Kalastuslajit > Muut kalastuslajit

sukelluskalastusta

(1/19) > >>

kiso:
kellään kokemuksia sukellus kalastuksesta?vois vaihdella ajatuksia ja kuulumisia lajin tiimoilta!

edit: otsikko. Sukelluskalastus on yhdyssana..

KalaErkki:
Siinä ois laji mitä minä haluaisin kokeilla! Ei täällä ole kukaan joka ois sattunut löytämään noin jalon harrastuksen. Oisin ittekkin kiinnostunut lisä informaatiosta :)

Sintti:
Täältä löytyy myös mielenkiintoa lajia kohtaan. Voisiko oikeastaan parempaa harrastusta olla kuin sukellus kalastus jossa yhdistyvät sukeltaminen, kalastus ja metsästys (kyllähän otsikon kirjoittaja siis tarkoittaa harpuunakalastusta eikä semmoista, että ongitaan veden alla happipullot selässä.).  

Muistan itse joskus nuorempana Teneriffan reissulla käyneeni sukellus liikkeessä jossa myytiin pieniä harppuunoita ja mieli olisi tehnyt ostaa moinen, mutta jäi jostain syystä ostamatta. Niin löytyyköhän suomesta liikettä joka möisi harppuunoita (kai muuten harppuunalla kalstus on suomessa sallittua). Voisi semmoisen vaikkapa ostaa jos ei niin kamalan kallis olisi ja siihen kunnon maski ja räpylät. Tietysti isot keuhkot ovat eduksi jos ei omista sukelluslaitteita(niinkuin minä).

kiso:
jep,jep tarkoita kalastusta varusteilla:märkäpuku,maski,räpylät,snorkkeli,painovyö,harppuuna ja paljon seikkailumieltä ;D ;D
lajiin pääseepi mukaan noin 400€ jos uutena ostaa kaikki vermeet,mut keltainenpörssi yms...palstoilta löytää halvalla vehkeitä ;)
isoin ampumani kala on 38cm ahven,ommuuten aika jättiläinen vedessä 8)ja isompiakin olen nähnyt,mut eipä kehuskella ::)
kuopion seudulla on ainaskiin muutama hyvä lampi siihen lajiin,järvet on aika tummia(paitsi suvas,eilen 2tuntia sukeltelin ja ihailin ;D)meressä voi varmaan sukeltaa kirkkautensa puolesta ???
kyselkää minulta autan mielelläni ;)

katsokaa sivut:www.teamkampela.com
siinä on meidän kaikkien esikuvia :o

Anonymous:
Voivoivoivoivoi kun ois sen verran fyrkkaa, että vois ruveta harrastaan.... :( .......sitten kun ois vielä kirkas järvi........  No ei mahda mitään, onhan aina normaali kalastus!   Se KYLLÄ V-A-R-M-A-S-T-I KORVAA KAIKEN JA SAA ILOA AIKAAN!!!!   Ja ainahan on tuulastus. mitä mä siis harmittelen......

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta