Alueittaiset keskustelut > Länsi-Suomi

Porin seudun kalastuspaikat & reissuraportit

(1/16) > >>

matteus:
Missä? vene/maa paikat.

[email protected]:
ootteko käyny kalassa siinä reposaareen johtavan pikatien varrella olevassa lammessa? mä kävin sielä eilen kattomassa ja sielä oli pirusti pikkukalaa ja näin kun hauet kävi mulauttelemassa. sit kuulin tutulta et sieltä on saatu 12 kg hauki! ei uskoisi niin pienestä lammesta. sit sieltä on kuulemma tullu pilkillä ahvenia.

[email protected]:
mä kävin eilen siellä kalassa ja sain 2 haukea 0.5kg ja 6 ahventa joista suurimmat oli 400grammaa. sit sin tuli joku ukko kalaa ja kerto et hän saanu sieltä paljon haukia. suurimmat yli 4 kg. mut se ukko sano et happikato on tappanu osan isoista hauista, mut kyl siäl kävi mulauttelemassa. kannattaa mennä kokeilemaan siäl on meinaa pirun isoja ahvenia ja paljon! kun käyttää pieniä vaappuja ja lippoja niin kyllä tökäsee.

Tuunas:
ni missä niissä?
se joka on heti ensimmäisenä ennen mäntyluoto worksia? :)

[email protected]:
eikun paljon taaksepäin. ulasoorista on noin kilsa sinne. siin on vastapäätä se rosenlewin tehdas jonka vieres on kans lampi ja on sieltäkin saatu haukia ja ahvenia. mut se paikka mistä mä kerroin on siellä metsässä. sä näät sen sielä metsässä kun ajat sitä pikatietä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta