Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Harjoitteletko ennen pilkkikisoja?

Started by Vikke, March 04, 2007, 14:12:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TUOMARI

Kerran kävi niin, että tälläinen ulkopuolinen oli koiran kanssa jäällä, niin siinä pilkkiessä huomasin yhtäkkiä sen koiran syövän kalojani. Eikä kaveri välittänyt pätkääkään kun sanoin asiasta, vaan nauroi ja hoki "kissakaloja hehhheee kissakaloja hehheee!" Eli tälläiset ulkopuoliset eivät ole kisan suola, kuten eräs tässä aiheessa sanoi ja jos se on se suola, niin aika kitkerää se silloin on!
Harjoittelusta olen sitä mieltä, että se kannattaa, jos meinaan löytää sellaisen paikan josta saa 11-12kg ahvenia, niin se yleensä riittää, ellei tässä foorumissa olevat ole paikalla :-D

"PAREMPI VOITTAA"

www.facebook.com/poikonparonimaailmalla

pehmis

Aina harjoittelusta ei ole apua, vaan jopa haittaa. Tänä talvena löysin kerran harjoittelemassa paikan josta sain kisassa 9 kiloa ahventa. Kisan jälkeen kävi ilmi että olin ollut ihan surkeella paikalla, muut oli saanu 10-17 kg välille. Silloin kävelin kalojen yli.
Pienille järville ei hirveesti tartte mennä harjoitteleen mutta johonkin Säkylään kylläkin.

[/quote]

Joo säkylän pyhäjärvi on juuri niitä missä yleensä pitäis vähän käydä kattelemassa ennekkoon. (isoimmissa kisoissa kärki useimmite 18-25kg)

Harrastelija

Kisoihin, joissa on paljon huippupilkkijöitä, en enää treenaa, koska en pärjää heille.
Kun on minun tasoisia pilkkijöitä kisoissa, niin mielellään treenaan, ja se on yleensä auttanut.
Mikään ei ole niin tärkeätä kuin kalastus,
eikä sekään ole kovin tärkeätä.

Hyp0x

Perjantaina olisi suunnitelmissa mennä tarkistelemaan paikkoja sunnuntain kisaa varten. En osaa kuitenkaan yleisesti sanoa, kun tämä kilpailutoiminta on mulle ihan vierasta alaa vielä. Viime talvena kiersin yhdet kisat ja niihin en reenannu. Nyt siis edessä vasta toiset kisat.