Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Pahimman makuinen kala mitä ootte syönyt?

Started by Pescador, March 02, 2007, 14:30:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

osmanhauki

Minusta pahin kala mitä olen syönyt on ehkä joku lipeäkala. Enpä ole montaa lajia maistanutkaa.

hehz1

Mmh voisin heittää tähän semmosen ku kesä-syksyaikaan turvat vantaanjoesta tai sitten vantaanjoen 3kg hauki. Hyi. maistu niin paljon tillille ettei voi edes sanoin kuvailla, vaikka siihen ei ees laittanu tilliä :DD

Kalamään

Aivan EHDOTTOMASTI grilattu salakka, siis hyi helvetti!!! Kalastin viime jussina kaverin kanssa laiturilla (pikku huppelissa) ja sitten lupasin että seuraava kala joka nousee niin sen myös syön, ja eikös sieltä joku helvetin salakka noussu. Huonoa tuuriani korostaa myös se, että kyseisen järven salakka saalis vuodessa jää aina alle 15.. Joka tapauksessa EN SUOSITTELE!  :-D
Sen minkä taakseen jättää, sen seuraavalla kierroksella kohtaa.

Migelis

Hirveintä on silakka! Kerran erehdyin myös syömään pyydystämäni säynen. :-P Ei mitään kovin kummoisia makunautintoja olleet.. Pakko ottaa tuohon Lahnaan kantaa.. Itse olen syönyt
n. 2kg lahnaa savustettuna ja se oli todella maukasta.. Hauki on parhaimmillaan savustettuna. :wink: Savustettu kirjolohi on kyllä hyvää eikä maistu mudalle.
Suuri kysymys on varmasti tuo miten valmistaa itse kalan vaikka mikä laji olisi..
Ai niin pakko mainita joskus erehdyttiin Norjassa ollesamme savustamaan tuoretta seitiä savustus pussissa ja roskiin meni.. Aivan kauhean makuista
en kehoita maistettavaksi. :-)

Yuz

Quote from: Migelis on May 21, 2008, 20:18:04
Hirveintä on silakka!
Oletko maistanut tuoretta, itse pyydettyä silakkaa? Nämä koulun silakkapihvit ja kaupan silakat ovat ihan toisesta maailmasta, huonolla tavalla!
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

Mila

Joskus pienenä tuli ruotsin laivalla erehdyksessä syötyä savustettua nahkiaista. Maistu aivan pissiselle villasukalle. Sitä makua ei kyllä unohda koskaan. Aivan karseaa.  :-P

PäSSi

Hauki on oikein valmistettuna hyvää, mutta kerran tuli syötyä semmoista haukea joka oli valmistettu väärin ja oli varmaan vanhaakin. Hyi hele
Puimakone naksutti kettulan vintillä  x)

Pikkarainen

Kaupasta ostettu siika, joka maistui ihan mudalle :-P.Taisi olla Kanadasta pyydetty.

Migelis

Quote from: Yuz on May 21, 2008, 20:24:15
Quote from: Migelis on May 21, 2008, 20:18:04
Hirveintä on silakka!
Oletko maistanut tuoretta, itse pyydettyä silakkaa? Nämä koulun silakkapihvit ja kaupan silakat ovat ihan toisesta maailmasta, huonolla tavalla!

En ole maistanuyt tuoretta silakkaa.. Koulun silakkapihvejä olen yrittänyt, mutta ei mene alas :|
Tuoretta silakkaa kyllä pitää kokeilla, jos kehut sitä :wink:

TeroPee

Erään vahvassa päihtymystilassa tehdyn vedon seurauksena raaka särki. Silakkapihvit ei kans uppoa.
If ya gonna be dumb, ya gotta be tough

Kalastaja.94

En ole monia maistellut, mutta niistä muutamasta ne ovat purkki silli, savustettu lahna.
-Tonttu

Shield

Sillissä on hajukin aivan Kammottava! Kerran äiti teki jotain "sillikiusausta"(vai oliko se joku jönssönin), maistu ihan hel*etin pahalle. Heti kun silmä vältti, niin koko lautasellinen roskalaatikkoon :-D

Kala_JP

en juuri syö kalaa vaikka kalastan ainoat mitä syön on se monien vihaama pakaste seiti, savustettu kirre, ahven
Fisustaja

SUURkalastaja jyväskyläst

Iso hauki. Maistui puulta, tarkemmin siihen laitetuille mausteille.
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

*aHvEn*

Lauri

*aHvEn*

Quote from: muppeli on June 13, 2008, 10:17:08
Sillissä on hajukin aivan Kammottava! Kerran äiti teki jotain "sillikiusausta"(vai oliko se joku jönssönin), maistu ihan hel*etin pahalle. Heti kun silmä vältti, niin koko lautasellinen roskalaatikkoon :-D
Oon samaa mieltä, silli haisee ihan v*tun pahalle, eikä oo mitää herkkuu muutenkaa.. :-P
Lauri

Juntti

Hauki on kala,Keso on raejuusto!
Väittävät että hullujen osastolle pitäs mennä käymään :)                           On hyvä jos on iskä töissä Rapalalla ei tarvitse tuhlata aikaa prismassa käyntii vaan kalastukseen.

Murmeli

Quote from: hande95 on June 16, 2008, 20:57:34
Puna-Ahven aivan mauton. :x
Onneksesi ei ole yleinen saalis Suomessa. :-)

kale-vaari

Paljon olen elämäni aikana kalaa saanu,yhtäkään niistä en ole syöny,enkä syö,maitoakaan en juo ja sen kyllä naamasta näkee.
Seisoppa on impotenttien ruokaa.

...Jartsa...

Pahin oli itse suolaamani ja savustamani lahna, yök miten paljon suolaa.
-Jari-

Toniski

no tämä on tosiaankin paljon kiinni siitä että miten laitetaan, mutta olen syönyt särkeä suurinpiirtein makkaratikun varressa paistettuna ilman mausteita ja pakko sanoa että huhhuh. maku ei tosiaan ollut herkullinen. sitten taas lahna on sellainen kala että se on hyvin laitettuna hyväkin kala mutta huonosti laitettuna maistuu suorastaan kammottavalle. aina puhutaan kuinka iso hauki maistuu puulle, mutta olen syönyt kymppikiloisen hauen kylkeä muurikalla paistettuna hyillä mausteilla ja pekonin kera niin eipä ole minulla ainakaan mitään valittamista sen maussa. sitten varsinkin kesällä jos saan jotain kaloja todella matalasta niin jätän kyllä yleensä syömättä ja käytän selkävesien kaloja ruokakalana.
vettä 3 metriä, monessa takila? Ei paljon syvemmällä!

kalastan_kaikkea

Kerran saatiin kirjolohi jonka liha oli aivan valkoista ja maistui mudalle.

prå-kalastaja

Mässy

En ole oikeastaan syönyt semmoista kalaa joka maistuisi pahalta (paitsi koulun valmistavat lohikeitot ja silakka ruuat)...
Hauki on todella hyvää kun sen paistaa pannulla runsaan voin ja oikeiden mausteiden kera.
Kuhan kalastus <3<3<333

Jan--

Vantaankosken kirjolohi, joka oli vähän vanhempaa istutuserää  :-D
~Jan~

jcuster

siika kalakeitossa. särkikin on samasta järvestä parempaa.
Yks asia on varma: Kun pilkkihaalarit päällä pierasee sen saa aina silmilleen.

remolux

heh heh, hauskoja kommentteja  :-D

ehdottomasti parasta kalaa oon saanu savustettuna, merkkinä oli säyne, aivan törkeen hyvää, toisena tulee lahna ja varsinkin merilahna.. järvilahna o aiks mudalle maistuvaa tai ainakin mitä mää olen päässy maistaan..

ehdottomasti pahinta o savuankerias, siis sitä makua ei voi sanoin kuvailla  :-o sain joskus pitkälläsiimalla 2.4kg ankkurin, se oli ainaki 24h runsaas merisuolas ja savustus kesti n. palttiarallaa 5h, siis hyi helevett ko voi olla pahaa rasvaklönttiä... ja isukki söi suurella ruokahalulla, rasva klöntit vain roikku suupielistä, ei voi ymmaltaa..

allu_

Quote from: remolux on July 22, 2008, 17:04:54
ehdottomasti pahinta o savuankerias, siis sitä makua ei voi sanoin kuvailla  :-o sain joskus pitkälläsiimalla 2.4kg ankkurin, se oli ainaki 24h runsaas merisuolas ja savustus kesti n. palttiarallaa 5h, siis hyi helevett ko voi olla pahaa rasvaklönttiä... ja isukki söi suurella ruokahalulla, rasva klöntit vain roikku suupielistä, ei voi ymmaltaa..

Niin, ei välttämättä se rasvainen hiili kovin hyvää ole. Olisi voinut maistua vähän paremmalta jos olisi pitänyt savustuksessa järkevän ajan??

SUURkalastaja jyväskyläst

Quote from: allu_ on July 22, 2008, 18:40:05

Niin, ei välttämättä se rasvainen hiili kovin hyvää ole. Olisi voinut maistua vähän paremmalta jos olisi pitänyt savustuksessa järkevän ajan??
Jaa, että savuankerias pahaa? :-o
Sehän on aivan he*vetin hyvää! Ihan vesi herahti kielelle.. :-)
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

remolux

Quote from: allu_ on July 22, 2008, 18:40:05

noh noh... eipäs aleta viisastella, oletkos joskus kokeillut ankeriaan savustamista?? ei se o mitää aborren savustamista!! kokeiles ja sano sit onko kystä tunnin jälkeen  :roll: