Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Kahvia vaiko sit jotain muuta termariin?

Started by Hakala, February 08, 2007, 09:26:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hakala

Menneisyys on historiaa, tulevaisuus utopiaa.

Ruutti

Useammin tulee otettua teetä termariin, jos ihan hupipilkillä on. Teetä ja siihen ihan reilusti sokeria niin saa energiaa :)

Aatami

Sumppi on aina poikaa. teetä satunnaisesti ja jos ei oo autol ni molemmat terästetään kermaliköörillä. Siinä sit siemailet kevätauringon lämmittäessä ja det är jätte kiva juttu :-)
Aina ei voi miellyttää kaikkia..
http://kalassa.net/aatami/
Kalassanet kalastusseuran sihteeri

Väenö.

Minun termarista löytyy hunajalla terästettyä teetä.Tosi hyvää kylmällä ilmalla jäällä.

miigu

yleensä teetä tulee mehtää otettuu mukaa ja pilkille kanssa ei tarvii sit maitoo eriksee kannella mukana. ja tee hautuu sopivasti siinä termarissa  ja pitää sit lämpimänä hyvin..  :wink:

Tosimies

sn|ffe

perza

Eipä oo termaria ikinä mukana, joku limppa pullo jossa mehua tai sitten ihan cocista. Myös usein olen tuota ED energia juomaa mukana kantanut.
:-)
Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

Pete

Maitokahvi ainoastaan pilkillä, kaakaokin on hyvä vaihtoehto.

Eetu_

Salmo

Mustaa kahvia. Maitokahvia tulee juotua kotosalla yleensä, mutta termarissa siitä tulee (mielestäni) pahaa - varsinkin silloin loppupäivästä.

Yuz

Kuumaa ja makeaa teetä. Yleensä kyllä tulee otettua joku limsa tai vettä, mutta kun menee johonkin ihan korpeen, esim. Haukkamaalle, siellä on mukava juoda teetä grillimakkaran kanssa.
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

H.a.u.k.i

Kuumaa kaakao on poikaa pilkkireissulla! :-)
Räsänen 7! Mitä muuta tarvitset?

SUURkalastaja jyväskyläst

Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

kalle

Tuota, olenkohan hieman vanhanaikainen, mutta pyrin aina itse keittämään nuotiokahvit samalla kun makkarat paistellaan, voin vakuuttaa, että eri hyvää, ja loput termariin, eli kahvia.

Sir.Milo

Yleensä jotain urheilujuomaa ja jos ei satu olee, niin sit energiajuomaa.

Väenö.

Quote from: kalle on February 08, 2007, 16:36:47
Tuota, olenkohan hieman vanhanaikainen, mutta pyrin aina itse keittämään nuotiokahvit samalla kun makkarat paistellaan, voin vakuuttaa, että eri hyvää, ja loput termariin, eli kahvia.
Resepti on mahtava ja käyttökelpoinen,mutta siinä tulee ylimääräistä tavaraa kannettavaksi.Keittelen nokipannukahvit aina kesäkalassa ja veneellä liikuttaessa.

S.P.B

kahvi se miehen tiellä pitää! eli siis kahvia tulee ryystettyä

Jussi_

Hemulisoturi

Kahvia toki!
Joskus kuumaa mummon tekemää mustaherukkamehua!  :-)

Progamer

Energiajuomaa termariin :? Mulla on kaakaota aina

Miksu The Kalastaja

Isä ukko ottaa vihreätä teetä viskillä(vähän) terästettynä
ittellä hedelmä tee,vihreä tee ja kaakao.
Parhain terveisin Miksu

hONKIZ

yleensä sokeritonta mustaherukka(tai vastaavaa) mehua, tai teetä..

Tuolla joku mainitsi että laittaa paljon sokeria että saa energiaa, noh se sokeri pitoisuus mitä tuolla saat laskee veressä hyvin nopeasti ja vielläpä aina alle sen lähtö tason, eli pitkässä juoksussa se alkaa vain väsyttämään.

Rokkis

Mustaa, melko vahvaa kahvia menee termariin.

Jos kalapaikka on sellainen, että puuta löytyy ja nuotion voi pistää pystyyn, niin termari jää kotiin ja mukaan lähtee pakki ja purut. Termospulloon ei tule lirutettua nuotiokahveja koskaan, aina kalassa kahvit ehtii keittämään.

Maitokahvi ja madollinen tee menee tosiaan termarissa aika äkkiä "pilalle". Syytä en tiedä, mutta pariin otteeseen se on todettu. Olen kuullut samaa maitokaakaosta, mutta siitä en tiedä sanoa varmasti.
En oikein kannata.

appe

Teetä yleensä. Kahvin kanssa pitäis kantaa maitoa, niin ei sítä jaksa

iceman

Sisätiloissa juodaan kahvia,mutta kun lähdetään pilkille tai metälle niin termariin ehdottamasti teetä ja sokeria.Pysyy hyvänä koko päivän toisinko kahvi

Himopilkkijä89

Mehua mulla on aina mukana, joko Mehukattia tai omatekemää viinimarjamehua.

Gouhia

esal

Yleensä omatekemiä mehuja tai sitten mehukattia. Lämpimänä tietenkin.