Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

taivassalo/kustavi kokemuksii?????

Started by pike_killer#23, June 28, 2007, 22:13:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pike_killer#23

Yuz

Joskus tuli Kustavista isoa ahventa, kun siellä monta vuotta sitten olin tutun mökillä. Pilkillä tuli viime talvena hyvin kanssa. Virta oli kuskannut joka ikisen ahvenen mökkimme läheltä jonkin sillan luo, nimeä en muista. Eli se oli ainoa paikka josta tuli hyvin. Vedettiin tasurilla isän kanssa 100-250g ahventa sen verran, että muovipussi meinasi ratketa ja jäälle jäi vielä puolet siitä. Sinne tuli lopulta joitain värikoukkupilkkijöitä, jotka eivät saaneet mitään.. Nähtiin sitten kun keräsivät meidän jäälle jääneitä ahvenia.  :evil:
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

pilkkiäijä

Pilkillä ollaan siellä jossain käyty ja tasurilla tuli hyvin kalaa. Muuten olen siellä usein käydä koska siellä on pappani mökki ja joka päivä siellä kalastelen. Haukia en ole sieltä paljoa saanut, mutta ne ovat usein isoja, jos saa. Ahvenia saa varsinkin syksyllä jigeillä ja pilkeillä ja kesällä se on sitten vähän vaikeempaa. Sillon jos kalaa löytää niin sitä voikin saada. Eniten sieltä kannattaa yrittää siikaa keväälä ja ahventa syksyllä. :wink:
Olen kalastelijapoika!