Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

hauelle sopivat uistimet tummalle järvelle

Started by erä einari, September 16, 2006, 12:05:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

erä einari

elikkäs millasia hauki uistimia te käytätte järvellä jossa on aika tumma vesi  ja tuleeko käyttämillänne uistimilla hyvinkin kalaa?

[t-k]

Hope/Kupari professori. Toimii aivan tajuttoman hyvin tummissa vesissä! :wink:

SUURkalastaja jyväskyläst

keltanen jigi on sekä hauelle että ahvenelle. Vielä ku se on kaks sirppine
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

Haugi_94

Itse olen saanut kalaa paremmin hopeisen värisillä vieheillä tummassa vedessä.

kaivo

Haukiuistimen valinnassa tulee otettua huomioon - veden väristä riippumatta - tiettyjä perusasioita. Niistä enemmän täällä.

No nyt mä käytän sellasta ruskeakylkistä mustaselkä/raitasta Nils Master Invicbleä! Ihan älyttömän hyvä!

Molopääklaani

Eetu_

Omat kalastuskokemukset ovatpainottuneet erittäin paljon juuri hauen kalastukseen tummassa vedessä.
Parhaimpina pidän pienemmän kokoluokan hauille 3-5 koon lippoja. Parhaat värit ovat kupari ja punaisen vivahteet.

fatoverboard

Ittellä on tullut parhaiten haukia tummilla vesillä hopeisella helmi räsäsellä mutta yleisesti käytän tummissa vesissä melko kirkkaita lusikoita ja monen värisiä minnow spooneja.

Kuhastelija

hmmm. mä oon saanu haukia tummavetisistä järvistä muikkuvärillä sekä "ambulanssilla " enimmäkseen. mutta mitä useampia värejä kokeilet sitä helpommin löydät ottivieheet. :-)

lohen pyytäjä

Professor,räsänen,inviciple ja punapää toimivat hyvin tumma vetisessä järvessä hauelle.
Kalaan aina kun vain ehtii.;)

Quote from: lohen pyytäjä on March 31, 2007, 16:00:19
Professor,räsänen,inviciple ja punapää toimivat hyvin tumma vetisessä järvessä hauelle.
Joo mullaki toi punapää toimi hyvi kunnes jäi jonku kärttysen ukon merkkaamattomii verkkoi stna! :-(

Molopääklaani

klobben

calico cat ja
Siinä on loistava väri hauelle. 23grammaa on hyvä koko toimii eteenkin syksyllä meressä, kesällä tummavetisessä järvessä. Menetin kyseisen uistimen viime syksynä 10 min kamppailun jälkeen :cry:....se oli iso.. :-o tuo uistin on siis bete krokdil 80

osmanhauki

mun mielestä se on joku puna/keltanen lippa aika pieni :wink: