Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Mistä edullisesti pelastusliivit lapselle

Started by Ahvenoo, June 06, 2006, 21:31:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ahvenoo

Koitin katsella netistä liikkeitä mitkä myy pienelle lapselle pelastusliivejä mutta en oikein löytänyt yhtään kunnon liikettä mistä löytyisi. tarkoitus olisi nyt aluksi saada alle 10kg liivit ja myöhemmin isommat. jos jollain sattuu olemaan varastossa nyt kannattaa tarjota. Lasta en uskalla veneeseen ottaa ilman liivejä vaikka ikinä ei ole minulla vene kaatunutkaan.

rusakko

Kannattaa vaan mennä johonki liikkeeseen kyselemään. Harvoilla kaupoilla kuitenkaan netissä on koko tuotevalikoimaansa.

Ahvenoo

Quote from: rusakko on June 07, 2006, 14:01:29
Kannattaa vaan mennä johonki liikkeeseen kyselemään. Harvoilla kaupoilla kuitenkaan netissä on koko tuotevalikoimaansa.
juu mutta siinäpä se onkin että mihin liikkeeseen menisi kun täällä ei oikein ole edes sellaisia liikkeitä missä voisi olla liivejä myytävänä. Kun lastentarvikeliikkeistä ei sellaisia löydy.

esal

Quote from: Ahvenoo on June 07, 2006, 17:44:00
Quote from: rusakko on June 07, 2006, 14:01:29
juu mutta siinäpä se onkin että mihin liikkeeseen menisi kun täällä ei oikein ole edes sellaisia liikkeitä missä voisi olla liivejä myytävänä. Kun lastentarvikeliikkeistä ei sellaisia löydy.
Missäs päin asustelet? Eikö mistään kaupasta ole löytynyt?

lohen pyytäjä

kaakkurin citymarketissa on monta eri kokoa!
Kalaan aina kun vain ehtii.;)

esal

Quote from: lohen pyytäjä on June 07, 2006, 20:12:47
kaakkurin citymarketissa on monta eri kokoa!
Niin luulisi Citymarketissa olevan jotain kokoa, mutta onkohan alle 10 kg?

Ahvenoo

monesta paikkaa kyllä olen katsonut mutta ei ole alle 10kg liivejä löytynyt. asustelen tässä kotkan vieressä jos esim helsinkiin on 100 km. vai citymarketista, se yksi niistä paikoista mistä en ole vielä käynyt katsomassa. prismassa kävin mut eipä siellä ainakaan ollut.

rollo

Quote from: Ahvenoo on June 08, 2006, 05:55:53
monesta paikkaa kyllä olen katsonut mutta ei ole alle 10kg liivejä löytynyt. asustelen tässä kotkan vieressä jos esim helsinkiin on 100 km. vai citymarketista, se yksi niistä paikoista mistä en ole vielä käynyt katsomassa. prismassa kävin mut eipä siellä ainakaan ollut.
jos kerran kotkan lähistöllä asut niin luulisi sieltä kotkasta vene/urheiluliikkeestä löytyvän
ja luulisi saavan asian tuntevaa palveluakin toisin kuin noista marketeista(edullisuudesta en sitten tiedä)

stento-z

Et ole kirpputoreja ajatellut.Mulla on samajuttu poika on7kg ja oikeissa liikkeissä on liivien hinta suolainen 79e  8-)

rollo

Quote from: stento-z on June 12, 2006, 20:16:12
Et ole kirpputoreja ajatellut.Mulla on samajuttu poika on7kg ja oikeissa liikkeissä on liivien hinta suolainen 79e  8-)
oho kallis on mutta kannattaako turvallisuudesta tinkiä

Rapalapa

Meiltä löytyisi kahdet kerran käytetetyt 10-20kg liivit  :wink:

lohen pyytäjä

Ois meilläki mutta ne on nii vanhat että ei niillä tee mitään. Roskiin vaan!!!!! :evil:
Kalaan aina kun vain ehtii.;)

stento-z

Quote from: rollo on June 13, 2006, 00:29:16
Quote from: stento-z on June 12, 2006, 20:16:12
oho kallis on mutta kannattaako turvallisuudesta tinkiä
No ei todellakaan on se niin tärkeä toi juniori 8-)

Ahvenoo

joo eli eipä erikoisliikkeissä ollut mutta sitten löysin porvoon citymarketista teidän ohjaamana edulliset ja hyvät liivit lapselle. siellä oli vielä parit liivt noin pienelle ja isompia sitten oli enemmän. hyvä palvelu oli ja näyttivät miten liivit tulee päälle ja kokeiltiin vielä että varmasti on hyvät. hintaa liiveille tuli reilu 30 euroa joten edullisesti selvittiin ja saatiin kunnon liivit. kiitoksia kaikille vastanneille iso apu oli.