Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Suurin hauki jonka olet nähnyt livenä?

Started by kirrekalle, October 19, 2006, 15:21:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Hauki on kala.

Oma 6.5kg hauki on varmaan suurin minkä olen nähnyt. :|

KKim

Taitaa olla joku n. 9kg hauki isän ja sen kaverin talvi verkoista.
Rahalla saa ja hevosella pääsee

KalaAnte

Suomen kalat on ihan tylsiä ku vertaa esim. Punaiseenmereen missä kaloilta löytyy G-piste evästä.

Pere

Kaikkihan sen nyt tietää, että aikojen alussa ihminen oli kala.

Janxu

n.13kg o isoin..minkä nähnyt.mutsin pää meni sen suuhun ihan kivasti.tietenki siin vaiheessa ku pää oli jo irti otettu. =)
sillä suussaan oli 3vilkkua 2uistinta ja sitten verkkoa aika paljon mihin oli sitten loppujenlopuksi päättänyt päivänsäkin..mut tulipa nähtyä ensimmäistä kertaa elämässä hauki jolla oli rautatekarit.. =)

Kaivo

Quote from: janxu on February 01, 2008, 22:02:32
n.13kg o isoin..minkä nähnyt.mutsin pää meni sen suuhun ihan kivasti.tietenki siin vaiheessa ku pää oli jo irti otettu. =)

Kumman pää oli irrotettu..? :)

- Kaivo

Janxu

Quote from: Kaivo on February 01, 2008, 22:24:45
Quote from: janxu on February 01, 2008, 22:02:32

Kumman pää oli irrotettu..? :)

- Kaivo
mä en ole ihan varma kumpi oli irti =) mut vahva muisti kuva on että mutsia olen nähnyt sen tapahtuman jälkeen elävien kirjoissa.joten taidan kallistua hauen pään irroitukseen :-D

thaimonen

9.9kg hauki 2 vuotta sitten kesäkuussa kun sain ite eka reissulla :-P

haukikaappari

Laku

n.10 kg hauki. Kaveri sai katiskalla jo monta vuotta sitten .  :mrgreen:

Arska_1

Quote from: Laku on March 02, 2008, 12:36:52
n.10 kg hauki. Kaveri sai katiskalla jo monta vuotta sitten .  :mrgreen:

On mahtanu olla aika solmussa siel katiskas  :-D

Joo o mikähän tuo suurin mun näkemäni ois.. ehkä joku 3-4kg että ei kovin suurta, mutta jospa sitä vielä päästäs sen isommankin hauen makuun. :-)
Ilo puolesta, riemu kilosta, mutta mitäs kahdesta?

Ruohikonkoluaja-

Suurin livenä näkemäni hauki on ollu sen noin: 10 kg.

Naapuri sai rysällä keväällä.
Hauki se olla pitää. :)

Juzpeliini

10kg 410g, 114cm

Itse väsyttelin ja veneeseen nostelin. Muistaakseni taisi olla vuosi 2004. Ja tapahtuma paikkana oli Keski-Suomessa Äänekoskella sijaitse Naarajärvi. Kyllähän sitä aironpäällä sai kerran jos toisen napata palloon, ennenkö loppu pomppinen haavin sisällä. :-)

KalaAnte

vuonna ööööö.. oisko 1999 serkku kisko 12.4kg hauen kivijärvestä!!  :-P
Suomen kalat on ihan tylsiä ku vertaa esim. Punaiseenmereen missä kaloilta löytyy G-piste evästä.

Murmeli

Isoveljen saama 4 kg hauki pyhäjoesta muutama vuosi sitte syyslomien aikaan. Samalla parin tunnin reissulla ne (isä ja isoveli) sai n.16 kg haukea, joka on mielestäni aika hyvin joesta pyytämällä.

KKim

Quote from: Murmeli on April 03, 2008, 18:58:45
Isoveljen saama 4 kg hauki pyhäjoesta muutama vuosi sitte syyslomien aikaan. Samalla parin tunnin reissulla ne (isä ja isoveli) sai n.16 kg haukea, joka on mielestäni aika hyvin joesta pyytämällä.

Missä kohtaa pyhäjokea kalastat?
Rahalla saa ja hevosella pääsee

Murmeli

Quote from: KKim on April 03, 2008, 19:08:19
Quote from: Murmeli on April 03, 2008, 18:58:45

Missä kohtaa pyhäjokea kalastat?
Yleensä nuissa, mitkä oon ympyröiny sinisellä. Sitte käydään myös Petäjäskoskella.

Yhessä paikassa nuista käytiin teerijahdin jälkeen hakemassa kalat, kun teeriä ei saatu.
Kolmessa vartissa 6 haukea joista suurin parikiloinen, eli pyhäjoessa on haukea.

Pikkarainen

Jo useamman kerran mainitsemani oma ennätys 8,2kg.

unatco

oma ennätykseni. 111cm pitkä hauki. painosta ei tietoakaan kun ei mitään vaakaa millä mitata, mutta veikkaan et siinä 9kilon hukakoilla se oli, mynäjoesta mynämäen mattojenpesupaikalla kesä-heinäkuun vaihteessa 2005.
ja joskus 15v sitten meidän mökkinaapuri sai n. metrisen hauen joka oli minua pidempi..  :-D silloin se tuntui jättiläiseltä :lol:
Kalastus ei ole vain harrastus, se on elämä !

Daiwa

Kyllä se on 11,5 kg verkosta. Uskoo kuka uskoo, mutta ei laita toisten kalojen kuvia nettiin.
- Milloin kala kasvaa nopeimmin?
- Kun kalastaja kertoo saaliistaan.

SUURkalastaja jyväskyläst

Quote from: SUURkalastaja jyväskyläst on October 07, 2007, 20:04:31
Tänää isäni sai 6.700kg hauen ilman veriä...Se on isoin, jonka oon nähny, että on saatu... :-)
Heh, oonpas nähnyt toisenkin samanmoisen, sillä kertaa sain ihan itte. :-)
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

Crice

Itse en ole suuria haukia nähnytkään. Mutta tänä keväänä katiskassa oli noin nelikiloinen hauki ja muutama vuosi sitten isovanhempieni verkossa oli aika iso hauki jonka painoa en muista.
O_o

HuntaKilla

livenä on tullu nähtyä n.nelikiloinen. Astelin rantaan, niin ihan kuin joku uppotukki olis lähteny isolla loiskeella rannasta. :-D
www.NOAA.gov <-- National Oceanic and Atmospheric Administration
www.team17.com <-- Team 17

Kokkokokoaisitkokokonkokokokonkokokokokon.

UppoPerho

Moon Pohjanmaalta, PERKELE!

PäSSi

Tädin miehen saama 7kg hauki. Tosin hän on isompiakin saanut
Puimakone naksutti kettulan vintillä  x)

ahti kiiski

8kg hauki ku kaveri kiskas oransilla tail dancerilla tammelan pyhäjärveltä
-------------O N K I--------------

Tom

Quote from: Särkii on June 29, 2008, 21:39:32
Isoin ylös saatu on 17,52kg hauki.

Ai siis kuka sen on ylös nostanu.
Hölynpölyä hemmetti.

Vikke

Uskon vasta sitten, kun kuva on.
Ja varmasti sellainen on, jos tuollainen on saatu, se on eri asia että onko se kuva koneella.

Toivottavasti on..
"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze

HuntaKilla

Quote from: Vikke on June 29, 2008, 21:51:55
Uskon vasta sitten, kun kuva on.
Ja varmasti sellainen on, jos tuollainen on saatu, se on eri asia että onko se kuva koneella.

Toivottavasti on..

Puppua, mut jos on totta että noin iso on saatu verkosta, verkon on täytynyt huutaa armoo. Vaadin nähä kuvan, jotta tuon vois uskoa...
www.NOAA.gov <-- National Oceanic and Atmospheric Administration
www.team17.com <-- Team 17

Kokkokokoaisitkokokonkokokokonkokokokokon.

Kalamään

127cm mätääntyny hauki omaan katiskaan. Katiska oli hauen takia syvällä hukassa ja löytyi vahingossa onkiessa. Painon kanssa mitattuna suurin on 9,85kg itse saatu.

Homehauen pituus voi olla väärin ilmoitettu. Kysyin pituuden isältä ja ei olisi ihme jos kusettais..  :-D
Sen minkä taakseen jättää, sen seuraavalla kierroksella kohtaa.