Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Auta Hannua

Started by artut, September 03, 2005, 23:31:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

artut

Löytyykö palstan lukijoilta lojaalisuutta äänestää kalaveli unelmareissulle Venäjälle?

Osallistuin taannoin diabeetikoille tarkoitettuun kilpailuun, jossa voittajan jokin unelma täytetään. Mun unelmani on kalareissu jollekin maailman mahtavimmista lohi- tai taimenjoista Venäjälle. Oon nyt selvinnyt neljän finalistin joukkoon, mutta lopullinen voittaja ratkeaa vasta nettiäänestyksen perusteella - unelmani tarvitsee siis mahdollisimman paljon ääniä!

Käykää katsomassa ja pliis, äänestäkää mut Venäjälle!

http://www.ascensia.fi/bayer/Internet_ds.nsf/content/0D5A!open

Äänestys sivun alalaidassa. Ääni aktivoituu vasta, kun sähköpostiin tullutta linkkiä klikkaa.

kiitän ja kumarran,
---
hannu

jep

Käykäähän äänestämässä että saadaan kaveri kalalle!!

KalaKaapo

No äänestetään, eihän se meiltä ole pois :) . Kunhan sitten kerrot meillekkin miten reissusi onnistu. :D
Voi nääs nääs nääs.. duupiduu nääs nääs.. däkädäkä duupiduu nääs...

Salmo

Sait ääneni. :wink:

suspi

sait ääneni ja laitoin pikkusiskonikin äänestämään. :lol:

oot 1% häviöllä eli kaikki äänestämään!

jode

äänestin myös, toivottavasti voitat

Jonttu

Kävinpäs äänestämässä :)

äkkiä

Oot 1prosentin häviöllä KAIKKI LAITTAKAA kavereille ja porukoille äänet äkkiä peliin muuten kaveri ei pääse!!!!

Aimo Haipakka

Pitihän tuo ääni antaa...oot nyt prosentin erolla johdossa :-)

Wamba

Dodiin sait ääneni :D Ja olet jo tällä hetkellä 3% johdolla...! Laitappa sama viel vetouistelu.comiin niin saat lisää ääniä.! 8)(ellet ole jo laittanut)
Ja muistakkin ottaa kamera mukaan ja laittaa kuvia tänne!
Se mikä ei tapa nii sattuu aivan s******sti...!!!

Jani1982

Äänestetty on.
Kyllä se voitto sieltä tulee.

Bluery

Kävin laittamassa ääneni  :)  Niin, ja otahan kuvia ja Laitathan tänne. :) PS. Onnea kisaan!
"Kuivan maan kalastaja"  8)

Jussi_h

Sait äänet minulta ja kaverilta, nyt 5% johto!

Mikko_-Procyon-

Kirjoita reissusta artikkeli kalassa.nettiin, niin käyn heti äänestämässä ;)

Quoteäänestäkää mut Venäjälle!

Tuo oli muuten metkasti sanottu.. aika harvoin kuulee tuollaista pyyntöä  :lol:
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Peksim

Hyvä että äänestäjiä löytyy ahkerasti, itse äänestin jo kalakomin puolella kuitenkin.
"Elämä edessä tukka takana"- Marko Kiprusoff

Valz

Minä annoin ääneni.
Kyllä kohta tärppää!

RoC

Äänestys on suoritettu. Onnea matkaan!

suspi

Taitaa alkaa heppahullujen selkäranka murtua, ku eroa on jo 6%. :D
Olihan tämä kuitenkin odotettavissa, kun verrataan harrastajien määrää ratsastuksessa ja kalastuksessa.

Jussi_h

Quote from: suspiOlihan tämä kuitenkin odotettavissa, kun verrataan harrastajien määrää ratsastuksessa ja kalastuksessa.

Tosin kalakateudesta olen kuullut puhuttavan, mutten heppakateudesta  :wink:

TIIMU

Kyllä' multaki ääni tuli muista sit kertoa millasta oli :)

Monni

Äänestiä sinua. Toivottavasti voitat tuon kilpailun ja retki on todellakin unelma kalareissu! Kerrothan tällä palstalla tuliko reissua!  :wink:  Lykkyä tykö!
Poltinkoski

kalamies)

ÄÄneni on sinun! onnea! johtosi on 11%  ... lisää ääniä hän tarvitsee, ei kun äänestämään... se on pieni vaiva siitä että jonkun unelma toteutuu...

UNELMA
Kerran aloitettuasi uneksimisen.älä hetkeksikään lopeta.Uneksi vain mahdottomia,sillä huomista eivät järkevät latteudet kiinnosta.Ole hyvä unelmaasi kohtaan ja anna niiden toteutua.Äläkä koskaan kuvittele että sinun unelmasi on ainoa.Älä hämmästele ihmeitä,ilotse niistä.kävele vetten päällä herätä kuolleet henkiin.muista,että hymyily on uneksimista.

--PROFESSOR--i

Sait ääneni!
Onneksi olkoon ja kireitä siimoja! :D
MADE in Finland...

tammerkoski

Sama unelma on minullakin... joten jos en itse pääse niin menköön joku muu ;) mahtavaa se kylä tulee olemaan. Pistä kuvia sitten tänne foorumeille. Tai sitten niinkuin mikko sanoi. Tee artikkeli :)
''Kalastus suomalaista elämää''

aitohoppis

Tuossa yksi syy, jatkakaa äänien keräystä:

http://www.markobjors.com/
~sing if you are happy that way~

Aarne Karjala

Nooh olen äänen antanut jo toisaalla..... ja eukkokin on äänestänyt.  :shock:

Reaper

Ääneni sait myös.
"Keijol ei oo rahaa, mut Keijoln kauhee käsi"

Mika69

Ilman muuta äänestän näin hyvän asian puolesta. Pistäthän reissu ja saalisraporttia kehiin jos unelmasi toteutuu!

-Mika
Kalastus on parasta, mitä mies voi kokea housut jalassa!

bosso__

Nyt on minunkin ääni annettu. Toivottavasti pärjät :P
Kuuluisia viimeisiä sanoja: Ota vaan sormin pois se koukku sieltä hauenkidasta, on se jo kuollut...

$T$

Nyt on yksi pisara valtameressä lisää 8)  8)  8)