Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Kuinka kauan olet kalastanut?

Started by RONI, July 30, 2006, 18:17:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Haugi_94

PäSSi

4 vuotiaasta asti eli 9 vuotta :-P
Puimakone naksutti kettulan vintillä  x)

ent:kankinen

jaa 15 vuotta taitaa tulla aktiivista kalastusta täyteen tänäkesänä.. mutta jos kaikki lasketaan niin 20 vuotta ainaki..  :roll:
kaksi miestä meni kalaan toinen ei mahtunut..

Nassikka

Ongittu on siitä asti ku on tienny miten päin vapa pitää olla kädes :D 1998 taisiin saada paapalta ensimmäisen virvelin. Kela oli Daiwan ja siima firelinen punottua, vapaa en muista. Uistimia ei juurikaan aluksi ollu ku muutama lippa joilla sitte ensimmäisen ahvenen sainkin. Ensimmäisen hauen muistan hyvin, se oli 1kg ja nappas kiinni ahvenvärityksellä olevaan halpahallivaappun ja sen jälkeen niitä sitte onki tullu paljo! :D
Todella hyvin sanottu.

NightPiker

aika lähes koko pienen elämäni kalastanut olen... mutta veljeni taisi opettaa minulle kuinka virvelillä kalastetaan... siitä on varmaan 9 vuotta.... siitä se sit lähti  :cry:
Suottaahan tuota tulla ja suottaahan tuota olla tulemattakin.

humiru68

-70-luvun alkupuolelta, eli noin 30-vuotta.

Perho95

Kohta taitaa tulla 4,5 vuotta täytee  :-)
Kalamies on erimies! :-D

Sutki

tänä kesänä tulee 10v täytee :mrgreen:
miks ei ne käytä googlea?

Marko71

Miquel

Sellaista kunnon kalastusta on tullut harrastettua 2 vuotta, mutta jostain viisivuotiaasta on tullut kalasteltua satunnaisesti.
Taimenta väsyttämään!

TSL

Jos en nyt kauheasti valehtele niin tollasen bauttiarallaa 12 vuotta. Ala-asteen ensimmäisillä luokilla (1-2) tuo touhu tuli aloitettua kaverin kanssa ja "koukkuunhan" sitä jäi :)

Adidi

Olen kalastanut kohta 10 vuotta. aloitin 6-vuotiaana :wink:.

kalle

- No, jos sisätautilääkäriltäni kysytään, niin liian kauan :wink: about 30v.

TuomasTheKalastaja

IMMA CHARGIN MAH LAZER

Plague

Aktiivisesti 3 vuotta ja satunnaisesti jotain 8 vuotta :-)

Ernesti

Voisi sanoa, että koko elämäni ajan. Reilu kymmenen vuotta, joista ainakin 9 vuotta koskilla kalastaen.
6 vuotiaana ensimmäisen kerran heitin virvelillä virtaavassa vedessä. Samana vuonna tuli ensimmäinen taimenkin :)

Acke

Taitaa lähtee kesällä 4 vuosi käyntiin.. Eli en vielä kovin pitkään. :-D

Dumppi 95

Virvelöynyt olen varmaan jostakin 5 vuotiaasta asti eli kohta 9 vuotta, mutta viime kesänä aloin sitten kalastamaan aktiivisemmin (melkein joka viikko kesälomalla vähintään 2-3 kertaa kalassa), kun pienempänä ei tuo kalastus oikein innostanut, nyt siitä on tullut melkein elämäntapa.  :-)
Kalastus-aiheiset keskustelut löydät Kalassa.netistä!
Metsästys-aiheiset keskustelut löydät Metsastys.comista!

El Dorado

Viervelöin ekan kerran noin 5 vuotiaana, mutta ongin jo mato-ongella ehkä 3 vuotiaana.
Eli noin 8-9 olen kalastanut, mutta 3 vuotta olen kalastanut kunnolla

M-A-K-E

Veneessä mukana 1-vuotiaasta asti ja omakohtaiset kalastuskokemukset alkavat siinä 3. vuoden tienoilla. Muutamia hiljaisempia vuosia välissä on ollut, mutta silti ei ole katkennut putki.
Mä seuduilla näillä oon tunnettu kalamies...

Crice

Sellaiset kuusi vuotta on tullut virvelin kanssa heiluttua...
O_o

Janxu

mitähän tuota ekakerran olin onkeen tarttunut ja kalan saanut 3vuotiaana...elikkäs taitaapi olla semmone 20v pulkassa meikäläisellä..

kalastaja123

Hartzu

5 vuotiaana sain ekat kalat, eli yli 35 vuotta on tullu kalastettua.
"Älä koskaan tee tänään sitä, minkä voit jättää huomennakin tekemättä"

Daiwa

Tätä on vaikea sanoa tarkalleen, mutta 9 ja puoli vuotta on aika lähellä. Taitaa kesällä tulla 10 vuotta täyteen.  :-) Aktiivisesti on aina tullut käytyä kalassa tuon 9 ja puolen vuoden ajan. Onhan sitä tullut käytyä isännän tai veljen kanssa ihan neljä vuotiaana mato-ongella. Nyt sitten kun minä lähden ongelle, niin mun mukaan lähtee joskus 5 vuotias veli. Saa nähdä tuleeko siitäkin kalamies.  :wink:
- Milloin kala kasvaa nopeimmin?
- Kun kalastaja kertoo saaliistaan.

Juseli

Opettelin heittämään virvelillä 6 vuotiaana. Sitä ennen vain satunnaista ongiskelua kerran-pari kesässä.
Eli 6 vuotta tulee kesällä täyteen. Aktiivista kalastusta 2  - 3v. Pilkintää kohta 1v ja perhokalastusta 2v.

Aika uskomattomalta tuntuu nämä jotkut, jotka on virvelöinyt jo 3 - 4 vuotiaana.  :-D

Pikkarainen

UppoPerho

Joku 10 vuotta.

Mutta nämä ensimmäiset vuodet olivat vain ongella kalastusta. Ja kalassa tuli harvoin käytyä.
10-vuotiaasta tähänpäivään, kalastus on ollut aika aktiivista ja kalassa tulee käytyä paljon..

Eli aktiivista kalastusta n.5 vuotta, mutta kaiken kaikkiaan 10 vuotta.
Moon Pohjanmaalta, PERKELE!

Jacke

Hmm, jos nyt vähän ensin mietitään.  :roll:
Olen nyt noin 15 vuotta ja mato-ongella olen kuulema kalastanut heti, kun pystyssä pysyin.
Mutta ehkä virvelillä melko aktiivisesti aloitin noin viiden vuoden ikäisenä, eli nyt olen kalastanut noin 10 vuotta.