Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Millä uistimella nousee harria haspelilla????

Started by oltsu the fisherman, July 31, 2005, 01:15:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

oltsu the fisherman

Nii...millä uistimellä nousee harjusta..???

vissii joillaki pinkillä ja kirkaa vihreällä lipalla.....Ehkä???

qube Tö Fiscerri manni..

fiskenaattori

Hopea pikkulippa on perinteinen valinta harjukselle, mutta kyllähän sille tuntuu kaikki kelpaavan.
A-luokan kalansyöjä

Petri

Jos jollakin on kokemuksia pienistä vaapuista harrin kalastuksessa niin pistäkääpä kokemuksia ja suosituksia malleista. Kiinnostaisi onko lipat ja erilaiset jigit paljonkin tehokkaampia vieheitä kuin pienet vaaput.
Ratkaisu löytyy vastauksesta.

Galamiäs

Kuusamon Kuf on ollut aika hyvä ja sitte perhot, vaikka heittopallon tai kohon avulla.
Se mikä ei tapa sattuu v*tusti!

larva44

kolk

Kultaisella Vibraxilla mä olen ainakin saanut hyvin.

´Matziki`

no kun kukaan nyt ei ole ehtinyt vielä sanoa niin sanon että punainen 9g bete lotto mustillä pisteillä ja kultalipalla :D
Kalle kustaa korkki muniansa sorkki, munat meni rikki ja kalle sitä itki. Äiti osti uudet, oli liian suuret, sisko antoi omat, oli liian somat, isä teki puusta ja kusi tuli suusta !

(vaihdoin nimen ennen olin kalajäbä93)

qube Tö Fiscerri manni..

Hei maziki...tiedätkö missä on mankilan järvi???

´Matziki`

Quote from: qube Tö Fiscerri manni..Hei maziki...tiedätkö missä on mankilan järvi???
öö... en tiedä
Kalle kustaa korkki muniansa sorkki, munat meni rikki ja kalle sitä itki. Äiti osti uudet, oli liian suuret, sisko antoi omat, oli liian somat, isä teki puusta ja kusi tuli suusta !

(vaihdoin nimen ennen olin kalajäbä93)

Anonymous

Anonymous

Mä tiedän mis on mankilan järvi tietenkin mankilassa.asun melko lähellä sitä................................... :shock:

kaivo

Yleisesti ottaen: harjukselle kelpaavat pienisuisena kalana esim. nro 0 - 2 -kokoiset lipat, 3 - 5 cm vaaput sekä perhojigit eli leechit. Yksittäisiä isoja harreja voi saada joskus vaikka lusikalla lohenpyynnin yhteydessä, mutta tavallisille 300 - 500 gramman kaloille pikkuvieheet ovat varmempia. Uistinten lisäksi kannattaa kokeilla vesikohon avulla heitettyjä perhoja, mikäli varsinaisia perhokalastusvälineitä ei ole. Harjusperhoista löytyy aiempaa keskustelua Perhokalastus-puolelta.

qube Tö Fiscerri manni..

OK.Kiitos näistä...lähen pyytää...!!!