Chat

Kirjoittaja Aihe: Vantaankoski  (Luettu 1737 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mario

• Profiili
Vantaankoski
« : Huhtikuu 19, 2005, 15:44:27 »
Ajattelin kokeilla Vantaankoskea lähipäivinä. Onko odotettavissa suurta viehe hukkaa. Onko kosken pohja risukkoinen tai onko siellä mahdollisesti fillareiden raatoja tai muuta roinaa mihin vieheet jäävät? Millaisia kokemuksia löytyy. Heittäkää kommentteja..

Timky

• Profiili
Vantaankoski
« Vastaus #1 : Huhtikuu 19, 2005, 19:05:43 »
Olen itse käynyt ko. koskella 2 kertaa eikä ainakaan minulla sieltä tähän mennessä hyviä kokemuksia ole, vaikka se varmasti hyvä kalapaikka onkin. Ensimmmäisellä kerralla, viime kesänä oli juuri se suuri tulva ja toisellakaan ei mennyt hyvin, Tuo toinen kerta oli tossa viime sunnuntaina ja tuloksena kaverin kanssa 1 uistimen menetys.

Saattaa pohjassa olla nyt törkyä suuren tulvan jäljiltä, meinaan kun kävin silloin siellä siihen tulva aikaan niin siellä lillui vedessä isoja oksia ja karahkoita.

Loppujen lopuksi se on kuitenkin luultavasti ihan hyvä kalapaikka, onhan kaveri sieltä saanut 1,5 kiloisen kirrenkin.

Voit lukea tuolta vähän lisää Vantaankoskesta.

http://www.kalakerho.net/vantaanjoki.htm

Itselläni on parempia kokemuksia Vanhankaupungin koskesta, ja suosittelen käymään ainakin kerran siellä. Vanhiksesta voit myös lukea ylhäällä olevasta linkistä.

Mario

• Profiili
Vantaankoski
« Vastaus #2 : Huhtikuu 20, 2005, 08:58:01 »
Mitään suuria odotuksia saaliin suhteen ei ole Vantaankoskesta ainakaan näin aikaisin keväällä. Olen netistä jonkin verran rohkaisevia tietoja Vantaankoskesta löytänytkin eri kalakerhojen sivuilta. Olin lukenut myös antamasi linkin, mutta kiitos kumminkin.

Käyn Vantaankoskella ensin ja suuntaan myöhemmin Vanhankaupungin koskelle. Kesäkuussa joka tapauksessa olen menossa Ruunaan koskille Lieksaan. Sieltä pitäisi ainakin saada punalihaista ruisleivän päälle.

Kalaisaa kevättä!

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>