Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Dremel

Started by Bister, December 06, 2005, 13:30:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bister

Elikkä ajattelin ostaa tuommosen dremelin vaappujen tekoon. Mut tarvitsisin vähän tietoa niistä.
Kuinka hienoa jälkeä dremelillä saa? Kannattaako dremelin hankkiminen, vai pitääkö säästää sorviin?

Kaikki vastaukset otetaan vastaan ilomielin.

3000s

Jos meinaat pelkkään vaapun valmistukseen tuon Dremelin hankkia, niin itse varmaan jättäisin ostamatta. Harvemmin vaappuja hiotaan pienoisporakoneella, mutta jerkkien silmäruuvireikien poraamiseen se olisi kätevä. Lusikoiden teossa vois olla enemmänkin apua (reunojen hionta ym.)

Hauen kalastaja

3000s ei ilmeisesti paljon tiedä dremelistä koska siihen saa useitä eri päitä mm. puun hionta päitä ja itse omistan dremelin ja suosittelen ostamaan! :wink:  :wink:

3000s

Quote from: Hauen kalastaja3000s ei ilmeisesti paljon tiedä dremelistä koska siihen saa useitä eri päitä mm. puun hionta päitä ja itse omistan dremelin ja suosittelen ostamaan! :wink:  :wink:

Ei ole itsellä Dremeliä, mutta oon käyttäny sitä. Aikoinaan ostin Minicraftin askartelukoneen, mutta ei sitä ole tullu käytettyä vaappujen tekoon (ja tiedän, saahan siihen Dremeliin vaikka mitä jyrsintä kiinni). Empä usko että sitä monikaan vaapunhiontaan käyttää, santapaperillahan kaikki hinkkaa. Pitkillä vedoilla taitaa tulla tasaisempaa.

Kaks ihan eri tyyppistä laitetta muuten tuo sorvi ja Dremel. Mutta kysyjän käsissähän ostaminen viimekädessä on. :wink: