Chat

Kirjoittaja Aihe: Kuhaa Saimaalta  (Luettu 4606 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Alonzo Harris

• Vieras
Kuhaa Saimaalta
« : Huhtikuu 25, 2005, 20:42:23 »
Haluaisin tietää parhaita vaappuja, joilla saa kuhaa ja jotka toimivat Saimaalla. Muista kertoa ottiväri ja koko. Katsoin että kuhan kalastus kannattaisi aloitaa juhannuksen aikoihin tai vähän aikaisemmin jos on lämmintä. Mihin vuorokauden aikaan kuhaa olette saaneet parhaiten ja miltä syvyydeltä? Foorumia tutkiessani huomasin että keltavalkoinen Jesse olisi hyvä ja vissii jotkut bomberit. Hyviä vinkkejä otetaan vastaan, vetämällä en ole Saimaasta saanut koskaan kuhaa mutta en ole yrittänyt paljoakaan, eikä tuuri kuhaakaan ole irronnut. Tiedän kyllä että siellä niitä on. Tulevana kesänä yritän muuttaa tämän epäkohdan. Yhden kuhan olen saanut mutta kyseessä oli kuhaa täynnä oleva pieni järvi.

Limppu

• Vieras
Kuhaa Saimaalta
« Vastaus #1 : Huhtikuu 25, 2005, 20:52:04 »
Jos tunnet kyseiset paikat,niin kerro vinkkejä!

Siikasalmi,Pikku&Isosurnu,Hietalahti ym...

Vieheistä ainakin omien kokemusten mukaan:

11cm Grosarit,12cm Bomberit,12cm Nils Master Invinciblet,18cm Rapala Originalit,9cm Abu Terminatorit(=Tormentorit)...

Väreistä:

Firetiger,Sini-Hopea,"Muikku",Ambulanssi,Pinkki-Violetti(Yks huippu-Grosari!),Ahven ym...

Joutoveli

• Vieras
Kuhaa Saimaalta
« Vastaus #2 : Toukokuu 07, 2005, 00:15:36 »
Hienoo ku ootte jaksanu vastailla näin ahkerasti. Oon alottanu tän aiheen ja toivoisin vastauksia. No pakko myöntää et oisin voinu hioa ulkoasua ja kertoa asiasta vielä yksityiskohtaisemmin.

Kuufi

• Vieras
Kuhaa Saimaalta
« Vastaus #3 : Toukokuu 25, 2005, 15:20:26 »
Itse olen muutamia kertoja nyt sahannut pientä saimaata, vehkataipaleen pumppulaitokselta kaupunkiin päin. Ei yhtään tärppiä, ei oikeastaan mitään eloa  :?  Uistimina käyttänyt HK Varma Kuhavaappua, väritys keltavalkopunainen mustilla raidoilla, sekä joitain sinihopeita x-valmistajan vaappuja. Jigeilläkin kokeiltu ympäri tienoota. No ensi viikolla saa isomman veneen ja kunnon kaiut vesille, niin näkee veden alle onko siellä oikeasti niin hiljaista - vai onko vain välineistä kiinni.

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>