Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Sundomin silta

Started by Zeta, May 14, 2002, 09:26:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

knookala

Tällä hetkellä sundomin silta on "tukossa" ja näin ollen siirryimme heittelemään hovioikeuden altaalle ja kotkapatsaan viereen joka näytti silloin olevan ainoa auki oleva paikka jossa heittely onnistuisi!
Ensimmäisenä päivänä pikku-haukia seurasi kokoajan mutta vain yksi 2,5 kilon hauki päätyi rannalle. Seuraavana päivänä tuuli vaivasi hiukan mutta heittely onnistui silti tietyistä paikoista. Saalina kilon pikku-hauki ja n.700 gramman vielä pienempi-hauki. :D
Joka kala nappasi kalajigiin!

Anonymous

Mistä te saitte ne kalat, siitä mis roikkui kalajigi vai?Monenaikaan olitte hoviskalla? SIllalta sain kalaa ku siellä oli avoin kohta..

meekköte täänään?

knookala

Joo aluks oltiin siinä kohdas mistä roikku se jigi! heh mutta sitte mentiin toiselle puolelle ja siinä oltiin eilenki. Kaikki kolme kalaa tuli kotkapatsaanpuolelta siltaa. Molempina päivinä oltiin joskus 15-19 aikaan. Ei usko että ollaan menos tänään mutta ens viikolla!

Mono

Olin eilen maanantaina heittelemässä sundomin silalla sain kaksi noin 1kg:nhaukea ja arviolta 4-5 kg:n hauki karkas kaks metrii ennen rantaa. Vieheenä oli neonahvenen värinen Nilsu Invincible.

knookala

Joo kyllä siellä näköjään kalaa riittää! torstaina ja perjantaina koittaan taas  ;)

l0hi

NO tänään tuli 8.5kg hauki sillalta pituutta 107cm.. Tietysti C/R ..
Otti sini/hopee kalajigiin 15cm  ;)
Ja ei satama-allas ihan tyhjä ollu  ;)

otto

toi sundomin silta kuullostaa hauen kalastajan paratiisilta.
mikä on isoin kala mikä sieltä on saatu?
Onko paikka avoin koko vuoden?

Anonymous

Lohella hyvä aprilli pila :D

Mono

LoHI ONX toi sun kala vaan joku aprilli pila vai tosi?

otto

arvaa mono arvaa... :D

knookala

Aivan tosi !!! älkää epäilkö mestari kalastajia !!!

SR-KI

keittää tommmosseeetttt jotka ei heti usko...
Ei saa epäillä: sain minimanin kala-altaasta 5.3 kilon merilohen ja se on tosi

Anonymous

Mitäs kalavaleita sielä taas levitelään? >:(

l0hi

EI ole aprillipila ja lisätty aivan eri päivänäkin 8.5kg 107cm..
Eihän se paljon isompi ole ku 5-6kiloset itä muita sieltä oon saanu!

Ja kyllä mä oon 4.2kilosen meritaimenenki saanu tosin en sillalta..

l0hi

Eilen noin 15kpl haukia yhteensä ja saman verran tärppejä.Suurin kala 2.5kiloo, tänään 9haukea suurin 3.5kiloo.Kyllä sitä kalaa tulee!!

Anonymous

Olin kanssa maanantaina viiden maissa sillalla hetken aikaa, mutta oli niin pirun kylmä ja kova tuuli ettei heittely oikein maittanu. Mihin aikaan hauki söi noin hyvin? Mistä kohtaa kantsis oikein heitellä? Olin siinä silta-aukon vieressä ja heittelin kaupunkiin päin, mutta ei edes tärppejä.

knookala

eli niinku heittelet kaupungin suuntaan ja sitte meet vähä sinne kauemmas vasemmalla päin eli niinku kaupungin suuntaan niin sieltä pitäs iskeä! ;)

l0hi

Olin kanssa maanantaina viiden maissa sillalla hetken aikaa, mutta oli niin pirun kylmä ja kova tuuli ettei heittely oikein maittanu. Mihin aikaan hauki söi noin hyvin? Mistä kohtaa kantsis oikein heitellä? Olin siinä silta-aukon vieressä ja heittelin kaupunkiin päin, mutta ei edes tärppejä.

Tossa artikkelissä on ainakin yks kuva, missä näkyy paras kohta http://www.kalassa.net/artikkelit/sundom/sundomsilta.shtml...

Syönti riippuu ihan päivästä, eilen en saanut 16-18 välillä mitään, mutta tänään voi tulla 2tunnissa vaikka 20haukee, saa nyt nähdä  ;)

Kireitä siimoja

Anonymous

Onko sundomin sillalta tullu vielä kalaa? :D

l0hi

No on sitä tullut, mutta eilen en ollu et en siitä tiedä..Tänään taas pitäis mennä ottaaan kunnon haakia  :D

Mites onko joku eilen ollu ja jopa saanù?

Anonymous

Nyt saa varmaan sillalla kalastus loppua, koska kalat on kutemassa...
Ja ei tuu enää mitään.

Anonymous

Jaa,eikö enää tuu? :)

knookala

Ei tuu mitään ku kalat on lähteny varmaan kuteen...

l0hi

Joo ei enää tule mitään, onneks lähempänä on muitakin paikkoja, eilenki tuli 8hauee ;)
Ei tarvi tota siltaa niin välttämättä, mutta luulen että kudun jälkeen tulee paaaaljon kalaa  :D

Vai onko joku saanu maanantaina tai sen jälkeen sillalta mitään?

Fabu

Osaisko kukaan heittää jonkinlaista "arvausta" siitä milloin rupee taas tulemaan??

l0hi

Jos tässä pitää ruveta arvailemaan, niin varmaan vapun jälkeen tulee, koska silloin tuli viimevuonnaki myös "hoviskalta" haukia eli uskon, että viimeistään viikko vapun jälkeen kannattaa mennä..

Mä käyn siellä kuitenkin melkein joka päivä koittaas (viimeks eilen), siellä on selvästi kaloja, mutta ne ottaa harvoin ja heikosti eli ei jää kiiinni ja muutama tärppi per. kerta..

Anonymous

Onko "hoviskasta" tullu jo kalaa? ;)

l0hi

Kotkapatsaalta tulee pieniä haukia, mutta en hoviskalta oo vielä heitelly, tai siis hetkeen, niin en tiedä voi kai jo tulla kalaa..

Eilen siis 6pientä haukee kotkapatsaalta..

Kyllä sundomin sillalta voi varmaan pian jotain saada ja aina kannattaa yrittää..

Anonymous

Joo,voi mennä vielä viikko jos vanhat merkit paikkansa pitää.

knookala

Nyt ollaan pian elokuun puolesvälis niin mites on nyt tullu sundomin sillalta??