Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Jigejä Vaasasta?

Started by vastarannankiiski, April 19, 2006, 20:26:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vastarannankiiski

Avovesikauden lähestyessä itseäni on alkanut kiinnostaa jigikalastus. Olen yrittänyt etsiä Vaasasta jigejä (lähinnä jigipäitä), mutta en ole löytänyt sopivia mistään. Mieleeni tulikin kysyä mistä te ostatte jiginne?
Lisäksi kiinnostaisi tietää kuinka isoja jigejä yleensä käytätte ahvenen kalastuksessa järvellä?
Huumoria pitää olla!

Bister

Itse ostan melkein kaikki jigini "Kurre Erä ja Kalastus" liikkeestä. Sijaitsee lähellä toria, kun menet Halpa-Hallia päin. Ei ole vielä tainnut kaikki jigit vielä tulla myyntiin, odotteleppas hetki ja käy katsomassa..

Viittis

www.healfishing.com

Saat justiin niitä jigipäitä ku haluat justiin niitä jigejä ku haluat. Edullisesti.
- Kalaonni on taitolaji.

vastarannankiiski

Liekkö miten kalliita nuo jigit/jigipäät tuolla Kurressa?

Huumoria pitää olla!

Bister

Jigipäät taisivat viime kesänä olla 1,5€-2,5€/kpl, koosta riippuen. Ja jigipyrstöt muistaakseni 1€ kpl. En todellakaan ole varma, mutta tuohon suuntaan. Toivottavasti olin avuksi.

vastarannankiiski

Jep. Kiitti vaan tiedoista  :-) Kuulostaa kyllä aika kalliilta noi jigit tuolla Kurres... :-(
Huumoria pitää olla!

yugular

Joo kurressa on hieman kalliimpaa ku muualla, tietysti. Mutta ainakin viime kesänä myös Prismasta sai tosi hyviä jigikamoja aika halvalla mm. niitä painavia jigipäitä.. Halpa-hallista saat halvimmat vieheet mutta valikoima siellä on aika huono ja hyvää jigikamaa sieltä ei juuri saa..
Tahdon saada suuren..