Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

suurin säyne?

Started by kilpaonkija, June 03, 2004, 15:09:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Suurkalastaja1

1,5kg Pyhtään Munapirtiltä. Tuli muuten Krokodiilillä. Kovasti laittaa säyneet hanttiin, mutta hyytyvät nopeasti...
Team Hazardi

Hauki on kalojen kuningas.

Naps

800g viime kesältä ongella.

Kaizzu

Tuossa eilisen onkikisan satoa.
24 kpl ja suurin säyne painoi 1400g, oma suurin oli +1200g
Kalat ovat usean henkilön saamia.

Torro

Etkai sie Kaizzu Mynäjoella ollut? Perkele mie myöhästyin sitten kun tänään tuli enää yksi 1200g pötkylä ja sekin niskalta eli ovat jo valumassa takaisin.
damnet!

perhokalastus on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa

Torro

Jaa niin siellä oli Pansion Peto käynyt tyhjäämässä ojan edellisenä päivänä. Huono mäihä, olis pitäny aiemmin mennä niin kalaa olis tullut ihan hullusti :evil:

Kaizzu

Quote from: El'ToroRosso on April 22, 2009, 23:17:41
Jaa niin siellä oli Pansion Peto käynyt tyhjäämässä ojan edellisenä päivänä. Huono mäihä, olis pitäny aiemmin mennä niin kalaa olis tullut ihan hullusti :evil:

Sielläpä hyvinkin käytiin.

Alimman kosken alapuolelta sain itse 8  säynettä samoin muut useamman kalan saaliit tulivat samasta paikasta.
Ylempää tuli vain muutamia yksittäiskappaleita.

Torro

Niin missä päin työ olitte onkimassa? Yyveellä voi kertoa jos ei täällä viitsi. Ite olin siinä Matkavirvokkeen kohalla missä Mynäjoki virtaa Kustavintien alta... siinä ei kyllä ole kuin se yksi pikkukoski jonka niskalta oma kala tuli

darpeee

Kerran mentiin yhdelle purolle ongelle säyneitä onkimaan ku olin kuullu kaverilta et siin puros on niit ihan älyttömästi. No eihä sitä ongella saatu niin otettiin haavi ja sillä kiskastiin vedestä vaan ne säyneet ylös, kaikki päälle kilon painoisia, isoin ehk 2kg päälle. Se puro oli tosi pieni, hyppäämällä pääsi yli purosta ^^

D-Vitamiini

Se mikä ei tapa, vahvistaa, mutta sattuu aivan helevetisti.

KALIKKA

tuulastamalla jokunen vuosi sitte 2.3kg ja onki/virveli vaivaiset 1,1.pilkillä pienin painanu ehkä 50g ja suurin 0.85kg.
aina kannattaa yrittää vaik ei saiskaa

Maukka™