Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Rapu saaliit??

Started by harrastelija86, July 23, 2006, 13:17:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

harrastelija86

Miten on rapu mennyt mertaan? Omalla kohdallani huonosti, ilmeisesti järvi alkaa olla niin rehevä että rapukanta vähänee joka vuosi.

juhnuu

48 jokirapua eka yönä. Tänään oli vain 22 mitallista.. Ja joku pahus oli varastanu yhden merran.. Ennen tuli satoja yössä.. Rutto tuli pari vuotta sitten parhaisiin järviin ja tulee varmasti muihinkin.. Taas sai tänäää ilmoitella valvojalle laittomista merroista...

haukka-1

Kahdessa päivässä sain 25 rapuu yhdeksällä merralla Lohjanjärveltä mut töissä odotukset voi pyörii jossain 150-250 välillä ja ne ei oo mitään pieniä kaikki mitä otetaan on ainakin 10,5cm :-D

harrastelija86

Itselläni on tullut vain 24 täysmittaista jokirapua 40 merralla.

Karismix-pilkkijä90

Muutama rapu nyt viikonloppuna. 8-)

Himopilkkijä89

Willez

minä sain kaverin kanssa joelta pajujen alta 5 merralla 3 en tie onko hyvä paikka vai huono mut meillä oli syöttinä särki ja ahven ja joissaki pari ahventa ja särki niin minkälainen syötti olis paikallaan et sais ees joka mertaa yhen  :-D

big_fish

just viikonloppuna olin, heitin 20 mertaa ja jokirapuja eksy mertoihin 24 että tosi heikosti.
en tiedä johtuuko siitä ku rupee järvestä vesi oleen matalalla ja rehevöityy sen takia tosi nopeesti?
kai ne merrat pitäs pistää johki 4-6 metriin niin rupeis tapahtuun, villi arvio vain!

big_fish

pistä särkeä tai muuta roska kalaa ja vaihda päivittäin toi ruistaikina on aika kova kans!

-PerhoKalastaja-95

Ite oon käyttänyt myös mummon tekemiä lihapullia jos kaloja ei ole tullut, loistavasti toiminut melkein yhtä hyvin kuin kala  :-D