Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Kalapäiväkirja tms. ohjelma PC:lle

Started by yugular, December 28, 2005, 19:44:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

yugular

Onhan noita ohjelmia muutama kalassanet sivuillakin, mutta tiedättekö mitään hyviä kalastus aiheisia pelejä tai ohjelmia joihin kannattaisi tutustua? Ja propilkkiä ei tarvi mainostaa.. Kiitos!
Tahdon saada suuren..

Shamaani

Joona90

Tässä olen kun en muuta voi...

Shamaani

Mulla kyllä toimii, mut voit kokeilla http://www.kalastus.com/linkit ja sieltä Ohjelmat ja Pelit

Joona90

Joo nyt toimii. Vaikuttaa hyvältä ohjelmalta.
Tässä olen kun en muuta voi...

yugular

Joo.. pirtää keväällä alkaa pitämään kirjaa.. Huono puoli tuossa on että vieheitä on hankala kirjata tuonne ku itellänikin on n.20 samanlaista vaappua eri väreillä. Niitä on sit hankala käsitellä tuolla ohjelmalla..

Eikö kukaan tosiaankaan tiedä mtn hauskoja pelejä?
Tahdon saada suuren..

Onkimies :)

Mulla ei toimi toi ohjelma :-(
Onko jotakin muita ohjelmia?

Shamaani

Quote from: Onkimies :) on May 09, 2006, 21:41:47
Mulla ei toimi toi ohjelma :-(
Onko jotakin muita ohjelmia?

Kumpi, Eräjorma 2 vai kalastuspäiväkirja?

Onkimies :)

Itse asiassa ei kumpikaan jostai syystä :?

Amatoori1989

Onko tietoa, että saako tossa kalapäiväkirjassa saaliit merkattua sentteinä, kun perhokalastuksessa puhutaan niistä senteistä aina   :mrgreen:
Niin, ja onko muuten käteväperhokalastajalle, kokemuksia?

Pike

Jos tarkoitat sitä Kalastuspäiväkirja 2.0 ohjelmaa niin onhan se kätevä perhokalastajellekkin siinä missä muillekkin. Ja tietenkin siinä saa merkata sentitkin muistiin, mutta paino siinä omalla tavallaan jyrää..

Amatoori1989

Harmi sinänsä, mut ei kait tuo niin haittaa. Täytyy vaan arvioida sit paino aina. Täytyy alkaa pitämään sit taimenen kuturauhoituksen jälkeen päiväkirjaa. Onko muuten tietoa, voiko liittää kuvia reissuraportteihin?