Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Rapala Boxi + Rapala Fishing Club

Started by Rapalapa, June 08, 2007, 19:52:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Vikke

Olen harkinnut boxin ostamista moneen otteeseen, tunnettuja vieheitä kohtuu määrä! Kyllä se joskus voi kokoelmissa ollakkin..
"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze

Murmeli

Syksyllä olisi saanut monesta paikasta puoleen hintaan, ainaki Oulusta. Itse ostin 12 €urolla uutena.

Hurri.

Quote from: Murmeli on March 05, 2008, 15:56:30
Syksyllä olisi saanut monesta paikasta puoleen hintaan, ainaki Oulusta. Itse ostin 12 €urolla uutena.
niin sai  ite ostin ton uutena 10e kaakkurin city-marketista se löyty sellasesta alennus kopasta :-)

Migelis

Minä ostin tuon samaisen boxin Prismasta 19,90e :wink:

Lohiverkko

Tänään oli honkkarin mainoksessa KAKSI Raplan boxia 19.90e. Boxit oli jtn tietyille kalalajeille suunnattuja oli hauki/kuha ja ahven/jalokala. Tiedä noista sitten.
Hauella on terävät hampaat koska kovat kalat ja pellin palaset kuuluvat sen perusravintoon..

Torro

Quote from: Lohiverkko on May 27, 2008, 16:30:44
Tänään oli honkkarin mainoksessa KAKSI Raplan boxia 19.90e. Boxit oli jtn tietyille kalalajeille suunnattuja oli hauki/kuha ja ahven/jalokala. Tiedä noista sitten.
Korjausta ettei joku pety pahasti siellä honkkarissa:  :roll:

19.90€/rasia  :roll: ....vaihtoehtoja oli kaksi: kuha/hauki tai ahven/jalokala
perhokalastus on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa

Fiskare

Tässä seuraavan rapala klubipaketin sisältö:

-Rapala SubWalk
-Rapala X-Rap Shallow Shad
-Storm Thunder Crank Madflash
-Storm Pro Shad Curl Tail
-BlueFox Minnow Super Vibrax
-Storm WildEye Naturistic Pike Curl Tail
-Storm WildEye Minnow Deep

Ja jos joku kalassa nettiläisistä haluaa liittyä Rapala klubiin nii laittakaa yhteystietonne mulle yv:llä nii mä lähetän ne eteenpäin Rapalalle ja saan kaupan päälle uistimen  :-D

Nimi:     
Katuosoite:    
Postinumero:    
Postitoimipaikka:    
Sähköpostiosoite:    
Puhelinnumero:

Tossa noi kaikki tiedot mitä mä tarvitsen teiltä jotta voisin laittaa netin kautta eteenpäin.
Jos haluutte jotain lisätietoja nii kysykää multa yv:llä.
Klubiin liittyminen ei maksa mitään.

Qkkeli

Pistin hetken mielijohteesta tiedot tulemaan..  :wink:

Nyt minulla ei ole mitään hajua klubista ja sen toiminnasta, niin voit varmaan yleisesti selvittää?

RedRave

Quote from: Qkkeli on May 27, 2008, 19:02:22

Nyt minulla ei ole mitään hajua klubista ja sen toiminnasta, niin voit varmaan yleisesti selvittää?

Itse olen myös mukana ko. klubissa ja homma toimi viime vuonna niin, että sieltä tuli kesäkuun alkupuolella paketti jossa oli jotain erikois-uistimia/vaappuja. Näiden uutuuksien lisäksi tuli lasku mukana jonka sai sitten maksaa jos tykkäsi tarpeeksi paketista. Muussa tapauksessa sen voi palauttaa sitten takaisin. Nyt tänä vuonna se kuulemma menee niin päin että klubipaketin haluavat joutuvat tilaamaan sen erikseen. Mainoslehtinen taitaa kerran tai kaksi vuodessa tulla postin mukana, muuta en ole klubista päin kuullut.

Btw. sen paketin hinta on ~25€
"Ikäviä ihmisiä nuo turkulaiset, eivät antaneet Paulin taikakaulimen puhua."
Eero Tauru: TPS - SaiPa pelin tiimellyksessä.

SUURkalastaja jyväskyläst

Quote from: Qkkeli on May 27, 2008, 19:02:22

Jep, hetken mielijohteesta lähti munkin tiedot yv:llä. :wink:
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

RedRave

Quote from: Fiskare on May 27, 2008, 18:47:17
Tässä seuraavan rapala klubipaketin sisältö:

-Rapala SubWalk
-Rapala X-Rap Shallow Shad
-Storm Thunder Crank Madflash
-Storm Pro Shad Curl Tail
-BlueFox Minnow Super Vibrax
-Storm WildEye Naturistic Pike Curl Tail
-Storm WildEye Minnow Deep

[ot] Sellaista mainostaisin, että jos joku paketin tilanneista ei tarvitse esim. tuota Sub Walk / Shallow Shap-vaappua niin Kirpputorin puolella siitä olisi kiinnostusta. [/ot]

PäSSi

Ihan hyvä boxi. Tail dancer jäi ikävä kyllä pohjaan ja long casting minnowista meni turpa levy säpäleiksi (osui varmaan kiveen veden alla). Stormit on toiminut loistavasti (paitsi sitä isoa ja ahvene näköistä jigiä en ole uittanut).

Puimakone naksutti kettulan vintillä  x)

Migelis

Minusta kaikkien kannattaa ostaa tuo boxi jotka harkitsevat sitä,koska jos katsoo
nykypäivän vieheiden hintoja ne ovat pilvissä.. :-P Itse sain maksaa esim.
Rapalan Deep Running Fat Rapista 10.90e  :-o

KKim

Millonkas tämä Rapala Fishing Clubin paketti alkaisi tulla? Itselleni ei ainakaan vielä ole saapunut..
Rahalla saa ja hevosella pääsee

Fiskare

Quote from: KKim on June 02, 2008, 11:53:05
Millonkas tämä Rapala Fishing Clubin paketti alkaisi tulla? Itselleni ei ainakaan vielä ole saapunut..

Kärsivällisyyttä...
Ei ole tännekään saapunut vielä.
Kyllä se sieltä tulee aikanaan, tähän aikaan vuodesta usein saapunut!

Qkkeli

Kyllä mie siitä rapalan sähköpostiviestistä sain sellaisen kuvan, että nopiaan tahtiin olisi tulossa. Ei vain ole mitään kuulunut. Ei sillä siis, että olisi kiire.
Tuli vain tässä mieleen, että onko se paketti minkä lähettävät sama kuin nuo 20 eurolla myytävät boxit?

Fiskare

Quote from: Qkkeli on June 17, 2008, 20:23:29
Kyllä mie siitä rapalan sähköpostiviestistä sain sellaisen kuvan, että nopiaan tahtiin olisi tulossa. Ei vain ole mitään kuulunut. Ei sillä siis, että olisi kiire.
Tuli vain tässä mieleen, että onko se paketti minkä lähettävät sama kuin nuo 20 eurolla myytävät boxit?

Ei ole sama sisältö.
Rapala klubilaisille ilmestyvä boxi sisältää uistimia joita ei myydä kaupoissa.

kime^^

minäkin ostin sellaisen bluefoxsin inkoo ja supervibrax on parhaita boxsissa minusta ostin sen jo viime vuonna.  :-)

Nythän on kaupoissa nuo uudet Rapala boxit ja on eri sisällöt noissa, kun viimevuonna. Saa valita hauki/kuha tai ahven/jalokala. Itse ostin tuossa eilen jälkimmäisen. Ihan ok vieheitähän siinä oli. Varsinkin se Stormin vaappu. :-)

Molopääklaani

Olli83

Jep..hurahdin  ostamaan kyseisen boxin,ahvenille ja jalokaloille tarkoitettu. Täytyy käydä testaamassa tässä joku päivä :-)

kime^^

ostin uuden rapala boxsin hauki/kuha hommelin. ja on loistava boxi suosittelen todella hyviä kuha vaappuja :mrgreen:  :mrgreen:

Torro

Pakko oli käydä ostamassa kun sitä niin paljon mainostettiin, mallina ahvena och punaliha
Osaa niistä jo kokeilin ja ja sillä neonvihreällä jigillä tuli 1600g hauki :roll:
Niiden vaappujen ja laatikon takia sen periaatteessa ostin....yksin se miun himoitsema Tail Dancer olisi jo maksanut 9€ ja uisinloota 5€ ...loput sitten melkein tuleekin kaupanpäälle :lol:

Se "pikkususpi" on kyllä sen verran tönkön oloinen ja vammasen värinen, ettei ansaitse paikkaa omassa uistinpakissani (saa sen sitten kun joku tunnustaa saaneensa silla muutaman kalan :-D). Ja joku vitsi taitaa olla se Blue Foxin minilusikkakin :roll:
perhokalastus on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa

Pescador

Nythän tuli kaksi uutta boxia. Toinen ahven jalokalat, toinen tais olla kuha ja hauki.  :?

Quote from: El'ToroRosso on June 21, 2008, 21:00:53

Ja joku vitsi taitaa olla se Blue Foxin minilusikkakin :roll:
Sitä minäkin. Ihme muovia ja muutenkin uinti ihan päin persettä.

Sillä 2 koon Vibraxilla tuli tänään 2 taimenta ja harri. Lisäksi muita kontakteja tuli paljon! Pitänee käydä hankkimassa uusi, kun tuo ainut kappale jäi pohjaan.

Molopääklaani

leijonanmieli

Quote from: SUURkalastaja jyväskyläst on June 22, 2008, 23:12:24
Quote from: El'ToroRosso on June 21, 2008, 21:00:53

Ja joku vitsi taitaa olla se Blue Foxin minilusikkakin :roll:
Sitä minäkin. Ihme muovia ja muutenkin uinti ihan päin persettä.

Sillä 2 koon Vibraxilla tuli tänään 2 taimenta ja harri. Lisäksi muita kontakteja tuli paljon! Pitänee käydä hankkimassa uusi, kun tuo ainut kappale jäi pohjaan.

se blue foxin "ihmemuovia perseestä(?) minilusikka" tai voi sitä inkooksikin kutsua on erittäin kova taimenelle (vaikka joidenkin asiantuntijoiden mujaan sen uinti onkin päin persettä). mutta niin kauan kun ette kerro tatulle että se ui huonosti ja on joku vitsi niin käytän edelleen sitä suurimmaksi osaksi tatua kalastaessa (lusikoista)
"Autuaita ovat puupäät sillä he eivät huku"

Kuhastelija

Juu, tota Inkoota tais saada viime vuoden boxista. Ja ite muuten testailin mökillä viime viikonloppuna tota 3cm Trout Quiveria, joka setissä mukana tuli ja uinti ei ollut lainkaan perseestä, vaan mielestäni jopa hyvännäköstä kun lusikkaa vajotti tarpeeksi kauan ja uitti hitaasti. Trout Quiverin 7cm malli on ainakin maistunut kaloille, joten miksei 3cm mallikin.

RedRave

Quote from: Fiskare on June 17, 2008, 20:27:00
Ei ole sama sisältö.

Tänään kolahti postin mukana tuo klubi-paketti ja täytyy myöntää, että olen pettynyt. Ensinnäkin paketin hinta on noussut viidellä eurolla viimekertaisesta. Viimeksi paketin sai omakseen 25 €:lla (sis. rahdit + alv:n) ja nyt tästä ihanuudesta saisi maksaa 30,01€. Suurimman tyrmistyksen aiheutti tuo X-rap subwalk, joka on kokoluokkaa Nokian 2110 (15cm / 58g). Ainoat joille keksin käyttöä, oli X-rap shad shallow ja Vibrax:n Super Minnow. Jigejä löytyy jo valmiiksi itseltänikin, joten nuokin paketin mukana tulleet laittoivat lähinnä naurattamaan.

Itse ainakin kiikutan tuon paketin postiin ja palautan sen. Keksin aivan varmasti tuolle 30€ hyödyllisempääkin käyttöä.

PS. En ihmettele ettei näitä myydä kaupassa, kun eihän tuollaisia kukaan täysijärkinen osta täyteen hintaan.

Fiskare

Quote from: RedRave on June 23, 2008, 12:02:19
Quote from: Fiskare on June 17, 2008, 20:27:00
Ei ole sama sisältö.

Tänään kolahti postin mukana tuo klubi-paketti ja täytyy myöntää, että olen pettynyt. Ensinnäkin paketin hinta on noussut viidellä eurolla viimekertaisesta. Viimeksi paketin sai omakseen 25 €:lla (sis. rahdit + alv:n) ja nyt tästä ihanuudesta saisi maksaa 30,01€. Suurimman tyrmistyksen aiheutti tuo X-rap subwalk, joka on kokoluokkaa Nokian 2110 (15cm / 58g). Ainoat joille keksin käyttöä, oli X-rap shad shallow ja Vibrax:n Super Minnow. Jigejä löytyy jo valmiiksi itseltänikin, joten nuokin paketin mukana tulleet laittoivat lähinnä naurattamaan.

Itse ainakin kiikutan tuon paketin postiin ja palautan sen. Keksin aivan varmasti tuolle 30€ hyödyllisempääkin käyttöä.

PS. En ihmettele ettei näitä myydä kaupassa, kun eihän tuollaisia kukaan täysijärkinen osta täyteen hintaan.

Mun mielestä oli taas ihan hyvä paketti. Vähän ehkä huonompi kuin mitä on ollu viime vuosina mutta kaikille uistimille kyllä löytyy käyttöä.
Harmi jos ei sulle kelvannu...

Quote from: peruskuhastelija on June 22, 2008, 23:51:49
Juu, tota Inkoota tais saada viime vuoden boxista. Ja ite muuten testailin mökillä viime viikonloppuna tota 3cm Trout Quiveria, joka setissä mukana tuli ja uinti ei ollut lainkaan perseestä, vaan mielestäni jopa hyvännäköstä kun lusikkaa vajotti tarpeeksi kauan ja uitti hitaasti. Trout Quiverin 7cm malli on ainakin maistunut kaloille, joten miksei 3cm mallikin.
Jep uskon, että hiukan isompi malli tuosta Trout Quiverista ui ihan hienosti, mutta omaan silmään tuon "pikkuveljen" uinti ei ollut mitenkään silmiä hivelevää..
Se Stormin vaappu tuossa poksissa ui muuten aika komeesti. :-)

Molopääklaani

PäSSi

Nyt on(ko) jotain häikkää(kö) kun ei ole vielläkään klubi paketista mtn kuulunut. Liityin siinä kesäkuun alku puolella klubiin mutta sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Missä vika?
Puimakone naksutti kettulan vintillä  x)