Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Slammer-uistimet

Started by Yuz, August 24, 2006, 17:48:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Yuz

Honkkarissa on varsin laaja valikoima Slammer-nimistä vaappua. Kaikkea löytyi lohivaapusta poppereihin. Ahvenanmaalla sain Slammerin kelta-valko-punasella kuhavaapulla 500g ahvenen! Räminäkuulat on tosi monissa, löytyy kaiken väristä ja muotosta. Paljonko nää sitten maksaa? 2,50€! Omistatteko ite kyseisiä vaappuja? Ittelläni on 3.
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

jaska74

varmaan jokainen on ostanut honkkarin korista niitä kympillä neljä... kuten itsekkin :-)

ara_1

joo on tullut yksi ostettua,mutta ei ole tullut kovinkaan paljon uiteltua :roll:
Hauestaja ;)

markus91

Mulla on kaksi popperia en oo tosin paljon uittanut  :roll:

Yuz

Huomasin just ku ostin yhe jerkin honkkarista (Slammerin), et pohjassa lukee D-A-M, eli ei oo mikää slammerin tuotos. Siellähän on myös jotai JinSpiniä ja Alexia, neki varmaan jotai muiden tekemiä. Onkoha ihan... laillista? No, saapahan halvalla!
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

ShadowDust

Quote from: Yuz on October 01, 2006, 14:12:16
Huomasin just ku ostin yhe jerkin honkkarista (Slammerin), et pohjassa lukee D-A-M, eli ei oo mikää slammerin tuotos. Siellähän on myös jotai JinSpiniä ja Alexia, neki varmaan jotai muiden tekemiä. Onkoha ihan... laillista? No, saapahan halvalla!

Itse olen ymmärtänyt näin että Slammer on vain levittäjän roolissa näille pienemmille hieman tuntemattomille firmoille, esim. D.A.M harvemmin myy suoraan omalla merkillä, yhdessä liikkeessä jopa nähnyt D.A.M:in omaa tuotostaan omalla nimellä.
Muistaakseni Slammer ei ole ainoa tämmöinen tapaus jossa saattaa löytyä D.A.M:in tai pienempien yritysten uistimia yhden nimen alla.
En ole varma onko DAM pieni firma mutta näin uskoisin, tai jakelu suomeen on satunnaista ja muut firmat hoitavat sen heidän puolen josta Slammer nimike?

No sain tässä selville että D.A.M on kyllä aika yleinen merkki ilmeisesti, KalastusKolmio Oy vissiin vastaa niiden jälleenmyynnistä.
Ehkä Slammerilla on sopimuksia D.A.M:in kanssa tai jotain?
Olin tosiaan väärässä tuossa ettei dam myy omalla merkillä, pahoittelen virhettä.

Professor

Sen verran paskat koukut ,että en viitsi käyttää.
Kokeile kuumentaa koukkuja sytkällä koukut sulaa koska on tinaa 1 oon ostanut siinä oli koukut ihan tylpät niillä ei saanut ees sormeen naarmua. Ei oo mitään kokemusta ei hyvää eikä huonoa.

Professor

Jos koukut vaihtais voisi (ehkä) toimia .

Yuz

Koukkujen laatu vähä vaihtelee. Kyllä niillä on haukia ylös tullu.

Salmo

Pari popperia ostin mökkijärven hauen pyyntiin, joista toisesta lähti maalit lohkeilemaan pahasti. Koukut ovat kummassakin huonot, eikä uintikaan ole Rapalan Skitter Popin tasoista. Sinihopea saa todennäköisesti vielä uittoaikaa ihan hyvän värin takia.

Yuz

Tunnistaakos joku tämän? Vihreät raidat ovat kylläkin "omaa kivaa", mutta muuten saatatte kokea varsin tutuksi. Vastauksen saatte tuosta kuvan alta, kun vahvistatte siitä "näkymättömän tekstin".

Bilteman Breeze!

Hemulisoturi

Bilteman Breezehän se.
Itselläni oli jokunen vuosi sitten sama uistin, mutta uistin katosi mystisesti jonnekkin. Muutamia haukia antoi muistaakseen.

anis

Quote from: Hemulisoturi on April 25, 2007, 15:35:34
Bilteman Breezehän se.
Itselläni oli jokunen vuosi sitten sama uistin, mutta uistin katosi mystisesti jonnekkin. Muutamia haukia antoi muistaakseen.
Etkö pidä pakissa?Itse tietenkin pidän ja eikä yksikään uistin ole mennyt hukkaan.

Eetu_

Onko tämä joku Slammer-jerkki?

Hemulisoturi

Quote from: anis on April 28, 2007, 21:00:40
Quote from: Hemulisoturi on April 25, 2007, 15:35:34
Etkö pidä pakissa?Itse tietenkin pidän ja eikä yksikään uistin ole mennyt hukkaan.
Tietysti pidän, mutta kun vieheen kiinnittää siiman päähän, ei se silloin pakissa ole. Ja tässä tapauksessa viehe on voinut jäädä vaikka uppotukkiin. En siis muista minne se on hävinnyt. Mahdollisesti jäänyt järvelle.

KalaVille

Itelläni on kaks Slammer vaappua. Molemmat uivat (jos sitä voi sanoa uinniksi) erittäin huonosti. Jos kelaat normaalivahtia tai kovempaa, vaaput "kaatuvat" ja nousevat pintaan. Oikeita poppereita   :roll:

Yuz

Quote from: KalaVille on April 29, 2007, 21:56:36
Itelläni on kaks Slammer vaappua. Molemmat uivat (jos sitä voi sanoa uinniksi) erittäin huonosti. Jos kelaat normaalivahtia tai kovempaa, vaaput "kaatuvat" ja nousevat pintaan. Oikeita poppereita   :roll:
Lukeeko selässä "Kamatsu"? Kannattaa katsoa hieman niitä uistimia ja valita parhaan näköiset.. (Vaikka niin taisit tehdä..?  :-D )