Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Immalanjärvi

Started by Alu, November 20, 2006, 17:19:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Alu

Immalanjärvi on todella kirkas järvi, josta saa haukea, järvilohta, ahventa, särkikaloja, muikkua ja siikaa. Monia muita kaloja saa myös. Järvellä on myös kohtalaisesti rapuja.
Tänä vuona sain n. 100 rapua. Ei ollut mikään mullistava saalis, mutta olihan sitä siinäkin.
Aika avoimet ovat minulle vielä varsinaiset paikat, koska ostimme mökin sieltä vasta tänäkeväänä.
Jos joku tietää tuosta järvestä jotain, niin kaikki mahdollinen tieto mieluiten tänne.
Voi myös laittaa saalita.

Itse olen kerran käynyt kalassa, verkoilla enemmän.
Hauki: 500g, 300g
Lohi: 500g*3 400g
Muikku: 100 muikkua ennätys, yhdellä kertaa.
Ahven: 600g 400g 500g 200g 100g*5
Siika: 750g.

Siinä oli muutama.
www.kalassa.net

Kaikki kalastuksesta!

imot90

Ei nyt viime kesänä mutta sitä edellisenä tuli käytyä useamminkin ja haukea tuli joka reissulla ihan ok määrät. Silloin ottipeleinä yleensä räsänen ja atom. Tänä kesänä vaan yks reissu ja silloin ul setin kanssa vinguttelemaan ja moottorivene oli alla joten päästiin ekaa kertaa myös kunnon pelipaikoille. Haukea tuli ihan jees mallilla isoin 1.6kg ja se tuli mepps 3:lla. Tällä reissulla myös pari ihan jees kokoista ahventa noin. 300g... Nyt syssyllä sieltä varmaan sais jalokalaakin ku ois vene... 

imot90

jak3

Itse olen Immalanjärvellä kalastellut 11-vuotiaasta ja lähes ainoastaan verkoilla. Sen voin sanoa ,että Kymälahden ympäristön hauet ovat hyvin pieniä muualle verrattuna... Laitilanlahden ja Manlahden yksilöt ovat selvästi isompia.
Lahnaa on tullut joka kesä, joskus isompaa ja joskus pienempää, ennätys on jossain 3-4 kilon rajoilla.
Jakansaaresta Kusiaiseen on "hyvää" ahvenaluetta. Uistellessa koko matka pussissa on yleensä joku 10 pientä raitapaitaa.
Pilkkimällä järvestä en ole koskaan mitään saanut. Minua kiinnostaisi tietää Käkösenluodon ja Humpunsaaren ympäristön parhaat verkko/uistelu/virvelipaikat...

imot90

Mitenhän tuolta sitten saisi niitä jaloja kaloja  :-D pilkillä?

Imatralainen

Aivan turhaa meet niitä yrittämään mene mielummin mellonlahdelle pilkille niin saatat saada edes kirjolohia.