Chat

Kirjoittaja Aihe: Kalajuttuja kalajuttuja...  (Luettu 1987 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Monni

• Parasta A-luokkaa.
    • MSN Messenger  - juha_moisio7@msn.com
    • Profiili
    • Sähköposti
Kalajuttuja kalajuttuja...
« : Helmikuu 25, 2005, 20:51:35 »
Voi olla jonkun mielestä hyvinkin turha aihe, mutta laitoinpahan kuitenkin!

Eli kuuletteko usein kalajuttuja joita ei usko todeksi?

Itse tunnen erään noin kolmekymppisen tyypin... Aina kun näen hänet ensimmäinen kysymys "Onkos tullut kalaa?" Sen jälkeen alkaa selittäminen miten hän oli saanut monta kymmentä kalaa, mutta kaikki oli päästänyt takaisin...

Tyypillisin juttu:
Joo olin tossa eilen pilikillä ja sain jotain kolmekymmentä 700 grammasta ahventa. Kyll oli hittolaane kovat syömingit! Mutta kaikki päästin takasin!

Jokos muuten olen kertonut niistä kahdestasadasta kuhasta jotka sain viimme kesänä uistelemalla, oli muuten keskipaino vissin melkein 3 kiloo! Eikä yhtään alamittasta. Mutta kaikkihan mä ne päästin takasin...
Poltinkoski

Monni

• Parasta A-luokkaa.
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #1 : Helmikuu 25, 2005, 21:26:25 »
Lainaus käyttäjältä: SuSi
Hehehe ehkä on C&R miäs

Luulempa ettei kyseinen herra tiedä mitä C&R tarkottaa...

Viimmeksi kun näin sen se oli kuulemma saanut pilkillä 7,5 kilosen hauen... En tiä sitten laskiko takasin ei sillä kertaa kertonut.

Välillä sen jutut ärsyttää, ja välillä on kahden vaiheilla pystyykö pitään pokan kun kuutelee sen juttuja...
Poltinkoski

Timky

• Profiili
« Vastaus #2 : Helmikuu 25, 2005, 21:44:36 »
No on siinä ukko. :lol: Ens kerralla kun se alkaa selittää niin sanot sille "haista ukko pitkät paskat". Ei kovin kohteliasta, mutta tekis varmaan hyvää sille. :D

Qkkeli

• Global Moderator
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #3 : Helmikuu 25, 2005, 21:53:59 »
Lainaus käyttäjältä: -Kumiankka-
No on siinä ukko. :lol: Ens kerralla kun se alkaa selittää niin sanot sille "haista ukko pitkät paskat". Ei kovin kohteliasta, mutta tekis varmaan hyvää sille. :D

Sanoisitko itse? :?

Sanoo vaikka että on kiire tai on tärkeä meno ku se alkaa selittää juttujaan...
Kyllä se siitä sit hoksaa ku aina on kiire kun kohdalle sattuu... 8)

Monni

• Parasta A-luokkaa.
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #4 : Helmikuu 25, 2005, 22:02:06 »
Se sama ukko vetää täällä 4H-kerhoo... Oli kuulemma kerran järjestänyt siellä perhonsidontaa. Silloin en "onneksi" ollut paikalla mut kun luokkalaisia oli... Yks mun kaveri oli just laittanut koukun siihen sidonta penkkiin kiinni. Sitten tää kalajuttujen kertoja tuli siihen selittää kalajuttua ja alko vääntää samalla siihen koukkuu jotain perhoo siinä... Mun kaveri vaan katteli ja kuunteli siinä kun se sito sen perhon kun ei saanut siltä sanan vuoroo!
Poltinkoski

Salmo

• Vieras
« Vastaus #5 : Helmikuu 25, 2005, 22:19:03 »
Kuulin parisen vuotta sitten huhun, että (matalalta) mökkijärveltäni, mistä tavallisesti on tullut alle kilon painoista haukea (suurimat parikiloisia), oltiin saatu 10 kiloinen hauki. Tämäkin tieto tuli tutun tutulta, joten luonnollisesti suhtauduin siihen hyvin skeptisesti.

Viime syksynä luotasimme järven ja löysimme sieltä 8 m montun. Itse karkuutin tavanomaista suuremman hauen montun pohjalta, jonka jälkeen isäukko tartutti ison. Muutaman yrityksen jälkeen sain kalan käsin veneeseen (h*lvetin kiikkerä soutuvene). Hauella oli pituutta reilu metri ja todennäköisesti 7 kilon paikkeilla. Tällä hetkellä 10 kilon hauki ko. järveltä ei enään tunnu utopistiselta. :)

Timky

• Profiili
« Vastaus #6 : Helmikuu 25, 2005, 22:30:16 »
Lainaus käyttäjältä: Qkkeli
Lainaus käyttäjältä: -Kumiankka-

Sanoisitko itse? :?

Sanoo vaikka että on kiire tai on tärkeä meno ku se alkaa selittää juttujaan...
Kyllä se siitä sit hoksaa ku aina on kiire kun kohdalle sattuu... 8)

No joo joo toi nyt oli vaan vitsi (tais olla huono), mutta taitaa olla hyvä vaan sanoo just jotain:"juu juu mä tästä lähenkin" kun se on alottanu puhumisen. Siis sanoo sen sellasella äänen sävyllä, että antaa vaikutelman: "ei kiinnosta". :)

Anonymous

• Vieras
« Vastaus #7 : Helmikuu 26, 2005, 10:09:09 »
Kerro että "Menenkin tästä hakemaan rautakankea vavaksi, kun kirre katkaisi heinäseiväsvapani. Son moro."

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>