Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Hattrick.org

Started by vaappuveikko, June 28, 2005, 21:45:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DoupleV

Joskus oli joukkue Hattrickissa, mutta kiinnostus lopahti ja joukkue poistettiin. Olin noussu VII ja suunta oli ylöspäin...
"Ja takaisin yläkertaan"

"Liian monta rautaa tulessa"

[TSK] Soppa

on joukkoe ja nimi on paskaiset sinkut :) manageri on juzu- tulkaa pistää haasteita jos pelaatte
normipäivä..

Team Siiman Katkojat

Edu

Kyllähän tuolla joukkue on. Nimi on FC Tarat ja VII:ssä oon ja VI:hin nousen :-D
...

Pike

Ohhoh, olenhan minäkin tätä aktiivisen epäaktiivisesti pelannut jo vuoden 2007 loppupuolelta. VI. divarissa eka kausi menossa. 8-)

D-Vitamiini

On joukkue nimeltään Saksipotkut  :lol:
Se mikä ei tapa, vahvistaa, mutta sattuu aivan helevetisti.

Pike

Pistetäänkö kalassa.netin oma pikku turnee pystyyn  :-D

Jolle

Tehdäänko uus topicci ilmoittautumisille? :lol:

Jolle

Mikä nimi? Oma joukkueeni on pilkkiukot :lol:

Jolle

Ok käynpä katsomassa.

Pike

Muuten kiva toi turnee (jota itse ehdotin), mutta kun joukkueen osaamisesta yli 90% on edustusjoukkueessa.

Pike

Ai HT:ssa?

Jos Hattrickiä tarkoitit niin "Harjoittelu" valikosta ja sitten oikeessa yläkulmassa on "Toiminnot" ja siinä alapuolella "Vaihda valmentajaa"

Niin ja onkos teillä sivuja HT-Arena.comissa?

Itselläni on sivut HT-Arenassa. Aloitin vuonna 2008 ja sivujen laatu ollut päästä päähän. Nykyään ei ole enään niin hienot kun ovat olleet. Parasta nykysivuissani on päivittämisen helppous.

Pike

Uppista keikkaa vanhaa aihetta, mutta vieläkö tätä joku pelaa, itse aloittelin taas vähän aikaa sitten tuota pelaamaan aktiivisesti samalla vuoden 2007 syksyllä tekemällä joukkueellani.

Jolle

Eipä ole nyt oikein tullut pelattua mutta ehkä taas talvella teen uuden joukkueen kun on vanha poistunut...

Pike

Neljäs kausi kutosessa ja vieläkin jatketaan samssa sarjassa. Onko täällä enään ketään muuta? Esimerkiksi ootko Jolle alottanut uudestaan?

EDIT: Omaa huolimattomuuttani tein kardinaalimunauksen taktiikan suhteen eiliseen peliin, mutta onneksi sarjan heittopussi vastassi niin silti 3-0 kotivoitto. :-)

Pike

Onko asia nyt niin, että olen kalassa.netin ainoa Hattrickin pelaaja? Huomenna kauden viimeinen peli niin uusilla ja vanhoilla halukkailla olisi hyvä tilaisuus aloittaa nyt niin ei joudu kesken kauden mukaan.

Edelleen tuolla samassa kutosessa ollaan. Oltiinhan sitä jo kai viisi kierrosta sarjakärjessä, mutta nyt valuttu jo neljänneksi erinäisistä syistä. Tosin en olisi kumminkaan halunnut vielä vitoseen.

Ensi kaudeksi vähän uutta verta joukkueeseen ja katsotaan taas mihin rahkeet riittää.

Mikoz

Quote from: Pike on June 24, 2011, 03:13:03
Onko asia nyt niin, että olen kalassa.netin ainoa Hattrickin pelaaja? Huomenna kauden viimeinen peli niin uusilla ja vanhoilla halukkailla olisi hyvä tilaisuus aloittaa nyt niin ei joudu kesken kauden mukaan.

Edelleen tuolla samassa kutosessa ollaan. Oltiinhan sitä jo kai viisi kierrosta sarjakärjessä, mutta nyt valuttu jo neljänneksi erinäisistä syistä. Tosin en olisi kumminkaan halunnut vielä vitoseen.

Ensi kaudeksi vähän uutta verta joukkueeseen ja katsotaan taas mihin rahkeet riittää.

Et ole ainoa hattrick:in pelaaja, itse aloitin pelamaan keväällä ja managerin nimi on: mikoz-28.  :-)
skypessä mikoz-28

Pilkkijä99

Vanha aihe, mutta pelaako joku vielä Hattrickkia?