Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Nyt ottaa päähän!

Started by kurojaki, August 21, 2006, 20:02:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kurojaki

Noniin, eli eilen ostin limingantullin prismasta shimanon 210cm vavan koska edellinen katkesi... Noh olin lähdössä kysymään etä mennäänkö kalaan niin otin vavan ja naps... Sitten huomasin että se katkesi, ja luulempa ettei takuu korvaa tuota. Noh siinä meni 30e ja lisäksi en saa ostaa uutta vapaa tilalle koska kuulemma "kohtelen niitä huonosti"... Kyllä nyt ottaa päähän kuin pientä oravaa  :x

^_janne_^

no kai sulla nyt on kuitti tallessa?! ota kuitti mukaan ja mene prismaan ja sano mitä tapahtui uskon ainakin että korvaavat luulisin :roll:

Marklar

Ainakin minun shimanon vavassa on 3 vuoden takuu ja korvaa myös yhden kerran käyttövirheestä hajoamisen.

Edit: Jos pakkaus tallella, niin lue siitä. Kuitissakin saattaa takuusta olla maininta.

kurojaki

onhan minulla takuukuitti tallella mutta mietin vain että mahtavatko korvata...

kaivo

Itsellä kävi tuossa toukokuun alussa tismalleen sama homma, Oulun Limingantullin Prismasta vuonna 2004 ostettu Shimano Nexave AX räpsähti liitoksestaan poikki heti reissun alussa. Soitin Prismaan, kerroin mikä on tilanne ja sanoivat että takuuseen menee. Ostokuittia en kuitenkaan harmikseni löytänyt kerta kaikkiaan mistään.

No, vein vavan osastolle. Kalastuspuolen vastaavana on tänä vuonna aloittanut tosi asiallinen nuori myyjä, olikohan joku Panu nimeltään? Muisti heti kun sanoin soittaneeni aiemmin sinne. Sanoin kyllä jo puhelimessa että kuittia minulla ei ole, ja olin varma ettei takuu ole silloin voimassa. Yllätyksekseni ei tullutkaan mitään ongelmia, vapa lähti Normarkille ja muistaakseni parin viikon kuluttua tulikin postiin uusi vapa. Itse asiassa kävi vielä niin hyvä tuuri, että jostain syystä laittoivat tilalle paremman vavan, Beast Master AX:n.

Iso kiitos Prismalle hyvästä palvelusta!

Eli jos sinulla on kuitti vavasta, ei muuta kuin Prismaan ja vapa mukaan. Kaikissa Shimanon vavoissa on kolmen vuoden takuuaika, joka on voimassa myös silloin jos vapa on katkennut oman töppäyksen takia.

Mikko_-Procyon-

Joop ja se 1. vaihto on "lähes" sellainen pöljänpojan-takuu, eli melkein kaikki virheet kattava. Koskaan ei ole kukaan jälleenmyyjä ollut poikkiteloin, kun on shimanon vapaa viety takuuseen.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

kullervo kankinen

kaamea virhe katkoa nexave ax...kurituslaitosta tarvitsisi semmoset hemmot.. :lol:
Shimano sen olla pitää!!