Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Kalastusta rannalta Kanta-hämeessä?

Started by __Jakke__, June 10, 2007, 20:26:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

__Jakke__

Tampereen seudulta Hämeenlinnan seudulle muuttaneena pitäisi jälleen alkaa etsimään uudet kalapaikat...

Selasin aiemmat aiheet läpi ja myös vanajanreitin sivustot kolunneena löytyi kyllä vinkkejä mutta yleisesti monilla on ollut vene käytössä.
Etsinkin paikkoja johon voi ajaa autolla/pyörällä ja rauhassa kalastella rannalta. (virveli/perho)

Olen huomannut että suurimpana ongelmana on että rannat ovat täyteen rakennettuja tai järvet rannoilta reheviä.
Tarkoitus on alkaa ensin pyörällä kiertelemään lähimmät järvet metsäteitä pitkin, mutta jos jollain on antaa vinkkiä minne päin suunnata, ettei koko kesä mene pyöräilemiseen...

Onko Hiidenjoella/kernaalajärvi paikkoja jossa pääsee rannalta kalastamaan?

TÄH

Vanajalla on 10-tien sillan alla hyvä kala paikka. Kaveri on saanut paljon saalista. Aulangolla on hyviä kalapaikkoja jos rannalta heittelee. Esim lusikkaniemi. Katuma järvi on turha jos sitä haluat kokeilla. Hiiden joesta olen lukenut että olisi paljon hyviä heittely paikkoja ja muutenkin kalaisa joki.

vänä

moi!

asun itsekkin turengissa ja käyn hiidenjoessa hyvää saalista viime viikon torstaina oltiin kavereitten kans  siel kalas ja tuli 2 kuhaa  ja ahvena joku 20-30 ja oltiin 2-3 tuntia  ja 1 hauki tuli myös lipal sit sielt  on saatu myös kirjolohta kun on istutettu

Kalastusmies

Hiidenjoella turengin kohdalla on sillan alla hyvä rannaltakalastuspaikka. Olen kuullut että sieltä saa välillä hyvin kuhaa.