Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

kuinka monta kertaa viikossa kalastat

Started by JazzSinatra, January 21, 2007, 21:29:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

kuinka monta kertaa viikossa kalastat (kesäisin)

kerran
26 (16%)
kaksi
26 (16%)
kolme
28 (17.2%)
neljä
30 (18.4%)
viisi
23 (14.1%)
kuusi
8 (4.9%)
seitsämän
22 (13.5%)

Total Members Voted: 144

kalailma

1-7. Keväisin ja syksyisin käyn aivan joka päivä kalassa ilmasta melkein riippumatta. Kesäisin käyn korkeintaan 3 kertaa viikossa kuhaa uistelemassa. :wink:
keksin keksijä keksi keksin, keksin keksittyään keksin keksijä keksi keksin keksityksi.

Crice

Riippuu missä olen. En asu järven rannalla niin ei tonne uimarannallekaan viitti mennä. Jos yöskentelen järven rannalla niin joka päivä kalastan katiskoilla ja ongella.
O_o

Jan--

Pari kertaa viikossa käväsen koskilla. Kesälomalla mökillä tai muutenkin tietysti enemmän.  Sitten kun saan mopon niiiiiiiin..........  :mrgreen:
~Jan~

pilkkiäijä

viimevuonna kävin noin 2-6kertaa viikossa kalassa, mutta tänä vuonna kalastus on kevään jälkeen jäänyt aika vähälle. Tänä kesänä ja syksynä noin 1-2 kertaa kuukaudessa. Viimeksi kävin eilen uudessakaupungissa jigittelemässä.
Olen kalastelijapoika!

pro-onkija

7 kertaa tuloo käytyy viikossa, mutta nyt jääpi vähän vähemmäks ku tänään sain koukut sormeen ja terveyskeskuksessa kävin ottamassa pois.  :-(

ATTA995

kyl aina kaverin kaa vähintään 2 kertaa viikossa :-) ei kyl tuu mitää :-(
Mi-mi-mitä taphtuu??

Torro

Tällä hetkellä zero times koska olin jalkaleikkauksessa 2vko sitten. Kyllä syö miestä kun ei pääse kalaan...pitää tyytyä perhojen sidontaan ja vaappujen tekoon.
Ku katto ulos ni oli varmaa hyvät syönnit päällänsä lammella mutta kun ei.......
V*TUTTAA!!!!!! :x
perhokalastus on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa

.henkka.

2-4 kertaa joskus saattaa olla viikkoja että en kerkee ollenkaan :-P :-P

Ilu

Jos kerkeän kalastaan, niin kyllä 1 kerran aikaa vaan riittää siihen hommaan ja jos vaan pääsee edes mihinkään kalaan. 700 m päässä olevasta järvessä en ole käynyt koskaan vielä kalassa ja meinaan tässä lähiaikoina ehkä mennäkin jos muistaa :wink:
Rekisteröitykää kaikki osoitteeseen Kalassa.net/keskustelut[move]

H.A.U.K.I. MAN 97

Hauki on kala joka kutee puussa, hauki on kala joka kutee puussa...

http://www.x-acthuskies.com

Haukikalastaja

yleensä 2-4 reissua viikko.. joskus vain kerran viikossa jokin reissu. 

Morripoika

En löytänyt vastausta itseltäni muuta kuin äänestykseen joten...
Vastasin viisi, koska viikossa on pari päivää (yleensä sateen vuoksi) etten kalasta, mutta joinakin päivinä tulee serkun kanssa käytyä kolme tai jopa neljä kertaa päivässä kalassa. Eli viikossa on yleensä viisi päivä joina kalastan mutta reissuja on enemmän. :-)
Kalastusta, metsästystä ja urheilua.

Haukihunter

Kesälomalla tulee käytyä joskus jopa monia kertoja päivässä ja joskus taas ei yhtään, kuitenkin noin joka päivä. 8-)
Aamusta voi mennä kalaan, sitten kohta taas uudestaan päivällä ja vielä saunan jälkeen mökiltä pitää yrittää.
Sitten tulee noita nollapäiviä jos menee kaverille jne.
Loma on paras, aikaa kerrankin melkein tarpeeksi.
Ahkera angler @ Mikkeli!

Hemulisoturi

Ei ole paljon aikaa kouluviikkoisin kalaan lähteä. Viikonloppuisin sitten, jos silloinkaan. Kesälomalla kerran viikossa riippuen joutavasta ajasta ja silloin kun kalastelen niin sillon keskityn pelkästään siihen mitä teen. Eli kaikki otetaan irti mitä voidaan eli kalareissut ovat yleensä pitkiä, n. 4 - 12h. Ja silloin päällä kunnon kalamiehen varustus.  8-)
Joskus tosin käyn perhoa vispaamassa mökkijärven laiturilla ihan tylsyyteni tappamiseksi. Tyyliin sandaalit ja shortsit jalassa ja t-paita päällä.
Syys-, hiihto- ja muilla pienemmillä lomille sitten yleensä joka päivä kalassa, jos ei ole muuta (jalkapalloa tms.)
Minulle tuo kalasteleminen riittää aivan hyvin, mutta jos asuisin järven rannalla, luulisin että olisin vähän väliä vesillä.

kalastan_kaikkea

aina ku mahdollista kesällä niitä lapin 10vk kestäviä vaelluskalastus reissuja

osmanhauki

Kerran yritän käydä viikossa kalassa, joskus tosin tulee käytyä enemmän joskus vähemmän.

hauki kone

Mahtavaa tämä nuoruus.  Minä käyn ainikin 6-7kertaa ainakun säät suosivat ja joskus vaikka eivät suosi.

Juseli

Kesälomalla käyn noin 3 kertaa viikossa kalalla mut vastasin et 2... :-P
Lähinnä lähijärvellä.

vikke74

joo talvisin tulee käytyä 5-6 pv.nä viikosta! kesäisin ei kerkiä ku silloin tällöin :-)

Micko

Tulee käytyä aina kun on vapaa aikaa ja olosuhteet sen suo. joskus tulee käytyä 7 kertaa ehkä enemmänki. joskus ehkä vain kerran.

puupää

Kyl sitä jotain 2-3 kertaa tulee käytyy :-)
Hooked on Fishing :D

Kuha-Eki

Kesästä pitää nauttia: Viikon jokaisena päivänä kalaan, se on mun motto. Siis kun olen mökillä, mutta jos olen kotona niin enintään muutaman kerran käyn kalassa.
Koukuttaako?

Arska_1

Riippuu vähän kelistäkin kyllä, mutta keskimäärin 3 kertaa viikossa käyn. Joskus enemmänkin.
Ilo puolesta, riemu kilosta, mutta mitäs kahdesta?

El Dorado

keskimäärin 4 kertaa viikossa kesällä.

Torro

Aina kun kerkiää ja silloinkin liikaa! :-D

No ei....ei sinne arkipäivinä siedä mennä, ainakaan nyt talvella kun on jo yö kun pääsen koulusta :-)
Viikonloput on sitten pyhitetty kalastukselle. Futistreenit 4kertaa viikossa vähän syö tota aikaa ja tyttöystävä ne loputkin
perhokalastus on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa

Fishaman Get Fish

Reilu kolme tulle käytyä, ku toi koulu haittaa :-(

Vikke

Silloin kun ei ole yhtään menoja mitään päivänä, niin käyn joka päivä. Äänestykseen pistin kumminkin viisi, koska yleensä viikossa on muutamia muita tärkeitä menoja kumminkin.
"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze

Ruohikonkoluaja-

Kesällä käyn jokapäivä, ja syksymmällä sen 1-4 kertaa, talvella en juuri koskaan, kun on muita menoja talvisin.
Hauki se olla pitää. :)

Pescador

Herätetään aihe! :-)

1-7 kertaan. Riippuu päivästä ja sen tahdistakäyn. Käyn ehkä 6 kertaa säännöllisesti viikossa, yleensä. Ja talvella erehdyn jäille todella harvoin.

kalastaja123

Kesällä väh. 5 kertaa viikossa
talvella 1 kerta viikossa( :-D)