Chat

Kirjoittaja Aihe: Rakkain kalapaikkasi?  (Luettu 70861 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Joona90

• MSN Messenger  - jooqa@hotmail.com
    • Profiili
Rakkain kalapaikkasi?
« Vastaus #30 : Huhtikuu 19, 2005, 22:29:46 »
Olisin kysyny tosta hammonjoesta vielä että saako siellä virvelillä kalastaa vai onko ainoastaa perhostelioille??
Tässä olen kun en muuta voi...

Jooseppi

• Vieras
Rakkain kalapaikkasi?
« Vastaus #31 : Huhtikuu 23, 2005, 18:20:32 »
Lainaus käyttäjältä: Joona90
Olisin kysyny tosta hammonjoesta vielä että saako siellä virvelillä kalastaa vai onko ainoastaa perhostelioille??

Pelkästään perhokalastajille. Taitais olla liian helppoa heittää virveliä ja samalla sais kaikka kalat purosta pois... Tai sitten ei luonnokutuisille kaloille (kirreä ei lasketa mukaan) välttämättä purossa kelpaa muut kuin hyönteisjäljitelmät, koska kalaravintoa ei ole juurikaan saatavilla..?

Anonymous

• Vieras
Rakkain kalapaikkasi?
« Vastaus #32 : Huhtikuu 23, 2005, 19:56:29 »
joo ei tää rakkain paikka ole mutta on tullu käytyä kesässä aina parikymmentä kertaa temmesjoella joka on tossa 3 kilsan päässä. Ei muuten ole tullut muutaku pari ahventa :oops:

juhikka

• Vieras
Rakkain kalapaikkasi?
« Vastaus #33 : Toukokuu 10, 2005, 13:33:44 »
rakkain kala paikka on mulle kymijoki

Koskikara

• Vieras
Rakkain kalapaikkasi?
« Vastaus #34 : Toukokuu 10, 2005, 15:47:18 »
Niitä paikkoja niin jokia kuin järviä on monta,myös meri joissa olen kalastanut mutta mikään ei voita tuota kotikaupungikupeessa kalliotasanteella,kallioitten välissä olevaa kirjolohilampea.Se on ollut jo 30 vuoden ajan pyhitetty vain perhokalastajille.Se on kuin tunturijärvi.Ja erittäin kauniskin.Vaikka on lähelläkin,ei missään sielu lepää ihan samalla tavalla kuin siellä.

Kala_Osku

• Profiili
    • Sähköposti
Rakkain kalapaikkasi?
« Vastaus #35 : Toukokuu 10, 2005, 16:52:46 »
Kyllä se on rakkain paikka tämä Punkalaitumenjoki Huittisissa, vesi ruskeaa, mutta kalaa riittää.
Sieltä olen saanut ensimmäisen kalani virvelillä (turpa, ehkä vähän alle 1kg) ja suurimman osan kaikista tähän asti saaduista kaloistani.
XIITOMGLOL

Toutain

• MSN Messenger  - arttu.kaasalainen@kopteri.net
    • Profiili
Rakkain kalapaikkasi?
« Vastaus #36 : Toukokuu 10, 2005, 18:31:11 »
Ehdottomasti Kilpikoski joka sijaitsee kokemäen joessa, kiikassa olen saanut sieltä moonta taimenta ja kirjolohta ja sieltä on myös mahdollisuus saada isoja toutaimia itse sain sieltä 4kilosen toutaimenen ja vielä ilman haavia :shock:  :D  :D  ja on sieltä muitakin isoja kaloja tullut. :wink:
Käy kalassa se kannattaa...

genis

• Profiili
Rakkain kalapaikkasi?
« Vastaus #37 : Toukokuu 13, 2005, 17:43:19 »
Hilmonkoski huopanankoski ja keihärinkoski... hilmosssa käyny siitä asti ku se aukes -01 tai -00. huopanasssa viehättäää se tunnelma mikä koskella on ja keihärissä isot taimenet.
vittu täältä mitää tuu

Kolima

• Vieras
Rakkain kalapaikkasi?
« Vastaus #38 : Toukokuu 14, 2005, 11:59:16 »
Kyllä se on Kolima-järvi,mistä joskus "pienenä poikana" sain elämäni ensimmäisen hauen virvelillä...

Toinen on varmasti Hyypänjoki,josta sain ensimmäisen taimeneni...
Nykyään siellä on vaan kalat harvassa,kun joku pirhanan saukkolauma on pesiytyny joen varteen....! :cry:

zoupparo

• MSN Messenger  - sarvi77@hotmail.com
    • Profiili
Rakkain kalapaikkasi?
« Vastaus #39 : Kesäkuu 23, 2005, 13:43:05 »
kyl toi nurmijärvel oleva myllykoski on paras ja järvistä evon niemisjärvet :D ja mökkimme lähellä sijaitseva taimenoja

sava

• Vieras
Rakkain kalapaikka
« Vastaus #40 : Elokuu 02, 2005, 19:44:09 »
Mulla on ehrottomasti Miekankoski :lol:  :lol:  :lol:

oukei

• Profiili
Rakkain kalapaikkasi?
« Vastaus #41 : Elokuu 02, 2005, 22:40:19 »
pakko olla kyllä toi islannin kjarra mut myös mökin vieressä oleva miekankoski. 8)

larva44

• Vieras
Rakkain kalapaikkasi?
« Vastaus #42 : Elokuu 03, 2005, 23:07:35 »
MUURAMEN JOKI :!:  sain sieltä ekat harjukseni ja ekan perhotaimeneni ja kirjoloheni..  taime oli n.45cm ja harjukset isoin joku 35cm,... kirjolohen sain montana nymfillä ja taimenen heptokenian nymfillä ja harjukset larvoilla.

Jussi_h

• Profiili
    • http://www.ottiperhot.com
Rakkain kalapaikkasi?
« Vastaus #43 : Elokuu 14, 2005, 23:31:03 »
Lainaus käyttäjältä: Firefly
No ehdottomasti "mun oma salainen" rautujärvi P-Ruotsissa..  :D

Sama täällä! Rautu on se kala jota nykyään mieluiten tavoittelen... jokaisella tunturikalastajalla on pari omaa salaista rautujärveä!

wolf

• Vieras
Rakkain kalapaikkasi?
« Vastaus #44 : Lokakuu 16, 2005, 20:37:31 »
minulle kaikkein rakkaimpia paikkoja ovat iijoen kipinä ja paikat iissä.
muitakin paikkoja on, esim. naruskankaira.

pumpkinca

• Profiili
Rakkain kalapaikkasi?
« Vastaus #45 : Lokakuu 18, 2005, 14:10:34 »
Perhonjoki,Kokkola jossa tutustuin ensimmäisen kerran toutaimeen.

lapa

• kyl on mukavaa
    • MSN Messenger  - lapa1_91@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
.
« Vastaus #46 : Lokakuu 20, 2005, 10:16:46 »
kyllä se taitaa olla tuo vantaanjoki vaikka onkin likainen niin sen kalastoon kuuluu paljon kaloja!
lapa

Anonymous

• Vieras
noh tieteskii
« Vastaus #47 : Lokakuu 20, 2005, 21:12:47 »
konnekoski,,,,tulee luonnonkalaa

kape

• Profiili
kalapaikka
« Vastaus #48 : Marraskuu 06, 2005, 10:37:39 »
kyllähän se tuo iijoki tuossa vieressä.on monensorttista kalaa ja niitä isojaki on....oli kiinni mut karkas...prkl...taimen......nooh...sitähän sattuu

okuma

• Profiili
Rakkain kalapaikkasi?
« Vastaus #49 : Joulukuu 11, 2005, 19:29:12 »
pirkkalan vähäjärvi :D
kalamies on kalamies!!

Aatami

• Vieras
......
« Vastaus #50 : Joulukuu 12, 2005, 21:02:40 »
Sanoisin että rakkain lienee halsuanjoki vetelin alueella. Eka kertaa kaverin kans lähettiin tanea kalastamaan ja saatiin 3 tanea (tosin alamittasia) ja muutamia harjuksia (myös alamittaisia). siitähän se sytty mielenkiinto ja ei täälä päin juuri muita jokia ole, joten pisteet vetelin suuntaan. Myös kaunis ja erämainen kohde, eikä taatusti törmää muihin. paitsi ehkä alotuksessa..

Seitan

• Profiili
Rakkain kalapaikkasi?
« Vastaus #51 : Tammikuu 05, 2006, 16:01:59 »
Kyllä se taitaa tuo Pihlajavesi saimaalla olla, kun siellä mökkikin on. Mutta mieleenpainuvin yksittäinen kalareissu on varmaankin eräs Lemmenjoen sivuhaara josta nousi kalaa kuin sieniä sateella.

Perhopoika

• Profiili
    • Sähköposti
Rakkain kalapaikkasi?
« Vastaus #52 : Tammikuu 06, 2006, 12:40:17 »
Ivalonjoen sivuhaarat. Kauniita ja kalaisia puroja jotkut niistä. Harmi vaan että suurin osa on niiistä matoongella nypitty... (kuultu useaan otteeseen kullankaivajilta). :(  Maisemat on upeat, kuin postikortista. Yleensä saa olla rauhassa, joskus jopa viikon kerralla! Ja kalaa tulee sitte paljon, vain jos tiätää mistä ottaa  :wink:
Hölömö.

Trout

• MSN Messenger  - Pelimies--@hotmail.com
    • Profiili
Vs: Rakkain kalapaikkasi?
« Vastaus #53 : Huhtikuu 06, 2006, 14:05:21 »
nehän on Ruunaan kosket, itä suomessa . :lol:

lohen pyytäjä

• Mikä tuo oikee on?
    • AOL Instant Messenger - lohen+pyytäjä
    • Yahoo Instant Messenger - lohen+pyytäjä
    • Profiili
    • -
« Vastaus #54 : Huhtikuu 09, 2006, 21:27:19 »
Vapon teko järvi on tasi huippu!Siellä on mun salainen paikka josta nousee 5kg haukia!
Kalaan aina kun vain ehtii.;)

suspi

• Profiili
« Vastaus #55 : Huhtikuu 09, 2006, 21:32:59 »
Vapon teko järvi on tasi huippu!Siellä on mun salainen paikka josta nousee 5kg haukia!

Samalla järvellä tulee kalasteltua itekki, jos se hirvinevalla sijaitsee. Ahvenpaikkana todella hyvä. Hauki tahtoo olla aika pientä, mutta kyllä sinne joukkoon isompiakin mahtuu. Itellekki yks vahinkokala sattunu sieltä.

lohen pyytäjä

• Mikä tuo oikee on?
    • AOL Instant Messenger - lohen+pyytäjä
    • Yahoo Instant Messenger - lohen+pyytäjä
    • Profiili
    • -
« Vastaus #56 : Huhtikuu 24, 2006, 18:42:16 »

Samalla järvellä tulee kalasteltua itekki, jos se hirvinevalla sijaitsee. Ahvenpaikkana todella hyvä. Hauki tahtoo olla aika pientä, mutta kyllä sinne joukkoon isompiakin mahtuu. Itellekki yks vahinkokala sattunu sieltä.

Hauki pientä ei ole :-o Sieltä saa syvänteistä viiden kilon haukeja ja kiloisia ahvenia!
Kalaan aina kun vain ehtii.;)

perho-poika

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #57 : Huhtikuu 25, 2006, 13:49:54 »
no mää oon vasta 11 vuotta mutta mun lempi paikka on sellanen joki äänekoskella meiltä siihen ei oo kun noin 2km ja siinä joessa on ainakin haukia,ahvenia,särkiä ja siihen nousee kaiteleestä varmaan taimenia ja kirrejä. se on vain 2m-5m leveä mut rannoilta on hyvä heittää perhoa.  :lol:

Juho_

• Profiili
    • Juho Kupsala
« Vastaus #58 : Huhtikuu 27, 2006, 13:43:20 »
Viime kesänä kokeilin perhon uittoa Olkijoessa (päivän ajan) virvelillä..
En toki mitään saanut, mutta syyt siihenkin on selvillä! :roll:

Tuntuu ettei kaikki puhu edes perhokalastuksen rakkaimmista kalapaikoista.. :roll:
Mutta toisaalta mitä väliä? :-)

Eli on sanomattakiin selvää että lempipaikkani on Olkijoki (suurin syy on väli matka..)
Mutta hyvänä kakkosena tulee Mankilanjärvi.
En tiennyt että lysti on kallista, kun peruuttelin bussia tallista.. Päätin näyttää ja hevosvoimia käyttää..

Exstreme22

• Profiili
« Vastaus #59 : Toukokuu 09, 2006, 18:24:58 »
nojoo, tykkään paljon "tainionvirrasta" se on hartolassa oleva joki. rauhallista mestaa ja PALJON kalaa, aina kotiin vietävää. huonoa: pienet kalastelu osuudet! :-)

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>