Alueittaiset keskustelut > Itä-Suomi

Juurusveden kalastusalue!

(1/1)

JuurusRules:
Itse olen siellä kalastellut pääosin vasta tänä kesänä,mutta kokemukset todella loistavia!!!Jopa 1 tyhjä reissu tullut tehtyä mutta muuten saldo on aika kiva ja kyllä sieltä niitä isoja tuntuu löytyvän.Paras kesän saalis itselläni Kuha 4,7kg!

Kertokaapas kokemuksia ja saaliita (ja kenties myös kalapaikkoja?)???

Juotikas:
Missäpäin Juurusvettä kalastelet? Itse olen 2 kesää kalastellut lähinnä Kemiran vesillä kuuslahdessa ja olen jopa yhden :o mittakuhan onnistunut saamaan, haukia en ole saanut ollenkaan, isoja ahvenia sentään onkimalla ja pilkkimällä. Loppukesästä olenkin uistellut kotoisalla Siilinjärvellä, mutta ei haukiin on ollut sielläkin tyytyminen.

JuurusRules:
Oikeastaan pääosin tulee vedettyä siinä lentokentän lähistöllä kun aikaa on aina liian vähän tuhrata se kauemmas ajeluun,siinä on hyvä selkä minkä laitamilta kyllä hyviä paikkoja on löytynyt.Viimeksi eilen siinä kierreltiin ja saalista tuli.Mukaan lähti 2,5kg ja 2kg hauet,sekä 2kg ja 1,5kg kuhat ja pienempiä jokunen päästeltiin pois.Sulla on ilmeisesti sattunut aika huono tuuri kun itse olen kyllä kuullut että sieltä kemiran läheltäkin pitäis isoja kuhiakin tulla.
Yritetään vaan,kyllä se sieltä vielä tulee!

nikkisixx:
Niinpä.. Kyllä osa porukasta vetelee isoja kuhia(onneks olin ees haavimiehenä..) Juuruksesta, mutta osa  limaleukoja ja niitäki harvoin... No ehkä jonain kauniina päivänä napsahtaa, eihän kalastukseen kyllästy vaikka vetelis kuinka paljon tyhjää... So jämpti!
 8)

JuurusRules:
Tuli taas vaihteeksi Juuruksella käytyä ja ihan ok reissu.
N.6 tuntia vetoa ja veneeseen 6 haukea ja pari karkuutustakin mahtu vielä joukkoon.
Isot ei tuntunut tällä kertaa syövän mitään mutta kyllä niitäkin sieltä vielä...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta