Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Motonetin kelat

Started by Perho95, June 11, 2007, 17:59:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Perho95

Kannattaako ostaa motonetistä keloja?  :?
Kalamies on erimies! :-D

Ernesti

http://www.motonet.fi/?id=20&Haku2=00000373
Jos tuosta katsoo, eipä nuo kelat pahalta näytä. Miksipä ei?

kaivo

Edullisista nykyajan avokeloista ei valitettavasti löydy isältä pojalle kestäviä työkaluja, olipa kelan merkki mikä tahansa. Noista Motonetin keloista aivan halvimpia ei kannattane ostaa, mutta noilla kolmen-neljänkympin hintaisilla keloilla kalastelee varmaankin ihan ongelmitta muutamia vuosia. Ainakin Shimanolta pitäisi löytyä hinta-laatusuhteeltaan käyttökelpoisia malleja.

Rapalapa

Quote from: Ässä on June 11, 2007, 17:59:43
Kannattaako ostaa motonetistä keloja?  :?
Eiköhän ne ole samoja keloja ku jossain kalastusliikkeessä
paitsi että kalastusliikkeestä löytyy keskikertaisesta parhaaseen
ja motonetistä todella huonosta hyvään

Perho95

Ostin Motonetist abun. 49,90!  8-)
Kalamies on erimies! :-D

zillionman

Kyllähän tuolla laatutavaraa on. Itse kun firmassa duunailee niin pysyy ajan hermoilla ja tukkureilta saa testereitä hyvissä ajoin.  Tämän kauden pettymys lienee tuo cardinal c3 mitä Purefishing finland dumppaa suomen markkinoille. Muutamia takuupalautuksia rahinan (laakerit ) takia.  Muuta hälyttävää ei sitten olekaan.
Itse kuitenkin välttäisin comboja vaan kela / vapa yhdistelmä jokaiseen makuun löytyy varmasti. Comboissa yleensä vapa heikko lenkki.

Oma setti  cardinal 804 ja vapa kinetic hurricane 1.8   Mahti setti Turun rannikkovesiin ja siimana herkkää 0.16 sufix performance braid.  Tuo kineticin vapa on todella hyvä ja tunnokas jigien kanssa.  Ja hauelle löytyy vähän järeämpää sarjaa  mitchell / shakespeare  yhdistelmä. Valikoimaa on vaan niin paljon ja varsinkin vapaosastolla tulee tuhlattua työaikaa joskus vähän liikaa  :roll:

Kun itse nostaa, ei tarvii kaupasta ostaa  ;o)

johndoe

Enemmän tuolla tarjontaa kuin suuressa osassa kalastusliikkeissä, suorastaan huima valikoima.

Jos ei tuolta löydä kelaa niin ei mistään, joten kannattaa ostaa.