Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Oulu, kuivasojalla lippoaminen

Started by Röllipeikko, April 15, 2007, 20:20:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Röllipeikko

Elikkäs, kuinkas moni on teistä tänä keväänä jo käynyt tuolla kuivasojalla nousevaa ahventa lippoamassa? Ja jos olet niin millaisin tuloksin?
Itse kävin tässä vast ikään ja tulihan sieltä ihan kohtalaisesti jo kalaa, noin kymmenen päätyi mukaan kotiin. Olisivatko olleet jotain 100g - 400g.

Rambo-Jonne

Jaa sielläkö jo pystyy lippoamaan. Itse olen pari kertaa käynyt ja saaliina pikku ahvenia. Minulla ei ole oikean laista lippoa, joten se ei ole kovin tehokasta.

miigu

mihis kohtaa toi paikka tulee?

ei oo toi oulun kartta vielä oikee päässä ku en oo kovin pitkää täällä vielä asunu. :|.

unjinaz

Tuntui siellä vappuna lippoajillekin "soppakalat" irtoavan. Vielä ei nousuhuippu ollut lähelläkään, mutta mukavasti taipui meidän osastollakin jo mato-onki raitapaidan painosta.

Vapunpäivänä Kuivasojan varrelta löytyi kaksoispuukko vaaleine luukahvoineen, pienemmässä puukossa jopa etunimi. Mikäli tältä kanavalta löytyy omistaja, niin infoa tulemaan. Muuten vien puukon parin viikon jälkeen tinanappien löytötavaratoimistoon, ja sinne se todennäköisesti myös jää.

-unjinaz-
En ole aina eri mieltä. Päinvastoin!

Röllipeikko

Ymmärsinkö väärin vai saako kuivasojasta jo mato-ongellakin kalaa? Jos saa niin mistä kohtaa?
Kiitos.

unjinaz

Quote from: Röllipeikko on May 03, 2007, 12:30:15
Ymmärsinkö väärin vai saako kuivasojasta jo mato-ongellakin kalaa? Jos saa niin mistä kohtaa?
Kiitos.
Jo vain veikkosten saapi, ja ihan mistä kohtaan vain. Kuuluihan tuolla olevan ihan Kuivasjärven suullakin käyneet eläkeiskommandot ja sieltäkin olivat jo ongella affenia nostelleet. Me olimme jonkun matkaa pyörätiesillasta alaspäin, mutta kuulosti siellä tosiaan oloneuvokset käyneet ongella pitkin ojanvartta joka suunnassa.

-unjinaz-
En ole aina eri mieltä. Päinvastoin!

Röllipeikko

Siis hä. No jo on. Noin 4 päivää sitten kun kävin kokeilemassa sieltä kuivasojan järven puoleiselta suulta niin ei tullut kalan kalaa.
Jollain on selvästikkin jotain mua vastaan. Hö...