Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Jurvan kivi ja levalampi

Started by Matti Kotila, July 06, 2005, 13:19:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Matti Kotila

saako sieltä lohia  :?:
entä haukea :O:O tai ahventa :O:O
:?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:

jurva

kuulin just 13,6 kg hauesta :!: Haukea ja appuraa järvi täynnä eli sinne vaan :!:

Anonymous

mun tuttu sai kivi ja levalammelt 4 kilon kirjolohen mutta ne on istutettuja nii et ei niit oo montaa jäljel

samid

Saahan sieltä haukea ja pääasiassa tosi pientä ahventa ja olen jopa yhden kirjon saanut virvelillä. Kalat jota nousee ovat todella mustia johtuen veden tummuudesta

Nassikka

Kyllä siä kalaa on! meillö on mökki sielä ja jonki verran tullu kalasteltua. lehdes oli juttua hetkisitte ku oli yks mies saanu n5kg lahnan sieltä uistimella, ja sitte tänäkeväänä sieltä on saatu lehden mukaa ainaki 3kpl 10kg haukia ja sitte 800 grammasen affenenki oli joku saanu verkoilla, sinnehän on istutettu kirjolohta ainaki, ehkä jotain muutaki.
Todella hyvin sanottu.

kalastaja90

TOSSA TOISSAVUONNA OLIN VIRVELÖIMÄSSÄ SIELLÄ AIVAN JÄRVEN PERÄLLÄ OTTI MUN KAISLIKKOUISTIMEEN TOLLANEN 15,5 KG HAUKI JOTA SAI VÄSYTTÄÄ MELKEIN PUOLI TUNTIA JA OLIHAN SE SEN ARVOISTA

l0hetus

Ei oo omien tietojeni mukaan hetkeen kirree laitetta ja ne alkaa olla aika tiukassa siellä suunnassa..

KALA-ÄIJÄ

aika pieniä kaloja sieltä.mun kaveri sai sieltä aika ison hauen :-o

Tonnikala85

Pienen yhteenvedon voisin vetää tästä koko jutusta, tai siis korjata näissä viesteissä esiintyneet epäkohdat.

Eli kirjolohta ei ole istutettu moneen vuoteen, joten sen saanti erittäin epätodennäköistä.
2006 Vuonna tullut erittäin hyvin isoja haukia ja muitakin kaloja, kuten siikaa ja lahnaa, sekä muutamia isoja ahvenia.

Allekirjoittaneelle tulossa haukipuolelta kaksoisvoitto :-D
11,36kg ja 10,54kg hauilla, joista suurempi myös ollut erälehdessä muutamaankin otteeseen, esim viimeisimmässä 2 numerossa.

Pohjasta löytyy tosiaan kaikki se mitä sinne on laajennuksen aikana jäänyt, eli paljon uppotukkeja ym. Ja onhan sinne rakennuksiakin jäänyt, joista kylläkin jäljellä enää kivijalat. Mutta ei noista mitään haittaa ole kunhan osaa niksit ja kalastaa vain pinnasta ;)

Tosta 15.5kg hauesta, kyllä mulla ainakin erilainen käsitys. Kukaan ei ole tuonut punnittavaksi tuollaista, eikä pöytäkirjoista löydy tuollaisesta kyllä mitään mainintaa.

Hauki ja ahven ovat pääasiallista saalista kesällä. Kuhaa on myös istutettu, mutta näyttöjä ei ole vielä tullut.
Isoja mateita nousee tällä hetkellä erittäin hyvin. Suurimmat olleet reiluja 5kg mötiköitä, viime viikkojen aikana.

Ps: 15 vuoden kokemuksella kalastaneena kyseisellä järvellä

ketsi

Suurin vapavälineillä hauki mitä tilastoista tulee mieleen oli jotain 13 ja rapiat, saajana edesmennyt A. Laakso. Suurin aapo mitä nyt äkkiseltään tulee mieleen vois olla E. Niemisen pilkillä saama 1570 gr ja sinnepäin. Ja tämä 4 tuuman reiästä että kyllä sieltä mahtuu kun nostokoukulla vetää. Erikoisin pilkkikisatulos olis varmaan tämmönen kun voittajan 10 ahventa painoi jotain 7300 tai 7700 joka tapauksessa yli 7 kiloa ja saaja oli E.J.Muurimäki. Suurin pilkkikisatulos oli varmaan Mika Mäenpään jotain 25 kg. Että tämmösiä muistuu mieleen, ja nämä on ihan faktahommaa. Ja toki on voinu tulla isompaa tavaraa, mutta nämä nyt ainakin on ihan varmoja.

R.B

Onko tänä kesänä veto-uistelukisoja :? ?

Vige89

veto/heittouistelukisat lauantaina 10.7 klo  10-14 paluuaika 30 min
yksisarja ei vaparajoitusta
levittetäjät ja sivuplaanarit kiellettyjä

gsus_lives

Pientä haukea n.400gr tuli monta kappaletta mutta muuten oli hiljaista. Otti rapalan magnum ambulanssi punaiseen, eli ärsyke värit oli illan väri... Kuulemma iso kuha hetki sitten noussut virvelillä...

Tulipa erävene kokeiltua ihan käytännössäkin :) vielä pieni moottori siihen niin on <3
Masturbation is sex with a person you love, Hauki, 7,4kg, ahven 1kg+, ruutana 2,107kg, särki 1kg+, kuha 2kg+...

Tero_22

kannattaa ainakin uistelussa käyttää punaisia vaappuja. Kokemuksella voin sanoa että se on tässä lätäkössä paras houkutin  :roll:
Kalassa jo vuodesta -90

gsus_lives

Tero varmaan tulee sitten mun kanssa jurvaan kalaan kun lapsi on syntynyt?

Tiedätkö mitään hyviä paikkoja sieltä? Meinaan kun ei konetta ole käytettävissä ja soutaen oltais matkassa?
Masturbation is sex with a person you love, Hauki, 7,4kg, ahven 1kg+, ruutana 2,107kg, särki 1kg+, kuha 2kg+...

Tero_22

riippuu ihan siitä onko lapsi isänsä näkönen... no pääasia kuitenki että on terve  :-D en mä sen erikoisemmin tiedä siellä mitään paikkoja... mutta kyllä mä voin tulla!
Kalassa jo vuodesta -90

R.B

Onko kukaan saanu viälä kuhaa tälle kaudelle? pikku haukia tuloo aiva häiriöksi asti.

kalavaasa

Hei tietääkös kukaan onko kyseisellä lammen/järven rannalla mitään vuokramökkejä?

Ekekalastus

Piirinmestaruuspilkki
Kilpailun järjestäjä: Lakeuden Urheilukalastajat ry.
Kilpailupaikka: Kurikka (Jurva), Kivi- ja Levalampi.
Kilpailuaika: Su 04.03. klo 10.00-14.00, meno 30 / paluu 30 min.
Sarjat: Miehet, miesveteraanit y 60, naiset, naisveteraanit y 60 v, nuoret alle 12 v., 15 v., 18 v + joukkueet.
Kilpailukala: Ahven. Syöttäminen kielletty.
Muita tietoja: Piirinmestaruuspilkki.
Yhteyshenkilöt: Seppo Keltamäki 0500 165 518,
Timo Rinta-Jaskari 050 349 8525.

Eli tälläistä olisi tiedossa 4.3 Kivi- ja Levalammella  :-)
Kesällä säipillä talvella piikkareilla
http://www.youtube.com/user/Ekekalastus

kalavaasa

Olisko kellää kyseisellä järvellä lainata/vuokrata soutuvenettä? tai vaikka myydä joku halpa? ei sielä vissiin oo mitään vuokraveneitä seuran puolesta?