Chat

Kirjoittaja Aihe: Stormin vetosetti  (Luettu 4183 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mä mies

• Profiili
Stormin vetosetti
« : Toukokuu 31, 2004, 17:05:03 »
Hong gongissa on myynnissä tällainen vetosetti: storm CT 300 GL kela ja 210 striker vapa. Mielipiteitä tästä. Hinta on koko setille 34,95 euroa.

Rapsutiini

• Profiili
Re:Stormin vetosetti
« Vastaus #1 : Toukokuu 31, 2004, 17:25:42 »
Hmm..ei kokemusta mutta se voi olla ihan menetteleväkin, kaveri osti tokmann ketjun kaupasta juuri hong kongissa tehdyn hyrräkelan ja ainakin se on toiminut muiden kelojen joukossa , hintaa sillä muistaakseni oli päälle 30 eikkaa.. tietysti joku sanoo että pelkkä hyvä vapa maksaa 50 eikkaa ja kela toiset mutta luulen että hyvän aikaa kestää nuo lipo 50 eikan setitkin....ellei ole ihan ammattikalastaja,...

Mä mies

• Profiili
« Vastaus #2 : Toukokuu 31, 2004, 17:34:10 »
Niin siis toi Hong kong on se kauppaketju...

Peksim

• Profiili
« Vastaus #3 : Toukokuu 31, 2004, 21:03:38 »
Kokemuksia ei tuosta kelasta ole, mutta en ole pitänyt tuosta strikerin vavasta. Mielestäni aika löysä ja kahva-osa huono...
"Elämä edessä tukka takana"- Marko Kiprusoff

Mä mies

• Profiili
« Vastaus #4 : Kesäkuu 01, 2004, 20:05:58 »
Mulla vaan olisi haussa joku tuollainen tod. halpa vetosetti. Toi ainakin olisi sellainen...

-escorvet-

• Vieras
« Vastaus #5 : Kesäkuu 02, 2004, 13:45:32 »
kokemuksia on just tuosta kelasta, itelläni ollu kaks kautta käytössä,semmosta pikku huoltoa ku tekee(kiristää ruuvveja ja rasvaa) nii kestää varmana. itse ostin prismasta alesta muistaakseni -60% ei ollu ku vähän päälle kympin

KatchU

• MSN Messenger  - mika_romppanen@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #6 : Kesäkuu 20, 2004, 18:05:30 »
mä sain tollasen joulu lahjaksi. ihan hyvin pelannut. vapaankin olen ollut ihan tyytyväinen...

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>