Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Kivuliain kalastuskokemuksesi?

Started by kaivo, November 07, 2005, 16:23:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Make75

Olin mökillä tuolla saaristossa ja olin kahlannut pienelle kallion nyppylälle heittelin siellä jonkun aikaa ja kun kalaa ei kuulunu aioin lähteä pois. Sanoin siinä kaverilleni että, kivet ovat tosi liukkaita ja samalla hetkellä astuin kallion kohtaan joka oli liukas ja vedessä. Lensin siinä sitten persuuksilleni ja sääreen tuli joku vamma... En pystynyt pariin päivään kunnolla kävelemään ja se vaivasi yli kuukauden päivät tapahtuman jälkeenkin... En pystynyt urheilemaan kunnolla... :-(   
(En tiedä miten minua sääreen sattui.)

[Vision]

Quote from: Make75 on November 26, 2006, 12:16:38
Olin mökillä tuolla saaristossa ja olin kahlannut pienelle kallion nyppylälle heittelin siellä jonkun aikaa ja kun kalaa ei kuulunu aioin lähteä pois. Sanoin siinä kaverilleni että, kivet ovat tosi liukkaita ja samalla hetkellä astuin kallion kohtaan joka oli liukas ja vedessä. Lensin siinä sitten persuuksilleni ja sääreen tuli joku vamma... En pystynyt pariin päivään kunnolla kävelemään ja se vaivasi yli kuukauden päivät tapahtuman jälkeenkin... En pystynyt urheilemaan kunnolla... :-(   
(En tiedä miten minua sääreen sattui.)

oletko käynyt lääkärillä??Saattaa olla hius murtuma tai venähdys.
"Onp` on tuo kala kalanen, kun en tuota tunnekkana! Sileähk on siikaseksi, kuleahko kuujaseksi, haleahko haukiseksi, evätöin emäkalaksi, ihala imehnoksiksi, päärivatoin neitoseksi, vyötöin veen on tyttöseksi, korvitoin kotikanaksi: luopuisin meriloheksi, syvän aallon ahveneksi".

(Kalevala)

Make75

Kyllä kävin lääkärillä tästä on nyt n. 2-3kk. Lääkäri sanoi että, kaatuminen "laukaisi" rasitusvamman.. En urheillut kahteen viikkoon lääkärissä käynnin jälkeen niin kipu meni ohi...

klobben

piti aloittaaa hauen perkaaminen ja kun repäisin puukon tupesta niin se viilsi samalla nivelen peukkusormesta..........eiku savonlinnan keskus-sairaalaan 5 tikkiä ja sen kesän kalastus oli siinä... :-(

kalan kalastaja156

ehkä kun olin ekaa kertaa kalassa kun uistin jäi kiinni pensaaseen ja jäi kiinni kun vedin uistinta se lähti irti leikarista lensi minua kylkeen :roll: :cry: :cry: :cry:

kerkdriel

Kerran vuosia sitten olin kaverin kanssa ulkomerellä ja olimme laskemassa lohisiimaa kovassa myrskyssä, ja kuinka ollakkaan oli siima hieman sekaisin ja koukku kämmenselkään kiinni ja ukko melkein meressä. onneksi oli puukko varalta juuri sitä varten ja siima poikki.ei muuta läheltäpiti.

miserable

Viime kesänä ajelin tenolla veljen ja serkun kanssa. 5 tunnin kalastuksen jälkeen kaaduin taaksepäin ja olkapää lähti pois paikaltaan. Se sattui, muttei aivan älyttömästi. Hieman meni pilalle kalastusreissu kylläkin...
Life is like a box of chocolates, you never know what you gonna get. There's the same thing for Fishing ;)

Mehtäläinen

Viime kesänä sattui aika mukavasti, kun oltiin kaverin kanssa haukea heittelemässä. Oltiin vähän ahtaaseen niemenkärkeen ahtauduttu ja kaveri kun kävi heittämään aika julman kokoista Professoria, niin miulla tuntui ilkeä repäisy korvassa. Uistin kuitenkin molskahti järveen ja kun käytiin vaurioita tutkimaan, niin huomattiin, että miun vasemmasta korvanlehdestä oli lähtenyt pala pois. Ei muuta kuin mökille sidettä korvaan laittaamaan ja koskenkorvan antiseptista liuosta oraalisesti nauttimaan. On nyt sitten melko miehekäs lovi korvanlehdessä.