Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Paras lippa?

Started by Delfin-Pilkki, December 11, 2005, 16:53:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Paras lippa?

Mepps Aglia!
95 (27.5%)
Bete lotto!
121 (35.1%)
Erillaiset Masterin lipat!
4 (1.2%)
Joku muu!
125 (36.2%)

Total Members Voted: 301

Peksim

QuoteSuppee on valikoima
Kyllä valikoima on suppea, mutta sen takia siinä onkin "Joku muu" kohta!
Itse kun tulee lipalla kalasteltua pääasiassa ahventa ja haukea ja joskus myös kuhaakin, niin suosikeiksi nousevat Tuna niminen lippa, jota ei nähtävästikään enää myymälöistä saa, sekä Abu Mörrum spinnare lippa. Nuo lipat ovat todella isokokoisia, jonka takia ne lentävät hyvin ja niillä on helppo ronkkia syvempiäkin monttuja.
"Elämä edessä tukka takana"- Marko Kiprusoff

Delfin-Pilkki

Joo mullakin on yks abun mörrumi, ja sillä saa joskus isojakin ahvenia.
Hauki o kala, Keso o raejuusto!

Pöde

Itse luotan abu lippoihin... reflex (punertavat värit ) lemppari
Hauki on kala, hauki on kala, hauki on kala...

Kalkkuna

no se on toi mepsin 5 numeron hopeinen lippa punasilla pilkuilla

Haspeli

Itse en kalasta lipoilla haukia. Minusta hauen kalastukseen käyvät paremmin vaaput ja lusikat.

Juho_

Quote from: HaspeliItse en kalasta lipoilla haukia. Minusta hauen kalastukseen käyvät paremmin vaaput ja lusikat.
Hmm..Sekosin..Kysymyshän on Paras lippa?Eikä Paras hauki lippa!

Tämäkin on 2-piippunen juttu, koska mieli vaihtelee paljon! Mutta eikähän se kallistu tuonne rapalan puolelle.. :wink:
En tiennyt että lysti on kallista, kun peruuttelin bussia tallista.. Päätin näyttää ja hevosvoimia käyttää..

K.A.T.I.S.K.A

Mun mielestä paras lippa on ehkä noista toi  Bete-Lotto! 8-)
Kalastusta vuodesta -98!

Pete

Ei mikään mainituista. Isoin oranssi Abun Reflex tai Mörrum-spinnare. Veden syvyydestä riippuen.

Trout

Lottot ja vibraxit on niitä parhaita mun pakissa  :-)... mut tuli mieleen kun en oo yhtään taimenta saanut ottamaan tohon lottoon ,kertokaas onko saman tyylisii kokemuksii ? :?

Hauestaja

Lottoa äänestin, kun on ainoa nimellinen lippa, jolla olen kalaa saanut. Oli peräti pitkään paras uistimeni kalatilastojen mukaan.

Haspeli

pumpkinca

Lotto,vibrax,kuffit toki muutkin lipat toimii mutta noita tulee ostettua varman toiminnan takia.

suiza

''mepseillä'' oon mä saanu eniten  :mrgreen:
kalastus pidentää ikää

PekkaPaska

Jos kalastuskisoihi menee ja pitäis saada matalasta järvestä pirusti haukea niin osta pakki täyteen meppsin oransseja vitosia ni voitto on taattu.. voittoja 4/10 kisasta 100 osaanottajaa aina ollu noin.

Teukkka

mepsin oisko ollu kolosella tuli tänään haukea..
Kalastus sivuni,käyhän kattoos ja rekisteröidy samalla foorumille!

Eci

Ennen ykköslippa oli Mepps Aglia 3 kuparisena punaisilla pilkuilla......Nyt se on pudonnut toiselle sijalle koska heitto-ominaisuudet on heikommat kuin Blue Foxin Vibraxilla....
Ehkä otin, ehkä en!

JuhaS14

Bete Lotto ja Abu Reflex.
Juha
Laadukas
hakukoneoptimointi ja hakusanamainonta pitkällä ammattitaidolla Juha Söderholmilta

jarkka

noh...minusta paras lippa on kuusamon balance-lippa(10g)JA VÄRI ON O-S

Kutvonen

Enpä tiiä mikä paras on, mutta keltanen sekunda-kamaa-lippa, jossa mustia pisteitä kyljessä. Muutama hauki(1? 2?) tullu. Lotollakin tais tulla. Muuten, mikäs ois hyvä väri lotossa tummiin järviin, lampiin ja esim. saimaalle? Entinen, joka jäi pohjaan, oli musta josssa pientä ahvenen kuviota, mutta ei ollu niin kauhia hyvin kalastava. Ehotuksia?  :roll:
Paska ei hakkaamalla parane.

lohen pyytäjä

Quote from: Walde on January 27, 2006, 07:19:32
Quote from: puolisukeltaja6Millanen se on?

Lotossa on sellainen hieman jotain lahnaa muistuttava lyijymötikkä runkona ja sitten muuten se onkin ihan normi lippa. On muuten harriuistimena aika tykki.

Onko tuollaisia sinisiä?
Kalaan aina kun vain ehtii.;)

Hauki1

minulla on kalan muotoinen uistin

Teukkka

Quote from: lohen pyytäjä on May 19, 2006, 18:08:35
Quote from: Walde on January 27, 2006, 07:19:32
Quote from: puolisukeltaja6Millanen se on?

Lotossa on sellainen hieman jotain lahnaa muistuttava lyijymötikkä runkona ja sitten muuten se onkin ihan normi lippa. On muuten harriuistimena aika tykki.

Onko tuollaisia sinisiä?
mulla on.

tai no se on sellanen sini vihree kelta väritys..

Quote from: Hauki1minulla on kalan muotoinen uistin

älä huijaa! :lol:
Kalastus sivuni,käyhän kattoos ja rekisteröidy samalla foorumille!

esal

Quote from: JuP€ on December 11, 2005, 22:16:59
Eiköhän tuo ole puna/musta/valkoinen Calico Cat. :wink:
Calico Catti on ihan huippu!
Sillä tulee aina!
mutta,Viime Lauantaina ei tullut.

H.a.u.k.i

Kyllä se on Calico Cat!Paljon tulee haukea!
Viime kesänä nousi kaksi yli 2kg haukee ruovikon
reunasta.  :wink:
Räsänen 7! Mitä muuta tarvitset?

Yuz

En osaa sanoa, mutta hyviä esim. Mepps Aglia, kuparinen punaisilla pilkuilla, Mepps Comet, hopeinen sinisillä pilkuilla, Mepps Black Fury, Lotto, Loket (mainitsen erikseen erilaisen, yksinkertaisemman värivalikoiman takia), Vibraxit, varsinkin kuparinen, Mörrum Spinnaren ym ym. Tuossa muutama syy miksen vastaa noihin gallupvaihtoehtoihin..
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

Ahven boy

Abu Reflex on hyvä jos yrittää hitaasti virtaavasta joesta tai ainakin mulla on toiminu... :roll:

Pii100

Meppsit ja vibraxit aika tasoissa... tosin taitaa mepps mennä edelle.
|___JEES___| <-- JEES-In-The-Box

Kiiskinen

Vihreä 3:koon veltik. Siinä hyvä lippa ahvenelle. Kelpaa merellä ja järvissä.

Qurutin

Abun lipat ovat suosikkejani, lähinnä ahvenia kalastelen lipoilla.
Look at me, king anti-Midas

H.a.u.k.i

Tää voi olla vähän tyhmä kysymys, mutta mitä tolla siiman kiertymisellä tarkoitetaan? :oops:
Kun monet sanovat, että lipat kiertyvät joskus siimaan!?
Räsänen 7! Mitä muuta tarvitset?