Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Kuinka ootte kesäpilkillä saaneet kalaa?

Started by Himopilkkijä89, July 20, 2006, 17:06:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Himopilkkijä89

Mitä ootte saanut? Itse olen käynyt reilu viisi kertaa ja joka kerta on tullut noin 5 ahventa, ahventen koko siinä 50-200 grammaa. Nautilus-pystypilkillä on tullut, tasapaino ei ole oikein kelvannut.
Yhden kuhankin sain Nautiluksella.
Kaloja on tullut onkiturolta ja karikolta. Millaisesta paikoista te olette kaloja löytäneet?

Bommari

Mankilanjärvellä on tullut veneestä pilkittyä. N. 50 kalaa/reissu. Lahnaa, särkeä ja ahventa. Ambulanssi mormyskalla kaikki  :-)

Eli pilkki on ollut "oottopilkki", laitan sen kiinni veto-uistelu telineeseen ja ongin siinä samalla, eli kaksi rautaa tulessa  :-)

Hemulisoturi

No tasapainolla olen vain tänä kesänä kokeillut, paitsi tietenkin yksi kokeilu kun laitoin jigipäähän madon ja laskin systeemin lähelle pohjaa, sillä tavalla tuli ihan hyvin kun antoi veneen viedä, tämä oli kallion kupeesta.
Tasurilla sen sijaan kaislikon reunasta tuli hyvin ahventa ja yksi haukikin kävi ehket kokeilemassa tai sitten oli suuri ahven. Tässä tasapainona toimi 3cm Ässä.

esal

Ihan hyvin on tullut muutamalla reissulla noin 30 ahventa ja muutama särki.

K.A.T.I.S.K.A

Tänä vuonna en oo viellä käyny, mutta viime vuonna tuli särkiä ja ahvenia ihan mukavasti.
Pelinä oli kelta-oranssi mormy.
Kalastusta vuodesta -98!

lohen pyytäjä

Aivan surkeesti on tänä vuonna tulu kesäpilkinnällä kalaa... Muutama särki ja ahven....
Kalaan aina kun vain ehtii.;)

peeper

Saatiin kavereiden kanssa paljon kessllä juuri karikoilta pilkkimällä paljon ahvenia!   8-) 8-) 8-) Ja lämintä oli silloin jotain 28 astetta uskon että sillä oli paljon merkitystä................. 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) :mrgreen:

Jussi_

Quote from: Karismix-pilkkijä90 on July 30, 2006, 11:19:42
Karismax-pilkkijä89 sai 330 g ahvenen toissapäivänä karikolta.
jospa annettaisiin hänen itsensä kertoa saaliistaan. :wink:

Himopilkkijä89

Viimeksi sain värikoukulla karikolta kesän parhaan saaliin, ahvenia noin kymmenen ja kaikki oli syötävän kokoisia, ka vähän alle 100 g.