kuin "normi" asetuksilla.